[OG] Fucha rowerowa znowu

Data: 2010-06-21 17:41:26
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[OG] Fucha rowerowa znowu
Witam. Pozwolę sobie zamieścić, nie traktujcie tego jako ordynarny spam, raczej tak, że grupowicz proponuje grupowiczom ;-)

Potrzebujemy ludzi znających się na serwisie rowerów do obsługi:

1. Warszawa - wypożyczalnia działająca cały tydzień w godzinach 10 -18. Miejsce wypożyczalni Pole Mokotowskie. Termin : od zaraz do końca wakacji.
Ilość osób 1 lub dwie, może trzy w systemie zmianowym. Rowery stacjonują na stałe w Miasteczku TVN, trzeba je wieczorem odstawić do ochrony.

2. Warszawa-  Wypożyczalnia weekendowa (sobota i niedziela). Miejsce Sadyba Best Mall. Termin : od pierwszego weekendu lipca do ostatniego weekendu sierpnia.

Rowery dowozimy z umówionego miejsca w warszawie na mojej przyczepie. Dlatego Osoby te muszą mieć prawo jazdy. Dobrze jeśli miałyby haka we własnym aucie.Przyczepę z rowerami dowozimy na miejsce, rozpakowujemy i wypożyczamy rowery. Po akcji przyczepe z rowerami odstawiamy na umówione miejsce.

Za pkt 1 i 2 --
Wynagrodzenie prowizyjne lub stała pensja - do ustalenia, zapewne w okolicach 10-15 zł/h

3. Warszawa, Lublin, Kazimierz, inne- Rajd rowerowy po okolicach Kazimierza Dolnego. Termin: 26 czerwca. Ilość osób 4 lub 5 (prawdopodobnie 5). Będziecie prowadzić grupy maks. 20 osobowe, jedni jadą po drogach asfaltowych, a drudzy po szlakach pieszych, między Kazimierzem a Nałęczowem. Trasa do przejechania i ustalenia, ja wstępnie zaproponowałem klientowi trasę, ale musimy ją skorygować.

Tutaj pewnie 100-150 zł

Kontakt do mnie :-)

Tradycyjnie namawiam do niedyskutowania o ofercie, raczej szukam chętnych, tym odpowiem na pytania. Kontakt na priv. Impreza w Kaziu najpilniejsza.

Seco

[OG] Fucha rowerowa znowu