Fundusze w ProgressInvestments

Data: 2011-05-08 22:24:49
Autor: PN
Fundusze w ProgressInvestments
Cześć,

Co sÄ…dzicie o:

Superfund SFIO C (USD):

https://klient.progress24.pl/others/fund/?symb=YmUtYDkDHyL0eFEicFkuahMV%60VU2QmUtYDMgblQ7YWgkKWM%2FXV0vH2wkdFTsYFE%2FYRLxLCDwLCTvN%40%3C%3C;windowID=

w Progress Investments.

Chciałbym w to wejśc tak na 1-2-3 miesiące. Bać się? ;)

Pozdr>P.

Data: 2011-05-08 22:28:22
Autor: Piotr
Fundusze w ProgressInvestments
Aha - jesli ten link sie nie wyswietli - to po prostu

http://www.progress24.pl/notowania-funduszy-inwestycyjnych.dhtml?dB1[sort]=-7&dB1[page]=1&dB1[search]=&dB1[show]=1&dB1[range]=0&dB1[id]=&dB1[action]=&dB1[pagin]=0&dB1[sel1]=1&dB1[sel2]=0&dB1[sel3]=0

-- > chodzi o te z najwyzszymi stopami zwrotu za ostatni 1 miesiac.

A polecicie cos podobnego jeszcze moze (tzn. podobnie wysokie stopy w ostatnich 1 - 2 - 3 miesiacach).

Pozdr.

Data: 2011-05-08 22:51:17
Autor: skippy

Użytkownik "Piotr" <zx040040@gmail.com> napisał w wiadomości news:4dc6fce5$1news.home.net.pl...
[...]

jak jesteś w stanie zarabiać na 3 ostatnich miesiącach, to wchodź w ślepo

Data: 2011-05-08 23:03:23
Autor: Piotr
Fundusze w ProgressInvestments
jak jesteś w stanie zarabiać na 3 ostatnich miesiącach, to wchodź w ślepo

Tak to mozna o wszystkich funduszach i wogole inwestycjach powiedziec, chyba nie ma nic pewnego oprocz podatkow ;)

Ale realnie - skoro idzie tak dobrze jak dotad, jakiegos specjalnego krachu nie widac - to...a jak zacznie spadac to sprzedawac i tyle...?

Data: 2011-05-08 23:09:14
Autor: totus
Fundusze w ProgressInvestments
Piotr wrote:

jak jeste¶ w stanie zarabiaæ na 3 ostatnich miesi±cach, to wchod¼ w ¶lepo

[...]

To jest podstawowa zasada. Kupowaæ jak bedzie ros³o, a jak nie bedzie ros³o to nie kupowaæ. Gdy bedzie spada³o to sprzedawaæ. Ja stosuje te zasady i zawsze jestem do przodu.

Data: 2011-05-08 23:48:06
Autor: skippy
Fundusze w ProgressInvestments
U¿ytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iq70pq$nqa$1inews.gazeta.pl...
Piotr wrote:

[...]

dok³adnie
poza tym sam pan Sobolewski przyzna³ (pewnie mu sie wymsknê³o), ¿e w tej zabawie trzeba mieæ trochê szczê¶cia

ja go kiedy¶ nie mia³em: ros³o i kupi³em, zaczê³o spadaæ wiêc sprzeda³em, a tu q znów zaczê³o rosn±æ i wymiêk³em

Data: 2011-05-08 22:55:17
Autor: george

"PN" <pne@post.pl> wrote in message news:4dc6fc0f$1news.home.net.pl...
[...]

a masz wehikuł czasu ? jesli tak to przywieź mi "almanach" z wynikami superbowl z 2012,
chociaż w sumie wystarczy zdjęcie wykresu S&P500, a właściwie to zrób zdjecie wykresu czegokolwiek :).

george

Data: 2011-05-08 23:02:31
Autor: Piotr
[...]

Sluchaj, jakbym mial - to tez bym na to wpadl ;) Zastanawiam sie jednak - czy np. nie mozna tak robic, ze wlasciwie skoro dzisiaj i wczoraj idzie ok i w ostatnim miesiacu to jak nie bardzo sie pokwasi w nastepnym cos na swiecie - to tez bedzie szlo, a potem - jak zacznie spadac, to szybko sprzedac...zle kombinuje?

Data: 2011-05-08 23:05:14
Autor: george

"Piotr" <zx040040@gmail.com> wrote in message news:4dc704e5$1news.home.net.pl...
[...]

tak to możesz kombinować na wszystkim.

george

Data: 2011-05-08 23:06:37
Autor: Piotr
Fundusze w ProgressInvestments
tak to możesz kombinować na wszystkim.

no tyle, ze te akurat maja jakies niebotyczne stopy zwrotu w ciagu miesiaca 17% to duzo wiecej niz cokolwiek innego co znam...gdzie zatem haczyk? ze potem jak sprzedac chce to im transakcja zajmie 2 tygodnie czy co ;)?

Data: 2011-05-08 23:09:45
Autor: george

"Piotr" <zx040040@gmail.com> wrote in message news:4dc705dc$1news.home.net.pl...
[...]

Jak idÄ… z tak wybranym grotem jak tu

http://www.progress24.pl/progress-investments.dhtml

to powodzenia :)

george

Data: 2011-05-08 23:35:25
Autor: Piotr
Fundusze w ProgressInvestments
Jak idÄ… z tak wybranym grotem jak tu

http://www.progress24.pl/progress-investments.dhtml

to powodzenia :)

To fok. Tuż przed zwrotem. To by się zgadzało ;)

Data: 2011-05-08 23:47:40
Autor: george

"Piotr" <zx040040@gmail.com> wrote in message news:4dc70c9d$1news.home.net.pl...
Jak idÄ… z tak wybranym grotem jak tu

http://www.progress24.pl/progress-investments.dhtml

to powodzenia :)

To fok. Tuż przed zwrotem. To by się zgadzało ;)

mówie o tym którego nie widać...
pewnie pannom z tyłu drinki pospadały,

george

Data: 2011-05-09 00:00:40
Autor: Piotr
Fundusze w ProgressInvestments
mówie o tym którego nie widać...
pewnie pannom z tyłu drinki pospadały,

aj no kolego, te z przodu linki to jako żywo od odbijaczy czy tam skrzynek z piwem chłodzonych w wodzie...

;)

Data: 2011-05-08 23:51:31
Autor: skippy
Użytkownik "Piotr" <zx040040@gmail.com> napisał w wiadomości news:4dc704e5$1news.home.net.pl...
[...]

stary, poczytaj Darvasa
to chyba najlepsza lektura na poczÄ…tek
imo myslisz w dobrym kierunku, ale bez jakichś konkretnych kryteiów twoja własna psychika cie zabije
to najzupełniej normalne

Data: 2011-05-09 00:02:26
Autor: Piotr
[...]

moja psyche juz mi nic nie zrobi, po tym co przeszedlem ;))

a skoro zle mysle, to niemozliwe - na pewno mysle dobrze, tylko ze ktos przede mna na to wpadl i oni sie musza jakos zabezpieczyc - tak kombinuje, ze pewnie nie tak latwo sprzedac i np. w przypadku jakiegos mega szybkiego upadku - sprzedaz moze trwac np. 2 tygodnie czy system transakcyjny nie dziala, infolinii nie odbieraja i na maile nie odpowiadaja ;)

Data: 2011-05-09 00:25:29
Autor: skippy

Użytkownik "Piotr" <zx040040@gmail.com> napisał w wiadomości news:4dc712f2$1news.home.net.pl...
[...]

tzn wykluczasz takie coÅ›?

w ciagu ostatnich kilku miesięcy (tylko tylu) byłem swiadkiem zdarzeń:

- mega szybki upadek
- mega szybki wzrost
- wielokrotne zwisy systemy transakcyjnego
- odmowa realizacji nawet zleceń telefonicznych

bardzo szybko sie nadziejesz na któryś z tych problemów

Data: 2011-05-09 00:27:15
Autor: Piotr
[...]

hmm to wszystko odnosnie Progress Investments? To w takim razie jakies zlodziejaszki...

nie wiedzialem, sadzilem, ze nie - ale tez i nie wykluczalem...

Data: 2011-05-09 00:34:25
Autor: skippy

Użytkownik "Piotr" <zx040040@gmail.com> napisał w wiadomości news:4dc718c3$1news.home.net.pl...
[...]

nie znam "Progress Investments" pisałem ogólnie, nie opisywałem też żadnych praktyk znanych mi i niezgodnych z prawem

mam wrażenie ze musisz się ostudzić, nic dobrego z tego napalenia raczej nie wyniknie
no ale może być fart, to jasne

Data: 2011-05-08 23:49:26
Autor: skippy
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:4dc70335$0$2438$65785112news.neostrada.pl...

[...]

wizę że mamy takie same marzenia (przynajmniej niektóre) :)))))))))))))
no i ogladalismy ten sam film:)

Data: 2011-05-08 23:52:32
Autor: george

"skippy" <man@the.moon> wrote in message news:iq735q$kte$1news.onet.pl...
[...]