Funai LT8-M40BB, czy warto?

Data: 2010-11-23 15:38:15
Autor: konieczko
Funai LT8-M40BB, czy warto?
W dniu 2010-11-23 12:52, Xian Mi Mao pisze:
Co myślicie o tym modelu:
http://www.funai.pl/Produkty/cid,13,pid,62
Właśnie kupiłem go w hipermarkecie za 1999zł i mam jeszcze możliwość
oddać. Tak więc proszę o opinie, ale i tak w podobnej cenie w sklepie
nie widziałem nic lepszego. Przynajmniej przy badaniu organoleptycznym
przy obrazie demo z bluraja rozsczepionego do 30 jeszcze innych
odbiorników...

Demo z Blueraya po EURO.

:):):):)

Data: 2010-11-23 16:21:02
Autor: boxfish
Funai LT8-M40BB, czy warto?
W dniu 2010-11-23 15:38, konieczko pisze:
[...]

co to jest blueraya ? może miałes na myśli BLU-ray ?

Funai LT8-M40BB, czy warto?