Fundusze to ZŁO

Data: 2010-11-10 13:02:41
Autor: Jan Werbinski
Fundusze to ZŁO
Przy 4,5% opłaty od aktywów przy zerowej stopie zwrotu z 1000 zł kapitału po
30 latach zostaje 260 zł.

Zakładając zainwestowanie w fundusz superbezpieczny zakupujący tylko
obligacje SP oprocentowane np na 5,55% przy inflacji 3,5%, opłacie
kapitałowej 4,5% i opodatkowanie zysków kapitałowych po 30 latach
otrzymamy w ten sam 1000 zł nominalnie, ale wartość pieniądza spadnie. W
cenach realnych otrzymamy 343 zł czyli 1/3 kapitału.

Mam nadzieję, że nie pomyliłem się w obliczneniach. Proszę sprawdzić.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Fundusze to ZŁO