Fundusze w ProgressInvestments

Data: 2011-05-08 22:28:22
Autor: Piotr
Fundusze w ProgressInvestments
Aha - jesli ten link sie nie wyswietli - to po prostu

http://www.progress24.pl/notowania-funduszy-inwestycyjnych.dhtml?dB1[sort]=-7&dB1[page]=1&dB1[search]=&dB1[show]=1&dB1[range]=0&dB1[id]=&dB1[action]=&dB1[pagin]=0&dB1[sel1]=1&dB1[sel2]=0&dB1[sel3]=0

-- > chodzi o te z najwyzszymi stopami zwrotu za ostatni 1 miesiac.

A polecicie cos podobnego jeszcze moze (tzn. podobnie wysokie stopy w ostatnich 1 - 2 - 3 miesiacach).

Pozdr.

Data: 2011-05-08 22:51:17
Autor: skippy

Użytkownik "Piotr" <zx040040@gmail.com> napisał w wiadomości news:4dc6fce5$1news.home.net.pl...
[...]

jak jesteś w stanie zarabiać na 3 ostatnich miesiącach, to wchodź w ślepo

Data: 2011-05-08 23:03:23
Autor: Piotr
Fundusze w ProgressInvestments
jak jesteś w stanie zarabiać na 3 ostatnich miesiącach, to wchodź w ślepo

Tak to mozna o wszystkich funduszach i wogole inwestycjach powiedziec, chyba nie ma nic pewnego oprocz podatkow ;)

Ale realnie - skoro idzie tak dobrze jak dotad, jakiegos specjalnego krachu nie widac - to...a jak zacznie spadac to sprzedawac i tyle...?

Data: 2011-05-08 23:09:14
Autor: totus
Fundusze w ProgressInvestments
Piotr wrote:

jak jeste¶ w stanie zarabiać na 3 ostatnich miesi±cach, to wchodĽ w ¶lepo

[...]

To jest podstawowa zasada. Kupować jak bedzie rosło, a jak nie bedzie rosło to nie kupować. Gdy bedzie spadało to sprzedawać. Ja stosuje te zasady i zawsze jestem do przodu.

Data: 2011-05-08 23:48:06
Autor: skippy
Fundusze w ProgressInvestments
Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iq70pq$nqa$1inews.gazeta.pl...
Piotr wrote:

[...]

dokładnie
poza tym sam pan Sobolewski przyznał (pewnie mu sie wymsknęło), że w tej zabawie trzeba mieć trochę szczę¶cia

ja go kiedy¶ nie miałem: rosło i kupiłem, zaczęło spadać więc sprzedałem, a tu q znów zaczęło rosn±ć i wymiękłem

Fundusze w ProgressInvestments