Full Metal Jacket

Data: 2009-08-03 07:32:13
Autor: Stalker-AmA
Full Metal Jacket
"barbakan" <barbakan@poczta.onet.pl> wrote in message news:h529tj$c8$1news.onet.pl...
Oglądałem wczoraj Full Metal Jacket, kolejny film o Wietnamie i tak sobie pomyślałem, że chętnie bym zobaczył film o wojnie w Wietnamie widziany, czy opowiedziany przez drugą stronę konfliktu. Nakręcił ktoś taki film?

To bedzie chyba OT ale tez azjatycki http://www.filmweb.pl/f109360/Braterstwo+broni,2004

--
Stalker @ Amnezja
http://www.anime-planet.com/users/stalkerama

Data: 2009-08-03 14:12:04
Autor: Tiber
Full Metal Jacket
Silly, silly Stalker-AmA nabazgrału:

[...]

Dokładnie. Ani wojna, ani nawet Korea się nie zgadza :) A sam film zdeczka przekombinowany, ktoś się za dużo Szeregowca Damona naoglądał.

--
tbr

Full Metal Jacket