Fw20 - NIE w ramach ike

Data: 2010-10-23 18:30:04
Autor: Loser
Fw20 - NIE w ramach ike
Ciao

I jeszcze, a moze prawie podstawowe

Na IKE obowiazuje scisly limit wplacanej kwoty rocznie

W przypadku zlego obstawienia pochodnych istanieje koniecznosc doplacania do depo, jesli nie ma srodkow na rachunku to trzeba szybko ekstra

A na IKE tego absolutnie NIE WOLNO

Oczywiscie mozna sobie wyobrazic sytuacje np ze depo na IKE byloby 5 razy wieksze, niz na normalnych rachunkach, ale

a/ komu to sie by oplacalo

b/ w naprawde ekstremalnych sytuacjach mogloby ciagle byc za malo

Chyba teraz wszystko jasne??

Pozdrowko

Loser

ela <elarze@interia.pl> napisał(a):
Nie moglem doszukalem sie informacji w archiwum, wiec pytam znawców tematu. Czy istnieje biuro maklerskie, ktore oferuje rachunek IKE w ramach rachunku praw pochodnych? Wszystkie biura na ktore trafilem oferuja IK, ale nie w ramach rachunku praw pochodnych, czyli nie na kontrakty FW20.

Pozdrawiam
Robert

Data: 2010-10-23 21:48:48
Autor: ela
Fw20 - NIE w ramach ike
[...]

Odpowiadam pod tym mailem, ale odnosze sie do wiekszosci listow.
Wydawalo mi sie, ze zadalem proste pytanie. W jakim biurze mozna otworzyc rachunek inwestycyjny IKE w ramach ktorego mozna inwestowac na pochodnych. Odpowiedzi w zasadzie nie otrzymalem zadnej. Sporo bylo jednak roznych teori o ryzyku gry na kontraktach czy tez dziwnych stwierdzen o IKE, ktore wskazuja, ze nie wszyscy wiedza na czym polega IKE. Najbardziej ubawil mnie jednak mail z brakiem mozliwosci doplaty do depozytu:))))) Swiadczy to tylko i wylacznie o braku pojecia piszacego o inwestowaniu na kontraktach. Na kontraktach inwestuje od 10 lat i skoro jeszcze to robie, to znaczy, ze wiem co robie i o co pytam.
Spytam wiec jeszcze raz. Czy ktos zna biuro maklerskie w ktorym w ramach IKE mozna inwestowac w pochodne.

Pozdrawiam
Robert

Data: 2010-10-23 22:44:32
Autor: Loser
Fw20 - NIE w ramach ike
Ciao

Skoro jestes odporny na przedstawione fakty...

Zycze dalszego szczescia "w grze"

Pozdrowko

Loser

Data: 2010-10-24 17:39:08
Autor: ju
Fw20 - NIE w ramach ike

Spytam wiec jeszcze raz. Czy ktos zna biuro maklerskie w ktorym w ramach IKE
mozna inwestowac w pochodne.

Pozdrawiam
Robert

Loser ma rację.Nie ma takiego biura.
Ja mam inne pytanie. Czy na IKE pobierają podatek od dywidendy??

Data: 2010-10-24 18:25:34
Autor: Loser
Fw20 - NIE w ramach ike
Ciao

Znow z samej definicji -NIE jest podbierany zadny podatek od dywi

Co czasem wykorzystuje np.przy spolkach mocno dywidendowych - wole je brac na IKE, niz normalnie

Pozdrowko

Loser