Furora -nowy atak

Data: 2009-09-30 12:16:20
Autor: MarekZ
Furora -nowy atak
Od 15 paĹşdziernika do 31 grudnia 5% zwrotu za zakupy w soboty i niedziele w sklepach spoĹźywczych i supermarketach.

Data: 2009-09-30 03:27:30
Autor: Krzysiek
Furora -nowy atak
On 30 Wrz, 12:16, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Od 15 października do 31 grudnia 5% zwrotu za zakupy w soboty i niedziele w
sklepach spożywczych i supermarketach.

W okresie przedświątecznym, niezłe.

Data: 2009-09-30 03:28:38
Autor: BK
Furora -nowy atak
On Sep 30, 12:27 pm, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:
On 30 Wrz, 12:16, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

> Od 15 października do 31 grudnia 5% zwrotu za zakupy w soboty i niedziele w
> sklepach spożywczych i supermarketach.

W okresie przedświątecznym, niezłe.

A jaki jest gorny limit zwrotu?

Data: 2009-09-30 12:37:27
Autor: MarekZ
Furora -nowy atak
"BK" <bkapuscinski@gmail.com> wrote in message news:70387398-0c66-4e00-abb8-1c0243b4acec37g2000yqm.googlegroups.com...

A jaki jest gorny limit zwrotu?

Tradycyjne 200 zł, no ale nie przesadzajmy z oczekiwaniemi.

Do tego dołożyli jeszcze w Żabce 10% od 15 października do 15 listopada w weekendy.

Ostro.

Data: 2009-09-30 10:33:09
Autor: xbartx
Furora -nowy atak
Dnia Wed, 30 Sep 2009 12:16:20 +0200, MarekZ napisał(a):

Od 15 paĹşdziernika do 31 grudnia 5% zwrotu za zakupy w soboty i
niedziele w sklepach spoĹźywczych i supermarketach.

Widać, że czytają grupę i Bradleya pomysła wcielili w życie - tylko, że on postulował 2% a tu proszę normalnie szał-pał. Kryzys by nam nie groził jakby na każdej kk tak zrobili w pl ;)

Data: 2009-09-30 13:29:16
Autor: bradley.st
Furora -nowy atak
On 30 Wrz, 06:33, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Widać, że czytają grupę i Bradleya pomysła wcielili w życie - tylko, że
on postulował 2% a tu proszę normalnie szał-pał. Kryzys by nam nie groził
jakby na każdej kk tak zrobili w pl ;)

No prawie, prawie... Postulowalem 2% zawsze i za wszystko (bo tak ma
Schwab). Jezeli sezonowo i wybrane kategorie, to 5% (jak w
Discover). :)

Data: 2009-09-30 15:40:21
Autor: Aicha
Furora -nowy atak
Użytkownik "MarekZ" napisał:

Od 15 października do 31 grudnia 5% zwrotu za zakupy w soboty i
niedziele w sklepach spożywczych i supermarketach.

W świetle pomysłów na ograniczenie handlu w niedziele - trochę LOL.
Ale... "Za każdy weekendowy zakup w Żabce powyżej 60 zł otrzymasz
dodatkowe 4% zwrotu. Dodając jeszcze 5% z aktualnej promocji branżowej i
standardowe 1% zyskujesz aż 10% zwrotu wydanej kwoty! Czas trwania
promocji: od 15.10.2009 do 15.11.2009 r."

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-09-30 15:59:58
Autor: Tomasz Chmielewski
Furora -nowy atak
Aicha wrote:
Użytkownik "MarekZ" napisał:

Od 15 października do 31 grudnia 5% zwrotu za zakupy w soboty i
niedziele w sklepach spożywczych i supermarketach.

W świetle pomysłów na ograniczenie handlu w niedziele - trochę LOL.

Ba. Jeszcze troche i w kosciolach beda terminale do platnosci kartami ;)

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2009-09-30 17:03:21
Autor: Aicha
Furora -nowy atak
Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał:

> W świetle pomysłów na ograniczenie handlu w niedziele - trochę LOL.
Ba. Jeszcze troche i w kosciolach beda terminale do platnosci kartami
;)

Ale czy to się będzie kwalifikowało pod spożywczy? ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-09-30 16:08:56
Autor: Konrad N.S.
Furora -nowy atak
Użytkownik "Aicha" <blueberry37.nagmailu@to.ja> napisał w wiadomości news:h9vned$75b$1atlantis.news.neostrada.pl...

"Za każdy weekendowy zakup w Żabce powyżej 60 zł otrzymasz
dodatkowe 4% zwrotu. Dodając jeszcze 5% z aktualnej promocji branżowej i
standardowe 1% zyskujesz aż 10% zwrotu wydanej kwoty!/.../"

i biegnie kowalski z nowakiem do żabki, bo dostanie 10% zwrotu.
biedne żuczki, ofiary marketoidów, nie zuważyły tylko podczas zakupów, że można kupić wszystko to samo w innym netto, kauflandzie czy biedronce o ponad 10% taniej.
no ale jest zwrot 10%, trzeba być tryndy.

Data: 2009-09-30 10:36:30
Autor: szczurwa
Furora -nowy atak
On 30 Wrz, 16:08, "Konrad N.S." <najswi...@op.pl> wrote:

[...]

Doładowania pre-paid kosztują tyle samo w żabce, jak i gdzie
indziej..;-) Podobnie papierosy i gorzała. Dla mnie to dobra oferta.
Nie czuję się "żuczkiem"

Data: 2009-09-30 18:21:35
Autor: sunwick
Furora -nowy atak

można kupić wszystko to samo w innym netto, kauflandzie czy biedronce o ponad 10% taniej.
no ale jest zwrot 10%, trzeba być tryndy.

szczerze? wszyscy to wiedzą, ale zabki sa "zawsze po drodze" i nie
chce mi sie po buleczke, mleczko i maselko zapindalac specjalnie do
innych sklepow skoro zabe mam pod domem, a... napoje gazowane (w tym
piwo) przewaznie sa w zabce tansze niz w innych... :) no i bywaja
promocje :D

Data: 2009-09-30 19:48:32
Autor: Mithos
Furora -nowy atak
Konrad N.S. pisze:
[...]

Wszystko super tylko ja do większych marketów mam daleko, więc czas dojazdu + stanie w korkach mam gratis... tak więc wolę płacić więcej i spędzać czas w przyjemny sposób. Zwłaszcza, że oszczędność netto (pomijając marnowanie czasu, paliwa itp.) to niech będzie to 10 %. Od DUŻYCH zakupów (robione raz na miesiąc) za ok. 200 PLN mam maksymalnie aż 20 PLN oszczędności.

Jakoś nie czuję się biednym żuczkiem.

--
Mithos

Data: 2009-09-30 18:45:15
Autor: sunwick
Furora -nowy atak
o prosze,a tak sobie myslalem ze chyba zrezygnuje z niej skoro lezy
nieuzywana, choc mam tam fajny limit :)

Data: 2009-10-01 00:03:05
Autor: Anna
Furora -nowy atak
wlasnie z niej zrezygnowalam

w listopadzie mija termin bezplatnego roku

niestety jak zobaczylam jakie sa oplaty za ta furore i jakie bzdurne i beznadziejne warunki na unikniecie oplaty rocznej - to wyszlo ze jest to jedna z najdrozszych kk na rynku

niestety poszla w odstawke
nie bede placil bodajze 60 zl - jak w innych bankach mam za darmo dozywotnio

Data: 2009-10-01 00:27:48
Autor: MarekZ
Furora -nowy atak
"Anna" <anrobak@o2.pl> wrote in message news:ha0kka$m9l$1mx1.internetia.pl...
wlasnie z niej zrezygnowalam

niestety poszla w odstawke
nie bede placil bodajze 60 zl - jak w innych bankach mam za darmo dozywotnio

Dla mnie jest to jedna z nielicznych kart, w przypadku których jestem gotowy do poniesienia oplaty rocznej za nia.

Data: 2009-10-01 12:52:51
Autor: xbartx
Furora -nowy atak
Dnia Thu, 01 Oct 2009 00:27:48 +0200, MarekZ napisał(a):

Dla mnie jest to jedna z nielicznych kart, w przypadku ktĂłrych jestem
gotowy do poniesienia oplaty rocznej za nia.

No to nieźle już musiałem z tych obniżek obkupić ;)

Data: 2009-10-01 16:43:20
Autor: MarekZ
Furora -nowy atak
"xbartx" <bart@hashzero.net> wrote in message news:ha28n3$e0h$8inews.gazeta.pl...

No to nieźle już musiałem z tych obniżek obkupić ;)

Siłą rzeczy wymagany obrót wykonał się "sam", ale nawet gdyby nie było zwolnienia za obrót miałbym tę kartę. :)

Furora -nowy atak