Fundamenty tego lepszego

Data: 2013-06-13 21:09:59
Autor: abc
Fundamenty tego lepszego
Po I kongresie Ruchu Narodowego środki masowego przekazu podchwyciły przede
wszystkim ton przemówienia Przemysława Holochera. We większości systemowych
stacji jak echo brzmiało hasło "Polska dla Polaków".

Demoliberalne media cyklicznie podnoszą histeryczny wrzask na dźwięk hasła
"Polska dla Polaków". Stało się ono fundamentalnym argumentem przytaczanym
podczas sezonu ogórkowego, kiedy brak jest tematów zastępczych, a o czymś
pisać, czy mówić trzeba.

I tak zawołanie to stało się straszakiem na szeroko pojęty ruch narodowy,
używany przez systemowe środki masowego przekazu. Tymczasem jest to skrót
myślowy, który integralnie wpisuje się w koncepcje egoizmu narodowego,
będącego fundamentem nacjonalizmu. (...)

Hasłu Polska dla Polaków winno towarzyszyć zawołanie Polacy dla Polski! Jest
to wyrazem dążenia do zaangażowania w pracę dla dobra wspólnego jak
najszerszych kręgów serc, umysłów, a przede wszystkim rąk.

Niemożliwe jest realizowanie budowy Wielkiej Polski w okowach partyjniactwa,
partykularnych interesów, które charakteryzują współczesną demokrację.

Wspomniał ktoś, iż demokracja jest najlepszym z ustrojów, gdyż nikt nie
wymyślił nic lepszego. Tymczasem obóz narodowy już powoli stawia fundamenty
tego lepszego. Realizując swoje dążenia pod hasłami: Polska dla Polaków!
Polacy dla Polski!

http://www.prawy.pl/felieton/3265-witold-stefanowicz-polska-dla-polakow-polacy-dla-polski

Data: 2013-06-13 21:12:51
Autor: u2
Fundamenty tego lepszego
W dniu 2013-06-13 21:09, abc pisze:
Po I kongresie Ruchu Narodowego środki masowego przekazu podchwyciły przede
wszystkim ton przemówienia Przemysława Holochera. We większości systemowych
stacji jak echo brzmiało hasło "Polska dla Polaków".

Holocher ? Aby na pewno Polak z pochodzenia ? ...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-06-13 21:37:05
Autor: abc
Fundamenty tego lepszego
Holocher ? Aby na pewno Polak z pochodzenia ? ...-;)

W Polsce jest 11 osób o nazwisku Holocher. Zamieszkują oni w 2 różnych
powiatach i miastach. Najwięcej zameldowanych jest w m. Kraków ,a dokładnie
8. z 3 zamieszkuje Mysłowice osób o tym nazwisku.
http://www.moikrewni.pl/mapa/kompletny/holocher.html

In Deutschland gibt es 110 Telefonbucheinträge zum Namen Holocher und damit
ca. 293 Personen mit diesem Namen.  Diese leben in 24 Städten und
Landkreisen. Die meisten Anschlüsse sind in Tübingen gemeldet, nämlich 46.
http://www.verwandt.de/karten/absolut/holocher.html

Dodam, że wybitny polski patriota Joachim Lelewel z pochodzenia był Niemcem,
Samuel Linde autor słownika języka polskiego z pochodzenia był Szwedem, Jan
Matejko - Czechem, itd.  Polska kultura przyciągała wielu cudzoziemców,
którzy stawali się Polakami.

Data: 2013-06-13 21:39:44
Autor: u2
Fundamenty tego lepszego
W dniu 2013-06-13 21:37, abc pisze:
[...]

nie przecze, sam nie jestem Polakiem z pochodzenia, ale wole byc Polakiem niz ruskim...-;)

Data: 2013-06-13 12:58:02
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Fundamenty tego lepszego
W dniu czwartek, 13 czerwca 2013 21:39:44 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

> którzy stawali się Polakami.

nie przecze, sam nie jestem Polakiem z pochodzenia, ale wole byc Polakiem niz ruskim...-;)

A mowia ze ojczyzny i religii się nie wybiera... ;)

Data: 2013-06-13 22:21:40
Autor: u2
Fundamenty tego lepszego
W dniu 2013-06-13 21:58, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
A mowia ze ojczyzny i religii się nie wybiera.

kto tak mowi ? nie jestem religijny, obce mi sa spory religijne, ale jestem Polakiem z wyboru ...-;)

Data: 2013-06-15 21:01:26
Autor: pluton_
Fundamenty tego lepszego
jestem Polakiem z wyboru ...-;)

my cie nie wybieralismy, spierdalaj skad przypelzles.

Nullification

Data: 2013-06-15 21:36:46
Autor: miś z okienka
Fundamenty tego lepszego

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kpid9h$mum$1node2.news.atman.pl...

| my cie nie wybieralismy, spierdalaj skad przypelzles.

to jednak nie lubisz Żydów?

Data: 2013-06-14 01:02:16
Autor: miś z okienka
Fundamenty tego lepszego

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51ba2000$0$1452$65785112news.neostrada.pl...

| nie przecze, sam nie jestem Polakiem z pochodzenia, ale wole byc
| Polakiem niz ruskim...-;)

     no widzisz? Jagiełło też był z ruskiej matki, a został Polakiem...

Data: 2013-06-15 21:02:28
Autor: pluton_
Fundamenty tego lepszego
     no widzisz? Jagiełło też był z ruskiej matki, a został Polakiem...

Czy naro-kurwa-dowcy o tym wiedza  ?

Nullification

Data: 2013-06-14 20:15:57
Autor: pluton_
Fundamenty tego lepszego
[...]

W domysle: czarnuchy wypierdalac do watyklanu.

Nullification

Fundamenty tego lepszego