Full a prędkość

Data: 2009-08-11 02:49:42
Autor: mucher
Full a prędkość
On Aug 11, 1:08 am, Dżejm <no.s...@no.spam> wrote:
Witam grupę,

Tak sobie myślę nad ewentualną zamianą mojego HT na jakiegoś fulla.
Mam rower MTB z widelcem Manitou Axel Comp 100mm (z blokadą), opony Schwalbe
Land Cruiser. Na równej powierzchni toczy się ładnie i mogę na tym utrzymać
z 30 km/h, co mi całkowicie wystarcza do mojej rekreacji. Jednak dowolne
niewysokie lecz częste nierówności i prędkość spada znacząco. Przód może i
wybiera ale tył napompowany do 65 PSI daje popalić. O wagę sprzętu się nie
martwię, bo sam mam prawie 90kg, do tego bagażnik, zawsze coś na nim itp,
więc waga roweru nie jest tak istotna.

Niby tak, ale światełko ostrzegawcze zapala mi się przy 'bagażnik' -
lepiej sprawdź czy do fulla coś takiego będziesz w stanie założyć ;)

mucher

Data: 2009-08-11 18:08:31
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Full a prędkość
Panie mucher, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

Niby tak, ale światełko ostrzegawcze zapala mi się przy 'bagażnik' -
lepiej sprawdź czy do fulla coś takiego będziesz w stanie założyć ;)

Przypominam o istnieniu bagażników na sztycę. 10 czy 15kg ładowności,
kurtkę powinno pociągnąć ;-)

Data: 2009-08-11 18:48:18
Autor: Kacper Perschke
Full a prędkość
Dnia 11.08.2009 Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał/a:
[...]
Przypominam o istnieniu bagażników na sztycę. 10 czy 15kg ładowności,
kurtkę powinno pociągnąć ;-)

UĹźywasz?

KAcper

Data: 2009-08-11 22:19:28
Autor: Dżejm
Full a prędkość
Niby tak, ale światełko ostrzegawcze zapala mi się przy 'bagażnik' -
lepiej sprawdź czy do fulla coś takiego będziesz w stanie założyć ;)

No to jasne, trzeba by znaleźć jakiś kompromis.
Na razie zastanawiam się czy w ogóle warto o tym myśleć.

pozdro

Data: 2009-08-12 13:03:49
Autor: pw
Full a prędkość
On 11 Sie, 11:49, mucher <muc...@gmail.com> wrote:
[..]
> [...]

Niby tak, ale światełko ostrzegawcze zapala mi się przy 'bagażnik' -
lepiej sprawdź czy do fulla coś takiego będziesz w stanie założyć ;)

Ja do fulla polecam plecaczek.

Pozdro,
pw

Data: 2009-08-12 23:26:15
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Full a prędkość

[...]

Z GO SPORT za jedyne 24.99 z dużym odblaskiem.
Oczywiście w kolorze czarnym.

zyga
--
A fe, A psik, A ha