Fundusz reparacyjny i kordon sanitarny

Data: 2019-11-11 08:48:29
Autor: Jacek Bialy
Fundusz reparacyjny i kordon sanitarny
Jak się sprawy miały w przeciągu tych stu lat, to mniej więcej wiemy - ja zmierzam do tego, że zanim zaczniemy sądzić się z Niemcami o wojenne reparacje, powinniśmy już dziś na konto tych reparacji zarządać od Niemiec utworzenia specjalnego funduszu,

reparacje mają podstawy prawne, specjalny fundusz nie ma podstaw
prawnych, więc nie można tego żądać:))))))
-- -- -- -- -- -- --

No to źle się wyraziłem. Natomiast taki fundusz, a raczej kilka takich funduszy mogło by być rodzajem polubownego i dosyć cywilizowanego załatwienia sprawy. Bowiem chodzi nie tylko o uzbrojenie, lecz także odzyskanie utraconych dóbr kultury, które trzeba odkupić. Poza tym transfer technologii, jako że pół wieku siedzieliśmy przez nich w dupie, no i szeroka reprywatyzacja mienia, pod którą można podciągać roszczenia żydowskie. To byłby wieloletni program w ramach którego wiele z tych pieniędzy i tak wracałoby do Niemiec. I lepsze to, niż żądać gotówki w sytuacji takiej, że nie wiadomo kto w Polsce będzie rządził, gdy ją będzie odbierał (albo kto się po nią ustawi).

JB

Data: 2019-11-11 17:55:26
Autor: u2
W dniu 11.11.2019 o 17:48, Jacek Bialy pisze:
No to źle się wyraziłem. Natomiast taki fundusz, a raczej kilka takich funduszy mogło by być rodzajem polubownego i dosyć cywilizowanego załatwienia sprawy.

ukradzione z Polski dobra kultury Niemcy mają obowiązek niezwłocznie zwrócić, a reparacje wojenne niezwłocznie wypłacić:)))))))))

Data: 2019-11-11 09:20:17
Autor: Jacek Bialy
[...]

Jacy Niemcy?  Taki Rafael może sobie wisieć w pałacyku bogatego Niemca albo też Austriaka i nikt o tym nie wie przez następne sto lat. A tak pokazujemy katalog z żądaniem odkupu po określonej cenie z groźbą konfiskaty w wypadku nakrycia. Od razu przyniosą, a państwo niemieckie im zapłaci za pośrednictwem fundacji.

    -- - a reparacje wojenne niezwłocznie wypłacić:)))))))))

Komu pusta pało?  Nie zastanowiłeś się nad tym?

JB

Data: 2019-11-11 18:26:21
Autor: u2
W dniu 11.11.2019 o 18:20, Jacek Bialy pisze:
     -- - a reparacje wojenne niezwłocznie wypłacić:)))))))))

Komu pusta pało?  Nie zastanowiłeś się nad tym?

UB

tobie nie, bo ty powinieneś gnić w pierdlu:)))))))))))

Data: 2019-11-11 09:39:56
Autor: Jacek Bialy
Fundusz reparacyjny i kordon sanitarny
   -- - tobie nie, bo ty powinieneś gnić w pierdlu:)))))))))))

Nu, ciotka...   Idźcie spać!

Fundusz reparacyjny i kordon sanitarny