Fundusze Inwestycyjne Zamkniete - FIZ

Data: 2010-10-21 04:18:44
Autor: luc
Fundusze Inwestycyjne Zamkniete - FIZ
On 21 Paź, 13:41, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
[ciach]

Przestaw sobie czas, cwaniaku newsgrupowy...

pzdrwm
luc

Data: 2010-10-21 13:25:11
Autor: Jan Strybyszewski
luc pisze:
On 21 Paź, 13:41, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
[ciach]

Przestaw sobie czas, cwaniaku newsgrupowy...

Och te zdalne pulpity w innej strefie czasowej.  Specjalnie dla Ciebie musiałem sie pomeczyc...

Data: 2010-10-21 14:37:30
Autor: radekp@konto.pl
Fundusze Inwestycyjne Zamkniete - FIZ
Thu, 21 Oct 2010 13:25:11 +0200, w <i9p801$lb6$1@news.onet.pl>, Jan
Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał(-a):

> Przestaw sobie czas, cwaniaku newsgrupowy...

Och te zdalne pulpity w innej strefie czasowej.  Specjalnie dla Ciebie musiałem sie pomeczyc...

Możesz też poznęcać się nad mPortfelem, bo ostatnio wydzwaniają do ludzi :).

Fundusze Inwestycyjne Zamkniete - FIZ