Fundusze inwestycyjne WTF

Data: 2013-07-26 13:04:16
Autor: Waz
Fundusze inwestycyjne WTF
Mój śp. brat w 2007 kupił za 3000zł ileś tam jednostek funduszu lokacyjnego FIO pionieer
http://www.fundusze24.pl/profil/fundusz_abf_pioneer-fio-subfundusz-pioneer-lokacyjny/

dzisiaj jako jego jedyny spadkobierca bank wypłaca mi kwotę 2732zł

niech ktoś mądry wytłumaczy mi kur***a jak to możliwe

bo dla mnie to jest złodziejstwo w biały dzień

Data: 2013-07-26 13:04:46
Autor: Liwiusz
Fundusze inwestycyjne WTF
W dniu 2013-07-26 13:04, Waz pisze:
[...]

A czego nie rozumiesz?

--
Liwiusz

Data: 2013-07-26 13:06:25
Autor: Waz
Fundusze inwestycyjne WTF
W dniu 2013-07-26 13:04, Liwiusz pisze:
[...]

dlaczego dostałem mniej niż wpłacono 6 lat temu

Data: 2013-07-26 13:08:47
Autor: Liwiusz
Fundusze inwestycyjne WTF
W dniu 2013-07-26 13:06, Waz pisze:
[...]

Czy wypłacona kwota była nieprawidłowa?

--
Liwiusz

Data: 2013-07-26 13:06:08
Autor: Liwiusz
Fundusze inwestycyjne WTF
W dniu 2013-07-26 13:04, Waz pisze:
Mój śp. brat w 2007 kupił za 3000zł ileś tam jednostek funduszu
lokacyjnego FIO pionieer

Czyli ile jednostek kupił?

dzisiaj jako jego jedyny spadkobierca bank wypłaca mi kwotę 2732zł

Czyli ile jednostek wypłacił?

--
Liwiusz

Data: 2013-07-26 13:08:45
Autor: Waz
Fundusze inwestycyjne WTF
W dniu 2013-07-26 13:06, Liwiusz pisze:
[...]

w obu przypadkach 238,663 jednostek

cena jednostki rosła cały czas w górę od 6 lat

Data: 2013-07-26 13:09:32
Autor: Liwiusz
Fundusze inwestycyjne WTF
W dniu 2013-07-26 13:08, Waz pisze:
[...]

Albo Ty się mylisz, albo bank pomylił cenę jednostki na dzień dzisiejszy. Na usenecie tego nie wyjaśnisz :)

--
Liwiusz

Data: 2013-07-26 13:15:37
Autor: Waz
Fundusze inwestycyjne WTF
W dniu 2013-07-26 13:09, Liwiusz pisze:
[...]

brat wszystko notował, cena jednostki w 2007 to 12.57zł cena obecna to 14.12zł, bank twierdzi że wszystko OK

wg ceny jednostkowej na dzisiaj powinienem dostać ponad 3300zł

nie znam siÄ™ na tym dlatego pytam

Data: 2013-07-26 13:24:14
Autor: Liwiusz
Fundusze inwestycyjne WTF
W dniu 2013-07-26 13:15, Waz pisze:
[...]

Wkleisz treść odpowiedzi?

--
Liwiusz

Data: 2013-07-26 13:40:57
Autor: Waz
Fundusze inwestycyjne WTF

Wkleisz treść odpowiedzi?

już chyba znalazłem odpowiedź
http://www.favore.pl/forum/finanse-prawo-ubezpieczenia/fundusz-inwestycyjny-w-spadku-a-co-z-podatkiem,2087,0.html

wg tego naliczyli mi -19% od całej wartości bo jestem spadkobiercą

czyli jak pisałem złodziejstwo w biały dzień

Data: 2013-07-26 14:01:11
Autor: Liwiusz
Fundusze inwestycyjne WTF
W dniu 2013-07-26 13:40, Waz pisze:

czyli jak pisałem złodziejstwo w biały dzień

Na tym polegajÄ… podatki :)

--
Liwiusz

Data: 2013-07-26 13:44:47
Autor: Kamil Joñca
Fundusze inwestycyjne WTF
Waz <waz@onet.pl> writes:

W dniu 2013-07-26 13:09, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-07-26 13:08, Waz pisze:
W dniu 2013-07-26 13:06, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-07-26 13:04, Waz pisze:
Mój ¶p. brat w 2007 kupi³ za 3000z³ ile¶ tam jednostek funduszu
lokacyjnego FIO pionieer

Czyli ile jednostek kupi³?

dzisiaj jako jego jedyny spadkobierca bank wyp³aca mi kwotê 2732z³

Czyli ile jednostek wyp³aci³?

w obu przypadkach 238,663 jednostek

cena jednostki ros³a ca³y czas w górê od 6 lat

Albo Ty siê mylisz, albo bank pomyli³ cenê jednostki na dzieñ
dzisiejszy. Na usenecie tego nie wyja¶nisz :)

brat wszystko notowa³, cena jednostki w 2007 to 12.57z³ cena obecna to
14.12z³, bank twierdzi ¿e wszystko OK

wg ceny jednostkowej na dzisiaj powinienem dostaæ ponad 3300z³

Ile "bank"[1] odprowadzi³ podatku od zystów kapita³owych?
KJ

[1] - bo domy¶lam siê, ¿e raczej TFI

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
new, adj.:

Data: 2013-07-26 20:37:34
Autor: Robert Tomasik
Fundusze inwestycyjne WTF
Użytkownik "Waz" <waz@onet.pl> napisał w wiadomości news:51f25a58$0$1230$65785112news.neostrada.pl...

brat wszystko notował, cena jednostki w 2007 to 12.57zł cena obecna to 14.12zł, bank twierdzi że wszystko OK

wg ceny jednostkowej na dzisiaj powinienem dostać ponad 3300zł

nie znam siÄ™ na tym dlatego pytam

Sprawdź, czy owe 3.000 zł, to kwota którą wpłacił, czy kwota, za które zakupił jednostki. Bo zdaje się, że tam jeszcze jest prowizja. W tym wypadku prowizja byłaby większa od zysku po prostu.

Data: 2013-07-26 20:58:20
Autor: ww
Fundusze inwestycyjne WTF

Użytkownik "Waz" <waz@onet.pl> napisał w wiadomości news:51f257af$0$1469$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Racja. Jeśli bank jest spadkobiercą to nie powinien wypłacać tobie.

Fundusze inwestycyjne WTF