Fuj Putinistan bojkotuje ICC tak jak cacy USA ;-)

Data: 2016-11-16 19:54:33
Autor: A. Filip
Fuj Putinistan bojkotuje ICC tak jak cacy USA ;-)
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-38005282
Russia withdraws from International Criminal Court treaty

Ktoś zapoda *jak* należy opierdalać zły Putinistan żeby dobremu USA się
przy okazji nie oberwało? ;-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Fuj Putinistan bojkotuje ICC tak jak cacy USA ;-)