Fundusze bez prowizji?

Data: 2010-03-10 14:26:34
Autor: Pawel
Fundusze bez prowizji?
Witam,

W jakim banku/biurze brokerski mozna kupic fundusze w EUR/USD/PLN bez prowizyjnie? Chodzi mi o to, zeby pograc agresywnymi, czyli tez zeby w razie spadku byla mozliwosc szybkiego odsprzedania.

Prosze o info.

PozdrP.

Data: 2010-03-10 14:57:37
Autor: Valdi
Fundusze bez prowizji?
"Pawel" news:4b979e13news.home.net.pl

[...]

Google się zje...ało?
http://tinyurl.com/yjnezyn

Data: 2010-03-10 15:15:06
Autor: Pawel
Fundusze bez prowizji?
Google się zje...ało?
http://tinyurl.com/yjnezyn

To teraz zobacz jakie masz smieci w wynikach - przeszukalem to wszystko, ale nigdzie nie znalazlem konkretu....duzy wybor, dobre wzrosty, bez prowizji sprzedaz/kupno i w USD/EUR/PLN...

P.

Data: 2010-03-10 15:28:09
Autor: Valdi
Fundusze bez prowizji?
"Pawel" news:4b97a973news.home.net.pl

> [...]

ale
nigdzie nie znalazlem konkretu....duzy wybor, dobre wzrosty, bez prowizji

Wybacz wodzu, ale jak ktoś jest śmierdzącym leniem to wszystko musi mieć
podane na tacy.
Jeżeli zadał byś sobie choć trochę trudu to zobaczył byś, że w dwóch
pierwszych linkach (nie zaznaczonych na kolor żółty) masz napisane kilka
słów o czymś takim jak SFI w mBanku.
Czy otworzenie sobie nowej karty/okna przeglądarki w którym wklepiesz adres
mBanku i poczytasz sobie w odpowiedniej zakładce o funduszach sprawi, że
strzeli ci kość w dupci?

PS.
Rozumiem, że ta strona też się zje...ała i się u Ciebie nie otwiera:
http://groups.google.pl/?hl=pl

Data: 2010-03-11 18:03:41
Autor: MarekZ
Fundusze bez prowizji?
Użytkownik "Pawel" <pneUSUNTO@post.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4b979e13@news.home.net.pl...
[...]

Info jest takie, że "granie na funduszach" to wybitnie słaby pomysł.

Data: 2010-03-11 18:05:55
Autor: Valdi
Fundusze bez prowizji?
"MarekZ" news:hnb7io$1im$1srv.cyf-kr.edu.pl

Info jest takie, że "granie na funduszach" to wybitnie słaby pomysł.

wierzysz, że gość który nawet z googla nie potrafi korzystać zrozumie twój
mądry przekaz?

Fundusze bez prowizji?