Fundusz Kościelny to pikuś

Data: 2012-03-20 19:09:57
Autor: u2
Fundusz Kościelny to pikuś
W dniu 2012-03-20 19:02, jr pisze:
Zobacz, ile kosztuje nas konkordat:

http://www.money.pl/gospodarka/raporty/artykul/fundusz;koscielny;to;nic;zobacz;ile;kosztuje;nas;konkordat,17,0,1046545.html

jb

Powiedz mi ile to jest 1,8 mld z ponad 800 mld dlugu publicznego, ktory
obecnie wisi nad czecia peloska ?

A wiesz ile dlugow wygenerowala czecia peloska przez piec lat ? Ponad
300 mld.

Ulegasz lub swiadomie stosujesz demagogie czeciej peloskiej, ktora ma
esbecki rodowod.

Data: 2012-03-20 16:24:00
Autor: jr
Fundusz Kościelny to pikuś
On 20 Mar, 19:09, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

obecnie wisi nad czecia peloska ?

A wiesz ile dlugow wygenerowala czecia peloska przez piec lat ? Ponad

A wiesz kto wygenerował czecia peolska?
Kto agitował za głosowaniem na PO?
Kto mówił, że PiS 'za szybko jechał'?

Ulegasz lub swiadomie stosujesz demagogie czeciej peloskiej, ktora ma
esbecki rodowod.

Ulegasz czarno-białej wizji świata. Zrozum, że to jest jedna sitwa.
jb

Data: 2012-03-21 00:33:31
Autor: u2
Fundusz Kościelny to pikuś
W dniu 2012-03-21 00:24, jr pisze:
> [...]

> esbecki rodowod.
Ulegasz czarno-białej wizji świata. Zrozum, że to jest jedna sitwa.

Te bialas, chcialbys wykorzystywac nas czarnuchow. Ale zapomnij o tym.

Data: 2012-03-20 16:47:36
Autor: jr
Fundusz Kościelny to pikuś
On 21 Mar, 00:33, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

> jb

Te bialas, chcialbys wykorzystywac nas czarnuchow. Ale zapomnij o tym.

Już lepiej jak oni wychujać was nie można...
jb

Data: 2012-03-21 00:49:41
Autor: u2
Fundusz Kościelny to pikuś
W dniu 2012-03-21 00:47, jr pisze:
> Te bialas, chcialbys wykorzystywac nas czarnuchow. Ale zapomnij o tym.

Już lepiej jak oni wychujać was nie można...

A was ? :)

Data: 2012-03-20 16:59:35
Autor: jr
Fundusz Kościelny to pikuś
On 21 Mar, 00:49, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Już lepiej jak oniwychujaćwas nie można...

A was ? :)

 a u nas agoń pagasł...
jb

Data: 2012-03-20 16:44:03
Autor: jr
Fundusz Kościelny to pikuś
On 20 Mar, 19:09, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

300 mld.

Ulegasz lub swiadomie stosujesz demagogie czeciej peloskiej

Zauważ, że nie podałem linku do GazWybu, lub czegoś w tym rodzaju.
Z reszta mniejsza o pieniadze. Zastapienie funduszu dobrowolnymi
odpisami bedzie miało zbawienny wpływ na społeczeństwo, szczególnie na
Kosciół. Zaczna się trochę liczyć ze swoimi owieczkami, bedzie mniej
skandali, wiec i agencja Urbana nie bedzie miała o czym donosić.
:
Czy nie wpadło ci do głowy, że w takim układzie najwiekszymi
płatnikami Kościoła stana się słuchacze Radia Maryja? O ile wiem, jest
to środowisko najbardziej zaangażowane w obronę chrzescijańskich
wartości. Wiedz o tym, ze ok. 90% tego funduszu idzie na ubezpieczenia
duchowieństwa. I oto może się okazać, że kościelna hierarchia jest na
łasce... czyjej?
Dlatego wątpię, aby rząd Tuska przeprowadził tą reformę. Zrobili dużo
hałasu, żeby odebrać Palikociarni, a w potem jak zwykle się dogadają.
Hausner nie zabrał im tego funduszu, nie zabierze i Tusk (chciałbym
sie mylić).
jb

Data: 2012-03-21 00:50:11
Autor: u2

[...]