Full Metal Jacket

Data: 2009-08-24 16:01:49
Autor: Gre
Full Metal Jacket
Użytkownik "barbakan" <barbakan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h529tj$c8$1news.onet.pl...
Oglądałem wczoraj Full Metal Jacket, kolejny film o Wietnamie i tak sobie pomyślałem, że chętnie bym zobaczył film o wojnie w Wietnamie widziany, czy opowiedziany przez drugą stronę konfliktu. Nakręcił ktoś taki film?

Wietnamczycy.
Jeśli chodzi o wietnamiskie filmy fabularne o tej wojnie w Wietnamie,
to takie są. Dziwne byłoby, gdyby ich nie było.
Widzialem jeden z nich, tytułu teraz nie pamiętam.
Opowiadał o dziewczetach służących jako "saperki" przy ważnej
strategicznej drodze. Wojska amerykańskie reprezentowane były
przez bomby i pociski. Realizacynie nierozbuchany, raczej
w konwencji lirycznej. W sumie fabuła mało porywajaca, film raczej nużący.
pozdr
G.

Full Metal Jacket