Furtka i domofon

Data: 2015-06-07 20:21:29
Autor: Jeffrey
Furtka i domofon
Karol wrote:
Witam
Jak naprawić zaczep w furtce bo jak się furtkę mocniej popchnie to sie
otwiera, dopiero trzeba na klucz zamknac. I w ten sposob nie moge
otworzyc z domu bo tak czy siak furtka jest otwarta.
Zauwazylem ze jak nacisne przycisk otwierania na domofonie to ten
jezyk przy furtce sie bardziej odchyla, a jak nie przyciskam to sie
odchyla troszke ale furtke da sie otworzyc. Sorki ze chaotycznie
pisze :)

spotkałem się z tym że ośka rygla się wysunęła i blokada nie blokowała - trzeba ustrojstwo rozebrać i się przyglądnąć - naprawa może być banalna

jeffrey

Data: 2015-06-08 00:23:21
Autor: ZbyszekZ
Furtka i domofon
W dniu niedziela, 7 czerwca 2015 20:21:32 UTC+2 użytkownik Jeffrey napisał:
Karol wrote:
> [...]
> jezyk przy furtce sie bardziej odchyla, a jak nie przyciskam to sie
> odchyla troszke ale furtke da sie otworzyc. Sorki ze chaotycznie

spotkałem się z tym że o¶ka rygla się wysunęła i blokada nie blokowała - trzeba ustrojstwo rozebrać i się przygl±dn±ć - naprawa może być banalna

Może być i tak, ale to w poł±czeniu ze zgrzewan± obudow±, w tych starszych konstrukcjach nie było takiej możliwo¶ci ;-). Kiedy¶ miałem firmę zakładaj±c± domofony, najczę¶ciej taka usterka polegała na zapałce blokuj±cej zapadkę i zwiastowała próbę włamania albo zawłaszczenia klatki przez okoliczn± "młodzież".

--
ZZ@private

Furtka i domofon