Full a prędkość

Data: 2009-08-11 04:33:00
Autor: player
Full a prędkość
On 11 Sie, 01:08, Dżejm <no.s...@no.spam> wrote:

Tak sobie myślę nad ewentualną zamianą mojego HT na jakiegoś fulla.
Mam rower MTB z widelcem Manitou Axel Comp 100mm (z blokadą), opony Schwalbe
Land Cruiser. Na równej powierzchni toczy się ładnie i mogę na tym utrzymać
z 30 km/h, co mi całkowicie wystarcza do mojej rekreacji. Jednak dowolne
niewysokie lecz częste nierówności i prędkość spada znacząco.

Załuż szerokie gumy ( tak z 2,35 )

Przód może i
wybiera ale tył napompowany do 65 PSI daje popalić.

To moze 50 psi by wystarczyło ?

O wagę sprzętu się nie
martwię, bo sam mam prawie 90kg, do tego bagażnik, zawsze coś na nim itp,
więc waga roweru nie jest tak istotna.
I tak się zastanawiam czy na jakimś lekkim fullu łatwiej jest utrzymać
prędkość po niewielkich nierównościach niż na HT :) ?

To może jakieś cięższy full do enduro? :) Wtedy to byś zasuwał tam
gdzie kiedyś ledwo się toczyłeś ;) Tyle że bagażnika to juz nie
zamontujesz.

--
pozdro.
jay

Data: 2009-08-11 13:34:31
Autor: Mariusz Kruk
Full a prędkość
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "player"
Załuż

Aaaaargh!

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / Dziękuję,   wolę   sobie   trochę  pouderzać
|  Kruk@epsilon.eu.org   | tłuczkiem do kartofli po  palcach,  przyjem-
| http://epsilon.eu.org/ | niejsze  to i więcej z tego pożytku.(January
/-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \ Weiner)

Data: 2009-08-11 12:40:46
Autor: Jan Srzednicki
Full a prędkość
On 2009-08-11, Mariusz Kruk wrote:
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "player"
Załuż

Aaaaargh!

No co? To potoczny zwrot oznaczający nakaz oddania się urokom natury
Łuşyc. :P

Data: 2009-08-11 07:05:53
Autor: mucher
Full a prędkość
On Aug 11, 2:40 pm, Jan Srzednicki
On 2009-08-11, Mariusz Kruk wrote:

> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "player"

> Aaaaargh!

No co? To potoczny zwrot oznaczający nakaz oddania się urokom natury
Łużyc. :P

Prędzej odpowiednik "zakwaś" dla ługów (nadaj odczyn zasadowy?) Jak
znam scrabble, pewnie by było dopuszczalne :P

mucher

Data: 2009-08-11 07:49:53
Autor: player
Full a prędkość
On 11 Sie, 16:05, mucher <muc...@gmail.com> wrote:
> [...]

Prędzej odpowiednik "zakwaś" dla ługów (nadaj odczyn zasadowy?) Jak
znam scrabble, pewnie by było dopuszczalne :P

No nie, to tylko błąd ortograficzny :P

--
jay

Data: 2009-08-11 22:25:30
Autor: Dżejm
Full a prędkość
Załuż szerokie gumy ( tak z 2,35 )

No te moje Schwalbe mają 2.1, więc nie tak dużo mniej. A szerokie gumy pomogą utrzymać prędkość w jakiejkolwiek sytuacji ?

To moze 50 psi by wystarczyło ?

No właśnie ze wszystkim to mi waga przekracza 100kg, więc 50 psi jest trochę mułowate na gładkim.

To może jakieś cięższy full do enduro? :) Wtedy to byś zasuwał tam
gdzie kiedyś ledwo się toczyłeś ;) Tyle że bagażnika to juz nie
zamontujesz.

Ale czemu "cięższy" :) ?

pozdro

Full a prędkość