Funkcje karty dodatkowej - Mille

Data: 2019-07-23 17:13:08
Autor: cef
Funkcje karty dodatkowej - Mille
Moja żona jest użytkownikiem karty dodatkowej do mojej kredytówki
w Millenium. Od kilku dni próbuje ona ustawić w aplikacji mobilnej
płacenie telefonem ale aplikacja wywala się przy próbie tej czynności.
Konsultanci przez kilka dni zwodzili ją, że pracują na poprawkami,
że coś tam robią, kazali przeinstalować (co zostało zrobione już wcześniej)
i tak kilka razy. Aplikacja wyraźnie ma problem z tym telefonem (Samsung S9),
bo nawet zwykłe ustalenie PIN-u jakiś czas temu odbyło się z problemami.
(wyskakiwały jakieś inne ekrany, klawiatura nie przyjmowała znaków, nie było panelu
klawiatury po komendzie nadaj PIN itp)
Nawet ja ustawiłem sobie płacenie telefonem dla karty podstawowej, bo myślałem,
że może to blokować jakoś tę usługę dla karty dodatkowej.
Aż wreszcie wywołany do tablicy kierownik konsultantów  oświadczył, że kartą
dodatkową nie można płacic telefonem.
Sprawdziłem regulaminy i nie widać takich ograniczeń, więc Pan kierownik dał tylko odpór.

Kogo trzeba tam kopnąć w tym banku, żeby sprawę załatwić a nie przepychać z działu do działu. Trochę się obawiam, że reklamowanie braku tej opcji skończy się czymś w rodzaju SOA#1 czyli jest zły telefon, bo niby innym działa. Ale żonie telefon z innymi kartami płaci,
więc problem raczej w sofcie Millenium.
Może jest jakiś myk, o którym nie wiedzą konsultanci, że coś trzeba odznaczyć albo kliknać i pójdzie? Może trzeba raz zapłacić kartą podstawową? Macie jakieś pomysły?

Data: 2019-07-23 11:00:34
Autor: Dawid Rutkowski
Funkcje karty dodatkowej - Mille
Skoro Tobie działa, to wyczyścćie apkom dane i zróbcie żony login na Twoim telefonie, Twój na żony i test krzyżowy.
Wyjdzie, czy problem w karcie dodatkowej czy w szajsungu.
Chyba że macie takie same ;>
Jak nie to reklamacja - ja już przestałem w innej formie z bankami rozmawiać.
Inna sprawa, że odpowiadają zwykle tak samo głupio ;>

Teraz robię sobie jaja z mBąka - przetestowałem wniosek o KK, bo promo z wydaniem za darmo - i chcą pełną historię konta z ostatnich 6 miesięcy. Wyśmiałem ich na mLinii, mieli dać znak analitykowi - dziś dzwonili, ale nie zdążyłem odebrać.

Data: 2019-07-24 18:04:24
Autor: cef
[...]

Nie jest to takie proste. Telefony są różne.
Wykasowaliśmy aplikacje i zamieniliśmy się kartami SIM,
ale ani jeden ani drugi nie idzie. Aktywacja aplikacji nie jest obecnie możliwa.
Podpytany konsultant myślał, że bedą szły SMS z systemu ale tam jest widoczne, że
placenie właczone i mysli ze aplikację kazdy ma. Zasugerowano, żeby poczekać 24h,
  bo może w systemie coś się musi uleżeć. Może się pokaże taka opcja.
Nie pali się - spróbujemy jutro

Data: 2019-07-24 18:36:30
Autor: cef
W dniu 2019-07-24 o 18:04, cef pisze:
[...]

Tzn chyba więcej danych jest kontrolowanych,
bo jak zainicjowałem aktywację aplikacji na swoim telefonie
ze swoją kartą, to idzie i SMS przychodzi.
Musiały by byc czyste telefony chyba bez żadnych danych, logów itp
żeby to sprawdzić.

Data: 2019-07-24 11:24:54
Autor: Dawid Rutkowski
Funkcje karty dodatkowej - Mille
Cuda opowiadasz.
Na LG K3 i K8 dwukrotnie przećwiczone - odinstalowanie apki i zainstalowanie dla drugiego klienta oraz wyczyszczenie danych i ponowna aktywacja dla drugiego klienta.
Karty SIM nie mają z tym nic wspólnego, w K3 nie była ruszana, w K8 w ogóle nie było (net przez wifi) - SMS moze przyjść na zupełnie inny telefon.
Nie mówiąc o tablecie z aero2, gdzie też działa bez problemów (SMS przyszedł na nokię).

Może to Wasze telefony mają takie zabezpieczenie, że działają z jedną kartą SIM, a z inną tylko po resecie fabrycznym? Po szajsungu wszystkiego można się spodziewać ;P

Data: 2019-07-24 20:52:08
Autor: cef
[...]

Może i cuda, ale jak je przeskoczyć na razie nie wiem.
Nie wiem co się robi, ale aplikacja się blokuje.
Ani na samsungu ani na huawei nie startuowała, więc coś innego musiało tu działać
skoro  powinno chodzić. Ale telefony działają z innymi kartami,
więc nie tutaj jest problem.

Po kilku godzinach aktywacja poszła, ale na Huawei tez się wywala,
jak instalowany jest profil karty dodatkowej
więc raczej to problem, że karta dodatkowa nie ma opcji płacenia telefonem.
Trzeba reklamować - na razie czekamy na odpowiedz na pytanie mailem.

Data: 2019-07-25 10:33:45
Autor: Pete
W dniu 2019-07-24 o 20:52, cef pisze:
[...]

Może zamiast dodawać ją jako HCE, spróbuj dodać ją bezpośrednio do Google Pay.

--
Pete

Data: 2019-07-25 01:36:56
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 25 lipca 2019 10:33:48 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

> [...]
> Może zamiast dodawać ją jako HCE, spróbuj dodać ją bezpośrednio do Google Pay.

A milkowi google pay kto zaimplementuje? Może Ty na nocnym posiedzeniu? ;P

Data: 2019-07-25 03:26:10
Autor: Dawid Rutkowski
Funkcje karty dodatkowej - Mille
Żeby nie być gołosłownym - ze znanych mi (a przetestowałem sporo) jedynie santander ma jednocześnie opcje google pay oraz HCE. I to jeszcze HCE pełen wypas, czyli z darmowymi wirtualnymi debetówkami.

Zresztą "własne" HCE wprowadziło niewiele banków - pko, pekao, santander i mille.
Zna ktoś jakiś jeszcze (sam nie sprawdzałem getinu, aliora, boś, pocztowego, plusa - oraz oczywiście spółdzielni)?
Z tych czterech tylko santander ma dodatkowo google pay.
Zaś skarbonka wymaga fizycznej karty, żeby mieć kartę HCE.
Z ciekawostek - dla pko i pekao HCE robiła znajoma firma ;>

Pozostałe banki poszły w google pay - co ma wadę w postaci konieczności posiadania karty plastikowej.

W "dotknij i zapłać" do wyboru (oprócz google pay, IKO, peopay, santandera i milka) pojawiały mi się jeszcze mBąk (do pewnego czasu - więc sądzę, że nie było to "własne" HCE, tylko SIMcentric i przestało się pojawiać, gdy skończyła się ważność tych kart i był upgrade aplikacji), orange finanse (analogicznie jak w mBąku - tylko pojawiało się o wiele dłużej, praktycznie do końca funkcjonowania - bo tu upgrade'u apki nie było) oraz ING (tu nie wiem, dlaczego, być może również mieli SIMcentric - i chyba nadal jest do wyboru).

Data: 2019-07-25 12:48:57
Autor: Pete
[...]

To jeszcze dodaj Aliora do listy, sprawdziłem przed chwilką.
A mille faktycznie tylko HCE.

--
Pete

Data: 2019-07-25 15:28:38
Autor: cef
W dniu 2019-07-25 o 10:33, Pete pisze:

Może zamiast dodawać ją jako HCE, spróbuj dodać ją bezpośrednio do Google Pay.

Na razie bank odpowiada, że dla karty dodatkowej nie ma
możliwości płacenia telefonem. Ale skoro w regulaminach
nie ma ani słowa o takim ograniczeniu, to będę reklamował.
Pytanie co można osiągnąć taką reklamacją?
Napiszą jakiś skrypt specjalnie dla tej karty
czy zmienią mi indywidualnie umowę albo regulamin?
Czy dadzą 500+ na zakupy tą kartą w ramach rekompensaty?
Czy przepraszamy i spadaj, czy tylko spadaj bez przepraszamy.

Data: 2019-07-25 06:34:18
Autor: Kris
W dniu czwartek, 25 lipca 2019 15:28:37 UTC+2 użytkownik cef napisał:

Pytanie co można osiągnąć taką reklamacją?

A tak z ciekawości
Po co to wszystko?
Lubisz się kopać z koniem czy inne hobby?

Data: 2019-07-25 20:50:46
Autor: cef
W dniu 2019-07-25 o 15:34, Kris pisze:
[...]

Mam kartę i używam jej.
Ma ona jakieś funkcjonalności, do których bank się zobowiązał,
więc z czystej ciekawości chciałbym wiedzieć co wymyślą
jako wytłumaczenie..
Niczego ekstra nie oczekuję.

Data: 2019-07-25 07:12:28
Autor: Dawid Rutkowski
Funkcje karty dodatkowej - Mille
W dniu czwartek, 25 lipca 2019 15:28:37 UTC+2 użytkownik cef napisał:

Pytanie co można osiągnąć taką reklamacją?

W mille trochę można.
Nie aż 500+ - ale jak dodasz do tego "nie będę tu więcej kupował" (czyli że zamkniesz tą kartę - tylko musisz być do tego przekonany, inaczej bluff nie wyjdzie - więc może zacznij od tego, że zamkniesz dodatkową) to możesz coś dostać - np. zwolnienie z warunków bezpłatności (i tak niedużych, ale jednak upierdliwych).
I możliwe, że wpiszą to do planu wdrożeń - choć ogólnie to już kolejny bank, gdzie temat kart dodatkowych jest traktowany po macoszemu (np. w santander i ING jest schizofrenicznie - żeby KK dodatkową wyrobić, trzeba przyprowadzić użytkownika za rączkę do oddziału - ale za to transakcje kartą dodatkową, bezpłatną samą w sobie, wliczają się do warunków zwolenienia za kartę główną - a w takim citku KK dodatkową zamawiasz kilkoma kliknięciami - próbowałem nawet dla siebie, ale nie dali się nabrać ;) - ale teraz nie są nawet bezpłatne - nawet do bezpłatnej głównej simpliciti).

Data: 2019-07-25 20:58:07
Autor: cef
[...]

Używam tej karty robiąc im tam jakiś obrót,
jestem dość zadowolony z działania, spłacam w terminie.
Na warunek zwolnienia nie muszę się specjalnie wysilać.

Ale denerwuje mnie to, że gromada konsultantów siedzi
i nic nie wiedzą, że dodatkową to nie pójdzie, tylko wymyślają
jakieś bajki o awariach, czekaniu 24h itp
więc jak odpowiedź na reklamację mnie zdenerwuje,
to sprawdzę warunki przeniesienia karty do innego banku
Ten plan wdrożeń bedę musiał im ustawić jako priorytet.

Data: 2019-07-26 02:15:06
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu czwartek, 25 lipca 2019 20:58:17 UTC+2 użytkownik cef napisał:

więc jak odpowiedź na reklamację mnie zdenerwuje,
to sprawdzę warunki przeniesienia karty do innego banku

Tutaj się raczej rozczarujesz, KNF to przyciął do gruntu - nikt już KK na podstawie historii KK z innego banku i obietnicy zamknięcia nie da.
Coś jeszcze jakiś czas temu santander (chyba jeszcze jako bzwbk) próbował w tym temacie mataczyć na stronie, ale po sprawdzeniu okazało się, że to bluff.
Dobrze, że jeszcze gdzieniegdzie funkcjonuje oferta "na klik".

Ale za drugą KK tak czy siak warto się rozejrzeć.

Przede wszystkim citi - darmowa simpliciti może mieć limit do 100k, a do tego jeszcze można w ramach wiśni dostać telefon albo do 400zł w bonach. Wada to płatne dodatkowe - ale dają każdemu, kto jako tako zarabia, więc jak żona pracuje to może mieć swoją. google pay jest. priceless specials też (ostatnio mnie rozśmieszyli "wspaniałą" nowością - punkty będą za wszystkie zakupy, nie tylko u partnerów - 1 punkt za 50zł zakupów ;).
Jako "dokumenty dochodowe' wystarczają 3 ostatnie potwierdzenia przelewów pensji wysłane mailem.

Dalej santander - niestety fajne dożywotnie promo się skończyły, teraz już jedynie spokój na 2 lata i tylko dla kart srebrnych.
Ale z drugiej strony karta 1-2-3 ze zwrotami czy mc world z ubezpieczeniem podróżnym na rok też mogą być fajne - a po roku można albo robić te wymagane 10 pyknięć na miesiąc (tym bardziej, że wliczają się transakcje kartami dodatkowymi - a same dodatkowe są bezpłatne) albo sobie z działem retencje ponegocjować ;>
Dostać trudniej niż w citku - trzeba do oddziału pójść, najlepiej z zaświadczeniem o dochodach, inaczej będą marudzić o pełną historię konta. I użytkownika karty dodatkowej też trzeba za rączkę do oddziału przyprowadzić.
Choć jest/była prostsza metoda - nowi klienci zakładający "konto jakie chcę" dostawali/dostają ofertę KK "na klik" do 4k - jest szansa, że zadziała.
Ale to loteria - miałem propozycję KK do 50k - a nie dali na 5k. Może dlatego, że byłaby to trzecia KK u nich?

Ciekawostką są też KK bnp paribas - ale tutaj należy iść do punktu (w tzw. "galerii handlowej", ew. w carrefour albo obi, ale tam oferta gorsza), a nie do oddziału - rok spokoju i jeszcze punkty na walizkę albo inną nagrodę.
Do 4k dostajesz "na dowód".

mBąk twardo żąda jako "dokumentacji dochodowej" pełnej historii konta za 6 miesięcy - i to jeszcze do oddziału trzeba przynieść. Więc dostali reklamację.

Data: 2019-07-26 02:18:23
Autor: Dawid Rutkowski
Funkcje karty dodatkowej - Mille
Aha, santander ma google pay oraz własne HCE, priceless specials (z punktami powitalnymi) dla mc silver i mc world.

bnpp ma google pay i własny program punktowy. Dodatkowe niestety płatne - ale żona tak samo może dostać "na dowód" - i będzie podwójna nagroda punktowa na wejściu.

Heh, a jaki niesamowity jest wyciąg KK z bnpp...
A dzisiaj odkryłem, że santander wyciągi daje też w PDF - do tej pory myślałem, że są dostępne tylko w ST w formie podobnej do historii konta...

Data: 2019-07-26 12:03:12
Autor: cef
Funkcje karty dodatkowej - Mille

Ale za drugą KK tak czy siak warto się rozejrzeć.

Będę musiał posprawdzać.

Przede wszystkim citi

Akurat tu im nie pasowało, że chciałem pokazać się w oddziale z dowodem
a nie wysyłać skanu, więc ich chwilowo olałem

Dalej santander -

Mam tu firmowe i sprawdzam co jakiś czas ofertę, ale akurat nic mnie
powala w tym co dają

[...]

Ostatnio próbowałem się do oddziału dostać i się nie udało.

mBąk twardo żąda jako "dokumentacji dochodowej" pełnej historii konta za 6 miesięcy - i to jeszcze do oddziału trzeba przynieść. Więc dostali reklamację.

Nie lubię tego banku.

PS
Mille kiedyś wybrałem, bo mi się sama karta graficznie podobała.
Pewnie nie będzie mi się chciało ruszać, bo KK to nie to samo co założenie konta
gdzie nie potrzeba nic. Tutaj zawsze jakieś kwity muszę przynieśc
a przy DG to sam kłopot jest.

Data: 2019-07-26 03:27:00
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu piątek, 26 lipca 2019 12:03:14 UTC+2 użytkownik cef napisał:

> Przede wszystkim citi

Akurat tu im nie pasowało, że chciałem pokazać się w oddziale z dowodem
a nie wysyłać skanu, więc ich chwilowo olałem

A, no to podejście antysymetryczne - rzeczywiście zapomniałem o skanach dowodu.
Skoro chcesz iść do oddziału z dowodem to po prostu tam idź z dowodem kartę zamówić - w citi też jest wewnętrzna konkurencja (czy wręcz wojna sprzedażowa) między oddziałami (nielicznymi) a infolinią/internetem.
Nie wiem, czy w oddziale będą te same wiśnie co przy zamówieniu przez net, ale można chyba wciąż dostać walizkę-kabinówkę. Jest też szansa, że będzie mniejszy bajzel przy zakładaniu karty - a przynajmniej jak będzie to wiadomo, kogo pytać ;)
Z DG w citku jest nie najgorzej, choć właśnie minął chyba najlepszy okres, gdzie wystarczy przynieść PIT.

> Dalej santander - Mam tu firmowe i sprawdzam co jakiś czas ofertę, ale akurat nic mnie
powala w tym co dają

A coś dają w "ofercie banku" na klik?
Jak masz firmowe to tym łatwiej - osobiste (darmowe bez debetówki) "jakie chcę" możesz założyć kilkoma kliknięciami, a wtedy prawie zawsze magicznie pojawiają się kliki.
Bo z DG w santim ciężko, tony dokumentów chcą - ale można popróbować właśnie klika po założeniu fizolskiego "jakie chcę" - albo iść do oddziału, "doradcy" czasem mają taką ukrytą możliwość "kliku" i KK bez tony papierów dadzą.

> [...]
> Do 4k dostajesz "na dowód".

Ostatnio próbowałem się do oddziału dostać i się nie udało.

Ale powtarzam, "PUNKT", a nie "oddział".
Poszukaj sobie na ich stronie PUNKTÓW - tam mają o wiele lepszą ofertę.
Te punkty to są dawne miejsca sprzedaży sygma banku i jakoś do tej pory o wiele więcej można tam załatwić - m.in. właśnie KK "na dowód" (choć źródło dochodu podać trzeba i kto wie, jak będzie z DG).
Oddział służy tylko do zamykania KK ;>
Albo spróbuj zamówić przez net - z tym jednak może być ciężko, sami się promocjami zatkali do tego stopnia, że czekałem na telefon ponad tydzień (a w tym czasie już miałem KK z punktu - wydają od ręki, pani ma drukarkę, która nadrukowuje nazwisko - w rezultacie dostaje się ciekawostkę, czyli płaską KK).

> mBąk twardo żąda jako "dokumentacji dochodowej" pełnej historii konta za 6 miesięcy - i to jeszcze do oddziału trzeba przynieść. Więc dostali reklamację.

Nie lubię tego banku.

A kto lubi? Chyba tylko klienci kochający go miłością BDSM. Sporo takich płakało na śp. forum...
Ja sobie z tą KK robiłem test i jaja z nich (choć ich to w ogóle nie rusza).

Mille kiedyś wybrałem, bo mi się sama karta graficznie podobała.
Pewnie nie będzie mi się chciało ruszać, bo KK to nie to samo co założenie konta
gdzie nie potrzeba nic. Tutaj zawsze jakieś kwity muszę przynieść
a przy DG to sam kłopot jest.

Gdybyś nie miał, to właśnie milka bym w tym celu polecił - nie dość że 200zł za założenia konta, to jest za groźbę jego zamknięcia dają moneyback 360zł za płacenie debetówką i blikiem - a potem na podstawie obrotów z tego moneybacku już chyba po 3 miesiącach, a najdalej po pół roku jest klik dla KK - i za nią też 200zł bonusu.

Karty, jak na takie z logo banku, nawet ładne, gold nie był bardzo żarówiasty, a platyna fajna, to srebrne M wygląda jak wgłębione przez świecące drobinki.

Data: 2019-07-26 13:00:33
Autor: J.F.
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5bf0b00d-a3d6-4cb6-a3cd-3636d0b2be26@googlegroups.com...
[...]

W jakim sensie - ze teraz KNF wymaga, aby klient przy KK wykazal sie przychodami i zdolnoscia kredytową?

Dobrze, że jeszcze gdzieniegdzie funkcjonuje oferta "na klik".

Ale za drugą KK tak czy siak warto się rozejrzeć.

J.

Data: 2019-07-27 08:10:54
Autor: cef
Funkcje karty dodatkowej - Mille
Cuda opowiadasz.

Odnośnie cudów, to jeszcze jako ciekawostka obalająca
dowolność instalowania i przemieniania aplikacji.
Po zamianie telefonami i próbach instalowania aplikacji
w bankowości mobilnej u zony dodał się mój telefon
(sekcja urządzenia w bankowości mobilnej) i ja przez dwa dni nie mogłem aktywować u siebie. To w kwesti tego, że karta SIM czy dane z telefonu nie mają znaczenia.
Otóż maja, bo nie był to zapisany sam typ/model telefonu ale musiał jakoś
widzieć po innych danych, ze to ten konkretny aparat jest tam
przypisany i nie puszczał innego loginu na tym aparacie.
Jak żona dezaktywowała, to 5 sekund później na moim telefonie poszła aktywacja.

Data: 2019-07-27 00:22:58
Autor: Dawid Rutkowski
Funkcje karty dodatkowej - Mille
Cóż, wierzę.
Ale uwierz też, że na naszych LG nie było to potrzebne.
Widać nie bez podstaw plotkują, że huawei to szpiony.
Pamiętaj, Chińczyk to zdrajca i żółte ma jajca...
Przypomina mi to niedawne zdarzenie przy wychodzeniu z galmoku - idę z wózeczkiem, więc przrz drzwi otwierane z guzika, przede mną idzie taka niewysoka - a z przeciwka dwoch skośnookich z właściwą sobie nonszalancją wpycha się z zewnątrz dokładnie w tym samym momencie, gdy ona przez drzwi przechodzi - wiec dostali na cały regulator "chińczyki pie*one!". Zszokowało to jednego przed wejściem stojącego, wyglądającego na piewcę poprawności politycznej...

Data: 2019-07-27 10:41:48
Autor: cef
Funkcje karty dodatkowej - Mille
Cóż, wierzę.
Ale uwierz też, że na naszych LG nie było to potrzebne.
Widać nie bez podstaw plotkują, że huawei to szpiony.

Sprawdź sobie, żeby wspomóc wiarę.
Zapisu urządzenia dokonuje aplikacja czy system.
Każdy inny telefon- nie tylko chiński-  jest pewnie podobnie identyfikowany.
I też nie każda konfiguracja daje zapis. Bo ja robiłem dokładnie to samo
co żona - odinstalowanie aplikacji - i instalacja od nowa na inny profil
a w moim profilu na www nie dodał się samsung a u niej dodały się oba.
Chodzi mi o to, że rozpoznaje aplikacja konkretne urządzenie
i jeśli jest dodane u kogoś to na tym urządzeniu nie pójdzie aplikacja
na inny login.

Data: 2019-07-27 02:24:00
Autor: Dawid Rutkowski
Funkcje karty dodatkowej - Mille
Dodały się - tylko raz przy odinstalowaniu automatycznie się dezaktywowały, a raz nie.
Sprawdź w ST - najazd na nazwisko na pasku na górze, klik w "urządzenia z aplikacją mobilną" i wybór "wszystkie" z wyboru "aktywne/nieaktywne/wszystkie".
My mamy jako "nieaktywne" wszystkie, na których apka na danego użytkownika była aktywowana.
Więc różnica w tym, co dzieje się przy odinstalowaniu. I o to, które zachowanie jest zgodne ze specyfikacją, a które radosną (acz zapewne nie bezcelową - lub jest to "skutko-uboczny" innych ingerencji bug) chińczyka...

Data: 2019-07-27 12:01:44
Autor: cef
[...]

Też nie do końca, bo mój profil poszedł  na telefonie żony
ale w moim profilu nie dodało i nie pokazuje tego drugiego urządzenia
nawet jako dezaktywowanego. A w jej profilu dodały się oba.
To raczej soft jest słabiutki, że w zasadzie pracuje losowo.

PS
Bank odpowiedział, że nie ma możliwości płacenia telefonem
kartą dodatkową. Chyba zaproponuję im, żeby wydali w takim razie zwykłą
kredytówkę żonie z takim limitem jak ja jej dałem i niech jako źródło dochodu
przyjmą, że jest kieszonkowe od męża. :-)

Data: 2019-07-27 08:41:11
Autor: Dawid Rutkowski
Funkcje karty dodatkowej - Mille
A, jak losowo, to miałem widać farta ;>
Co do żony - niech założy konto, dostanie 200zł, a po 3 do 6 miesięcy dostanie KK na klik (i kolejne 200zł).
A jak jeszcze po otrzymaniu premii za konto kliknie jego zamknięcie, to dostanie moneyback 360zł.
760zł to chyba niezła rekompensata za ten zonk z brakiem KK dodatkowej HCE ;>

Funkcje karty dodatkowej - Mille