Full - kiedy serwis zawieszenia?

Data: 2009-04-20 18:44:38
Autor: Solar
Full - kiedy serwis zawieszenia?
Jan Srzednicki pisze:

:). Przejechał niewiele, może z 250-300km.

Na początku ja swojego Stumpjumpera rozkręcałem często. Bo piszczał. Raz nawet przed schroniskiem na Wielkiej Raczy.
I właśnie wtedy doszedłem do tego, co piszczy, i od tej pory przez 1,5 roku, do momentu sprzedaży nie tknąłem zawieszenia palcem. :)

"...człowiek jest bezwolnym elementem w trybach organizacji. Ma szerzyć słowo Boże w jedynie słusznej interpretacji zalecanej przez autorytet instytucji."
                                   św. Escriva de Balaguer y Albas

Data: 2009-04-20 21:23:18
Autor: Solar
Jan Srzednicki pisze:

[...]

Okazało się, że podkładki dystansowe przy tych malutkich łożyskach na końcu wahacza (przy kole) były różnej grubości. Na samym początku źle je załoźyłem i elementy wahacza tarły o siebie... :)

"Kiedy już jajogłowi ukradli księżyc, spotkali w drodze powrotnej czarownicę z kotem. Leszek wziął do domu czarownicę, a Jarek kota."
                                         Andrzej Rodan

Full - kiedy serwis zawieszenia?