Fundusze norweskie nie dla PiS.

Data: 2018-11-01 03:04:24
Autor: Gondolier Ku¶ka
Fundusze norweskie nie dla PiS.
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
Fundusze norweskie nie dla PiS.

Że nicy co? Ma grzebać dalej jak lec± przepływy i co za to zrobiono?

Bierzemy nastepn±:
Razem przychody 1 317 409,99 zł
Koszty działań statutowych 1 160 874,22 zł

www.faoo.pl/main/www/uploads/media/sprawozdanie_merytoryczne_faoo_2017.pdf

Do podziału na 11 osób:
http://www.faoo.pl/faoo/rada-i-zespol-fundacji/

Aj waj:)

Data: 2018-11-01 03:17:06
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 1 listopada 2018 11:04:25 UTC+1 użytkownik Gondolier Ku¶ka napisał:
> [...]

Bierzemy nastepn±:
Razem przychody 1 317 409,99 zł
Koszty działań statutowych 1 160 874,22 zł

A cie chłopie wzięło. Liczyłe¶ że co¶ skapnie od "Tableta"? Niestety to nie jego pieni±dze, a darczyńcy już dawno powiedzieli, że PiSowi od nich wara. To tylko ostatecznie potwierdzenie ich woli.

--
Bruno

Data: 2018-11-01 03:20:19
Autor: Gondolier Ku¶ka
[...]

E tam jak spojrzysz na ogół to te 30mln ojro jest drobnym procencikiem
z całej puli funduszy wiec chja się tam znasz. My¶lę że rajcujesz
się drobnostkami.

Data: 2018-11-01 03:35:21
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 1 listopada 2018 11:20:20 UTC+1 użytkownik Gondolier Ku¶ka napisał:
> [...]

E tam jak spojrzysz na ogół to te 30mln ojro jest drobnym procencikiem
z całej puli funduszy wiec chja się tam znasz. My¶lę że rajcujesz

Ale i pisiorów strasznie to boli. I dobrze.

--
Bruno

Data: 2018-11-01 03:51:27
Autor: Gondolier Ku¶ka
W dniu czwartek, 1 listopada 2018 11:35:22 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> z całej puli funduszy wiec chja się tam znasz. My¶lę że rajcujesz
> się drobnostkami.

Ale i pisiorów strasznie to boli. I dobrze.

W sumie jak podej¶ć do tego racjonalnie to fundator powinien mieć możliwo¶ć rozdysponowania kilku % wg. własnego uznania.
30mln z bodaj 900mln nie jest jak±¶ zawrotn± sum±.

Data: 2018-11-01 06:05:05
Autor: japanizer
On Thursday, November 1, 2018 at 7:51:29 PM UTC+9, Gondolier Ku¶ka wrote:

W sumie jak podej¶ć do tego racjonalnie to fundator powinien mieć możliwo¶ć rozdysponowania kilku % wg. własnego uznania.
30mln z bodaj 900mln nie jest jak±¶ zawrotn± sum±.

Jeszcze 20 minut, i zrobisz 10 odpowiedzi w w±tku z 12 wiadomo¶ciami. Tak jak pisałem, nocniczek popu¶cił w gacie, że jego kolesie z partii nie dali rady ukra¶ć kasy z Funduszy Norweskich.

Jak to licz± wam w PiSie, pisiont groszy od wiadomo¶ci * 10 - dostaniesz 5 zł?

Data: 2018-11-01 16:40:44
Autor: Pajdak
Fundusze norweskie nie dla PiS.
pajac "Gondolier Ku¶ka" <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:37e83773-4aeb-4c82-9a87-

30mln z bodaj 900mln nie jest jak±¶ zawrotn± sum±.

google -> gliński tuczy rydzyka.

--
Pajdak

Fundusze norweskie nie dla PiS.