Data: 2010-05-24 00:52:07 | |
Autor: Flyte | |
Fulda Carat Progresso - ściąga w prawo | |
Wybacz że zapytam, ale czy sprawdzałeś ciśnienie w oponach?
Mam te same opony, dokładnie ten sam rozmiar, (ale inny samochód - raczej nieistotne) ale nie mam ani jednego objawu o którym wspominasz. Rozpędź wóz (np. 80km/h) i puść kierę. Jak się zachowuje? Co jak co, ale Fulda, mimo że ze średniej półki, to trzyma poziom. Niskie opory tarcia, dobre trzymanie drogi, _cicha_ praca, a na końcu - dobra cena - przydają jej zalet. Co to tekstu który wkleiłeś poniżej: progresso jest symetryczna, więc możesz zmienieć do woli (lewa-prawa - byle nie wstecz). Ciekawostka - mimo że mam 150km pod maską, ani razu nie zapiszczały (choć były przyczyny ku temu). Czy Twój samochód był walony? Flyte -- |
|
Data: 2010-05-24 01:05:45 | |
Autor: twinsen | |
Fulda Carat Progresso - ściąga w prawo | |
On 24 Maj, 00:52, "Flyte" <flyteWYTNI...@op.pl> wrote:
Wybacz że zapytam, ale czy sprawdzałeś ciśnienie w oponach? Tak. Od zalecanego przy małym obciążeniu 2,0/2,0 poprzez nawet 2,4/2,2 i różne kombinacje, byle tyle samo na oś. Rozpędź wóz (np. 80km/h) i puść kierę. Jak się zachowuje? Jadę do rowu. Przykładowo pusta droga, wielopasmowa: ostra kontra w lewo, to napierw mnie wrzuca na lewy pas, potem chwilę nim jadę i zaczyna się zjazd w prawo. Co jak co, ale Fulda, mimo że ze średniej półki, to trzyma poziom.. Niskie opory Też tak myślałem kupując właśnie tą markę i ten model. Na samym wstępie musiałem wymieniać jedną sztukę, bo biła niemiłosiernie, nówka sztuka!! Co to tekstu który wkleiłeś poniżej: progresso jest symetryczna, więc możesz Dzisiaj postaram się zamienić krzyżowo. Jako że są kierunkowe, trzeba je będzie niestety zdjemować z felg. Szkoda że nie da się tego zrobić we własnym zakresie :( Czy Twój samochód był walony? Tak, dostał. Gość swego czasu wjechał mi swoim prawym przednim kołem w moje tylne lewe. Wygięło to tylną belkę, ale na szczęście nie wyrwało jej mocowania. Zrobiono auto, dostałem nową tylną belkę, pomiary równoległości osi oraz pozostałe parametry są zachowane. Co ciekawe, przy tej stłuczce gościowi wyrwało półośkę ze skrzyni, a mnie nawet blachy nie ruszyło. Po naprawie auta z nowymi oponami i zrobioną zbieżnością i geometrią - auto jechało prosto, były to opony Bridgestone Turanza ER300. Potem były dwie zimy, może jakaś dziura - znów się to rozregulowało. Obecnie przyrząd pokazuje że wszystkie parametry są zachowane (chyba -0,01 +0,02 jak dobrze pamiętam). Także nie łączyłbym stłuczki z obecnym zachowaniem auta, bo po naprawie było wszystko ok na nowych oponach. Na sieci o tych konkretnie Fuldach można przeczytać, że niektóre modele aut ich "nie lubią" i ściągają. Trzeba zatem poprzekładać, a jak dalej będzie ściągać, kupić coś innego :( |
|