Fundusz Ko¶cielny to piku¶

Data: 2012-03-20 11:02:20
Autor: jr
Fundusz Ko¶cielny to piku¶
Data: 2012-03-20 19:09:57
Autor: u2
Fundusz Ko¶cielny to piku¶
W dniu 2012-03-20 19:02, jr pisze:
Zobacz, ile kosztuje nas konkordat:

http://www.money.pl/gospodarka/raporty/artykul/fundusz;koscielny;to;nic;zobacz;ile;kosztuje;nas;konkordat,17,0,1046545.html

jb

Powiedz mi ile to jest 1,8 mld z ponad 800 mld dlugu publicznego, ktory
obecnie wisi nad czecia peloska ?

A wiesz ile dlugow wygenerowala czecia peloska przez piec lat ? Ponad
300 mld.

Ulegasz lub swiadomie stosujesz demagogie czeciej peloskiej, ktora ma
esbecki rodowod.

Data: 2012-03-20 16:24:00
Autor: jr
Fundusz Ko¶cielny to piku¶
On 20 Mar, 19:09, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

obecnie wisi nad czecia peloska ?

A wiesz ile dlugow wygenerowala czecia peloska przez piec lat ? Ponad

A wiesz kto wygenerował czecia peolska?
Kto agitował za głosowaniem na PO?
Kto mówił, że PiS 'za szybko jechał'?

Ulegasz lub swiadomie stosujesz demagogie czeciej peloskiej, ktora ma
esbecki rodowod.

Ulegasz czarno-białej wizji ¶wiata. Zrozum, że to jest jedna sitwa.
jb

Data: 2012-03-21 00:33:31
Autor: u2
Fundusz Ko¶cielny to piku¶
W dniu 2012-03-21 00:24, jr pisze:
> [...]

> esbecki rodowod.
Ulegasz czarno-białej wizji ¶wiata. Zrozum, że to jest jedna sitwa.

Te bialas, chcialbys wykorzystywac nas czarnuchow. Ale zapomnij o tym.

Data: 2012-03-20 16:47:36
Autor: jr
Fundusz Ko¶cielny to piku¶
On 21 Mar, 00:33, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

> jb

Te bialas, chcialbys wykorzystywac nas czarnuchow. Ale zapomnij o tym.

Już lepiej jak oni wychujać was nie można...
jb

Data: 2012-03-21 00:49:41
Autor: u2
Fundusz Ko¶cielny to piku¶
W dniu 2012-03-21 00:47, jr pisze:
> Te bialas, chcialbys wykorzystywac nas czarnuchow. Ale zapomnij o tym.

Już lepiej jak oni wychujać was nie można...

A was ? :)

Data: 2012-03-20 16:59:35
Autor: jr
Fundusz Ko¶cielny to piku¶
On 21 Mar, 00:49, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Już lepiej jak oniwychujaćwas nie można...

A was ? :)

 a u nas agoń pagasł...
jb

Data: 2012-03-20 16:44:03
Autor: jr
Fundusz Ko¶cielny to piku¶
On 20 Mar, 19:09, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

300 mld.

Ulegasz lub swiadomie stosujesz demagogie czeciej peloskiej

Zauważ, że nie podałem linku do GazWybu, lub czego¶ w tym rodzaju.
Z reszta mniejsza o pieniadze. Zastapienie funduszu dobrowolnymi
odpisami bedzie miało zbawienny wpływ na społeczeństwo, szczególnie na
Kosciół. Zaczna się trochę liczyć ze swoimi owieczkami, bedzie mniej
skandali, wiec i agencja Urbana nie bedzie miała o czym donosić.
:
Czy nie wpadło ci do głowy, że w takim układzie najwiekszymi
płatnikami Ko¶cioła stana się słuchacze Radia Maryja? O ile wiem, jest
to ¶rodowisko najbardziej zaangażowane w obronę chrzescijańskich
warto¶ci. Wiedz o tym, ze ok. 90% tego funduszu idzie na ubezpieczenia
duchowieństwa. I oto może się okazać, że ko¶cielna hierarchia jest na
łasce... czyjej?
Dlatego w±tpię, aby rz±d Tuska przeprowadził t± reformę. Zrobili dużo
hałasu, żeby odebrać Palikociarni, a w potem jak zwykle się dogadaj±.
Hausner nie zabrał im tego funduszu, nie zabierze i Tusk (chciałbym
sie mylić).
jb

Data: 2012-03-21 00:50:11
Autor: u2
Fundusz Ko¶cielny to piku¶
W dniu 2012-03-21 00:44, jr pisze:
sie mylić).
jb

Sie mylic ;)

Data: 2012-03-20 17:04:53
Autor: jr
Fundusz Ko¶cielny to piku¶
On 21 Mar, 00:50, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2012-03-21 00:44, jr pisze:

> sie mylić).
> jb

Sie mylic ;)

Sie heil

gute nacht!
jb

Data: 2012-03-21 01:07:26
Autor: u2
Fundusz Ko¶cielny to piku¶
W dniu 2012-03-21 01:04, jr pisze:
On 21 Mar, 00:50, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Wy-pier-da-laj ! ;)

Data: 2012-03-20 21:05:53
Autor: kefirh
Fundusz Kościelny to pikuś
W dniu 2012-03-20 19:02, jr pisze:
Zobacz, ile kosztuje nas
[...]

Co za poufały styl!
Coś jakby toaszysz Felak objął mnie "przyjacielsko" ramieniem i wskazał na prawdziwy strumień przepływu gotówki; mojej, twojej, Pani i Pana.

Ponadto wpisujesz siÄ™ w ten prymitywny nurt propagandowy.
Fuj, znielubiłem cię.

kefirh

Data: 2012-03-20 16:25:39
Autor: jr
Fundusz Ko¶cielny to piku¶
On 20 Mar, 21:05, kefirh <kef...@reuter.si> wrote:
W dniu 2012-03-20 19:02, jr pisze:> Zobacz, ile kosztuje nas

[...]

Co za poufały styl!
Co¶ jakby toaszysz Felak obj±ł mnie "przyjacielsko" ramieniem i wskazał
na prawdziwy strumień przepływu gotówki; mojej, twojej, Pani i Pana..

Ponadto wpisujesz się w ten prymitywny nurt propagandowy.
Fuj, znielubiłem cię.

Nie ty jeden, łaski bez..
jb

Fundusz Ko¶cielny to piku¶