Fuzja się opuźnia

Data: 2012-07-08 12:24:36
Autor: Jan Kowalski
Fuzja się opuźnia
Fuzja  portali sat kurier  i sdtv się opóźnia miała być w ten łykęnd i jakość nie ma jej Fuzja  ma dużo zwolęników i przeciwników Przeciwnikiem jest admin portalu sk  Orbita Orbita jest słaby nie panuje nad forum gdzie na stuboksie można nawet poczytać o seksie
ludzie się nie cierpliwią a w około dużo plotek   --

Data: 2012-07-08 13:26:00
Autor: Waldek Godel
Fuzja się opuźnia
Dnia Sun, 8 Jul 2012 12:24:36 +0000 (UTC), Jan Kowalski napisał(a):

[...]

Buda, idź do budy, najlepiej ze słownikiem ortograficznym. Rozumiem, że po
tym co wyrabiasz można się wstydzić swojego nazwiska, ale przestań jak
karaluch wyłazić z KF

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-07-08 17:19:02
Autor: Big Jack
Fuzja się opuźnia
W wiadomości
*Jan Kowalski* napisał(-a):

Fuzja  ma dużo zwolęników

czy jest już "bardzo  gąronco"? :-P
(nie pytam o temperaturę zewnętrzną i w ogóle pytanie retoryczne)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-07-08 17:26:13
Autor: Jacek Buda
Fuzja się opuźnia - prowokacja
Jan Kowalski <warszawastolicapolski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Po 1  to nie ja  sam mam inne kłopoty  po 2 to jest wstrętna prowokacja Po 3 tak potwierdzam coś  prawda w tym temacie po 4 dużo wiem i jaka ktoś mnie zaatakuje  to ujawnię wszystko co wiem a wtedy będzie się działo jak za dawnych czasów  za dużo straciłem w  wiadomych sprawach to wszystko na dzień dobry --

Data: 2012-07-08 17:44:30
Autor: Jacek Buda
K <a@b.c> napisał(a):
> [...]
> po 4 dużo wiem i jaka ktoś mnie zaatakuje  to ujawnię wszystko co wiem
> a wtedy będzie się działo jak za dawnych czasów

jarek?

Jaki Jarek nie znam go  --

Data: 2012-07-08 17:48:01
Autor: