FullHD a HDready na 5", zauważacie różnicę??

Data: 2016-12-31 15:00:35
Autor: Budzik
FullHD a HDready na 5", zauważacie różnicę??
Użytkownik Yerine Ictimai ictimai@yandex.ru ...

Właśnie w sklepie salonie Sony jak widzę są wystawione różne
 modele Xperia, obok siebie, można popróbować, porównać, i są
 sobie obok siebie AquaM4 i M5. Powiem że mam dobry wzrok ale przyglądam się obu wyświetlaczom
 uważnie i mam problem żeby zauważyć przewagę FullHD na
 wyświetlaczu 5".
 A Wy? ;)

Ja to nawet nie zauwazam róznicy miedzy amoled w samsungu galaxy s plus a ips w xiaomi czy w oukitelu...

--
Pozdrawia... Budzik

FullHD a HDready na 5", zauważacie różnicę??