Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Fuel injection fault

Fuel injection fault

Data: 2009-07-19 20:58:33
Autor: krzymek
Fuel injection fault
Od czasu do czasu pojawia sie taki jak w tytule komunikat na wyswietlaczu, wraz z "service".
Objawy temu towarzyszace to spadek mocy i brak przspieszenia.
Wylaczenie silnika i wyjecie karty na jakies 10 sekund likwiduje blad i wszystko dziala jak nalezy.


Błąd musi zapisywać się w pamieci i po podpięciu pod Clipa wyjdzie co sie stało.
Wg. tego co opisałeś to pasuje mi to że usterkę powoduje czujnik doładowania tubiny, ma za małe bądz ża duże ciśnienie i dlatego wprowadza auto w tryb serwisowy.
--
   -- -==[ krzymek ]==-- -
Laguna II '03 1.9dCi F9Q750 Turbo#2
ex Clio'93 1.4RT E7J + LPG __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4259 (20090719) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

Data: 2009-07-19 21:48:05
Autor: szwagier
Fuel injection fault

Błąd musi zapisywać się w pamieci i po podpięciu pod Clipa wyjdzie co sie stało.
Wg. tego co opisałeś to pasuje mi to że usterkę powoduje czujnik doładowania tubiny, ma za małe bądz ża duże ciśnienie i dlatego wprowadza auto w tryb serwisowy.

O, to juz cos, dzieki za podpowiedz :)
Poprosze znajomego mechanika zeby sprawdzil czy to wina czujnika, turbiny czy przewodow. Tylko czy ma soft do tego pudla :/

Moze jeszcze jakies pomysly? Zeby mi to hurtem sprawdzil..

szwagier

Data: 2009-07-19 23:12:59
Autor: Tomasz Pyra
Fuel injection fault
szwagier pisze:

Błąd musi zapisywać się w pamieci i po podpięciu pod Clipa wyjdzie co sie stało.
Wg. tego co opisałeś to pasuje mi to że usterkę powoduje czujnik doładowania tubiny, ma za małe bądz ża duże ciśnienie i dlatego wprowadza auto w tryb serwisowy.

O, to juz cos, dzieki za podpowiedz :)
Poprosze znajomego mechanika zeby sprawdzil czy to wina czujnika, turbiny czy przewodow. Tylko czy ma soft do tego pudla :/

Moze jeszcze jakies pomysly? Zeby mi to hurtem sprawdzil..

Tu cudów nie ma - najpierw trzeba się dokładnie dowiedzieć co się komputerowi nie zgadza. Dopiero potem można się zastanawiać nad przyczyną.

Bo te same efekty da Ci koniec sondy lambda (pewnie tam masz jakąś), przepływomierz, czujnik temperatury i każdy inny czujnik.

Data: 2009-07-20 08:17:32
Autor: Rafal
Fuel injection fault
krzymek pisze:
Od czasu do czasu pojawia sie taki jak w tytule komunikat na wyswietlaczu, wraz z "service".
Objawy temu towarzyszace to spadek mocy i brak przspieszenia.
Wylaczenie silnika i wyjecie karty na jakies 10 sekund likwiduje blad i wszystko dziala jak nalezy.


Błąd musi zapisywać się w pamieci i po podpięciu pod Clipa wyjdzie co sie stało.
Wg. tego co opisałeś to pasuje mi to że usterkę powoduje czujnik doładowania tubiny, ma za małe bądz ża duże ciśnienie i dlatego wprowadza auto w tryb serwisowy.

Też bym obstawiał turbinę, albo EGR.
Raczej wyeliminował bym układ wysokiego ciśnienia(pompa, czujnik, wtryskiwacze) bo wtedy, przy wystąpieniu błędu silnik się wyłącza, a Tobie przechodzi w stan awaryjny.

Ale jak koledzy podpowiadają, pierwsze to porządny serwis! i diagnoza na kompie, przez kogoś kto się zna...

Zerknij na jakieś forum renault, tam poczytasz o polecanych i niepolecanych warsztatach. Osobiście polecam http://renaultlaguna.pl/forum/index.php
technicznie ludzie tam Ci raczej nie pomogą bo w lagunach 3,0dCi nie montują, ale warsztaty polecane powinieneś tam znaleźć
Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-07-20 07:11:49
Autor: GlennBp
Fuel injection fault
Ja tylko dodam, ze montowany w reniach z tamtego okresu 3.0dci, jest produkcji
isuzu, i moznago tez spotkac w Signum i Saabach, tak wiec sprobuj tez podpytac
na forach opla i saaba.
Pzdr
Luca


--


Data: 2009-07-20 23:44:19
Autor: hovat
Fuel injection fault

Użytkownik "krzymek" <krzymek_wytnij_@terramail.pl> napisał w wiadomości news:h3vqc0$a6j$1inews.gazeta.pl...
Od czasu do czasu pojawia sie taki jak w tytule komunikat na wyswietlaczu, wraz z "service".
Objawy temu towarzyszace to spadek mocy i brak przspieszenia.
Wylaczenie silnika i wyjecie karty na jakies 10 sekund likwiduje blad i wszystko dziala jak nalezy.


Błąd musi zapisywać się w pamieci i po podpięciu pod Clipa wyjdzie co sie stało.
Wg. tego co opisałeś to pasuje mi to że usterkę powoduje czujnik doładowania tubiny, ma za małe bądz ża duże ciśnienie i dlatego wprowadza auto w tryb serwisowy.


to samo miałem w lagunieII z 2003 roku 1,9 dci
tak samo po wyjeciukarty blad sie resetowal i auto znowu jezdziło ok
tylko wszystko bylo widoczne po podpieciu do kompa!!!

bylo to dosc czasu temu ale o ile dobrze pamietam to przeczyscili mi ERG (chyba dobrze to napisałem) i jakis czujnik wtrysku paliwa chyba byl padniety

skasowali nastepnie bledy i autko chodzilo bezproblemowo

Fuel injection fault

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona