Funpack / Livebox 2.0

Data: 2012-11-03 14:26:41
Autor: Irokez
Funpack / Livebox 2.0
Użytkownik "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> napisał w wiadomości news:k72m2l$8k5$1usenet.news.interia.pl...
2x większą. No to mu mówię, że nie mam nic przeciwko. Ale... trzeba będzie wymienić LB 2.0 na dostarczony przez nich jakiś Sagem, płacąc za niego 60 czy 69 zł. I tu mi się zapalił czerwona lampa stroboskopowa.
Bo przecież do domu wciąż dochodzi to tym samym kablem. Ostatecznie się zgodziłem, bo w razie czego umowy przedłużającej mogę nie podpisać, a montera odesłać z kwitkiem.
Ktoś wie, o co tu może chodzić? Ktoś się może spotkał z czymś podobnym?

- VDSL zamiast ADSL czyli stare modemy nie działają
- nie ma prądu telefon nie działa (Voice over IP)
- jak masz Fax to też już nie działa

--
Irokez

Data: 2012-11-03 14:41:46
Autor: $heikh el $hah
Funpack / Livebox 2.0
W dniu 2012-11-03 14:26, Irokez pisze:
[...]

Okej, kumam.

- nie ma prądu telefon nie działa (Voice over IP)

To jest jasne, choć UPS załatwiłby sprawę, jednak u nas każdy ma tel. kom.

- jak masz Fax to też już nie działa

Nie mam. I do domowych zastosowań chyba nikt już ich nie kupuje.

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-11-03 13:54:04
Autor: PK
Funpack / Livebox 2.0
On 2012-11-03, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
- nie ma prądu telefon nie działa (Voice over IP)

To jest jasne, choć UPS załatwiłby sprawę, jednak u nas każdy ma tel. kom.

:o

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-11-03 16:02:38
Autor: Irokez
Funpack / Livebox 2.0
Użytkownik "$heikh el $hah" <sheikh.el.shah@geehad.com> napisał w wiadomości news:k736uq$44n$1usenet.news.interia.pl...

- jak masz Fax to też już nie działa
Nie mam. I do domowych zastosowań chyba nikt już ich nie kupuje.

Spoko, ale w razie czego mówię.
Bo tam nie patrzą czy firma czy nie, takiej informacji nie udziela się bo ważne żeby podpisać umowę - prowizja.
A potem mógłbyś się zdziwić jak kolega. Jeszcze po tym kupił nową drukarkę z faxem bo stary panasonik chyba siadł... ot wtopa na maxa.

--
Irokez

Data: 2012-11-03 16:05:33
Autor: Irokez
Funpack / Livebox 2.0
[...]

i przy okazji o jednym zapomniałem: kilka pomieszczeń to trzymało się kilka analogów, no powiedzmy dwa analogowe aparaty
Modem wpinało się do jednego z gniazdek a resztę telefonów przez filtr z zestawu.

Z nowym modemem niestety wiąże się wtedy całkowita reorganizacja okablowania - wszystkie telefony muszą być włączone do modemu Sagema.

--
Irokez

Data: 2012-11-03 16:16:00
Autor: $heikh el $hah
Funpack / Livebox 2.0
W dniu 2012-11-03 16:05, Irokez pisze:
[...]

No tak, ale ja w sumie nie pamiętam, kiedy ostatnio wyłączyli prąd na dłużej (~3h). Często się to u nas nie zdarza. Nawet chwilowe zaniki są na tyle sporadyczne, że pomijalne.

--
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Funpack / Livebox 2.0