Fulda ecocontrol dobre opony czy dać sobi e spokój??

Data: 2009-04-05 11:01:53
Autor: Skiraz
Fulda ecocontrol dobre opony czy dać sobi e spokój??

szukam w miare tanich, ale markowych opon, wybor padl na Fulda
ecocontrol - dobre opony czy dać sobie spokój??

Dobre opony przejeździłem na nich sezon i nie narzekam.
Nieźle zachowują się i na suchym i na mokrym.
W warunkach śniegowo/lodowych ich nie testowałem, więc się nie wypowiem na ten temat ;)
We właściwym sezonie jak najbardziej OK

Fulda ecocontrol dobre opony czy dać sobi e spokój??