Full na asfalcie

Data: 2013-07-04 20:27:13
Autor: atm
Full na asfalcie
Caly czas rozwazam zakup tego Gianta:
http://www.giant-bicycles.com/en-us/bikes/model/anthem.x.29er.2/9029/48892/#features
Zastosowany damper to RockShox Monarch RT.
Przypuszczam, ze niejeden z Was ma ten model w swoim rowerze.
Jak wyglada jazda takim rowerem po asfalcie (czasem nie da sie go uniknac ;])? Mam na mysli pompowanie i ogolnie wrazenia w porownaniu
do HT. Dodam, ze nigdy nie jezdzilem FS wiec wszelkie uwagi mile widziane.

Data: 2013-07-04 13:04:40
Autor: Ignac
Full na asfalcie
W dniu czwartek, 4 lipca 2013 20:27:13 UTC+2 użytkownik atm napisał:
Caly czas rozwazam zakup tego Gianta:

http://www.giant-bicycles.com/en-us/bikes/model/anthem.x.29er.2/9029/48892/#features

Napęd i sterowanie nim wzorcowe-od jednego poducenta,więc jestem na tak..

Full na asfalcie