Fw20 w ramach ike

Data: 2010-10-21 21:00:33
Autor: ela
Fw20 w ramach ike
Nie moglem doszukalem sie informacji w archiwum, wiec pytam znawców tematu. Czy istnieje biuro maklerskie, ktore oferuje rachunek IKE w ramach rachunku praw pochodnych? Wszystkie biura na ktore trafilem oferuja IK, ale nie w ramach rachunku praw pochodnych, czyli nie na kontrakty FW20.

Pozdrawiam
Robert

Data: 2010-10-21 19:19:34
Autor: Loser
Fw20 w ramach ike
Ciao

Chyba z zalozenia IKE ma byc tzw bezpieczna inwestycja, stad przynajmniej u mnie (BZWBK) nie ma takiej opcji

Jest za to New Connect- gdzie jak wiadomo mozna zarabiac ale i tracic
czasem nie gorzej, niz na pochodnych :-)

Pozdrowko

Loser

Data: 2010-10-21 21:22:34
Autor: walter
Fw20 w ramach ike
Użytkownik "ela" <elarze@interia.pl> napisał w wiadomości news:i9q2n7$9ri$1news.onet.pl...
[...]

Z jakim lewarem by to miało być?

Data: 2010-10-22 06:17:33
Autor: ela
Fw20 w ramach ike

Użytkownik "walter" <walter@the.mars> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i9q3u0$dbj$1@news.onet.pl...
[...]

Ja inwestuje przyjmuac ok. 5000 zotych na 1 kontrakt FW20.

Pozdrawiam
Robert

Data: 2010-10-22 08:07:43
Autor: ichi
Fw20 w ramach ike

Z jakim lewarem by to miało by

Ja inwestuje przyjmuac ok. 5000 zotych na 1 kontrakt FW20.

Nie inwestujesz tylko spekulujesz. Kontrakt to przecież tylko zakład...

--
ichi

Data: 2010-10-22 08:11:51
Autor: walter
Fw20 w ramach ike

Użytkownik "ela" <elarze@interia.pl> napisał w wiadomości news:i9r399$82s$1news.onet.pl...

[...]

To chyba jakis ponury  zart.
A może IKE ma grac za Ciebie na fucie???
Jakby to mialo wg Ciebie wygladac, takie ostro zlewarowane IKE z rozliczeniem futa codziennie + ew. naglym bankructwem przy zjezdzie o głupie 20% indeksu?
Nie ogarniam tej koncepcji.

Pozdrawiam

Data: 2010-10-23 20:54:05
Autor: Jan Strybyszewski
Fw20 w ramach ike

[...]

1 kontrakt na kazde 26500zł kapitału. Ogarniasz ?
\

Data: 2010-10-23 22:02:36
Autor: walter
Fw20 w ramach ike
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:i9vb0m$blm$1news.onet.pl...

[...]

kol. napisał 5000zł kapitału

ichi > Ja inwestuje przyjmuac ok. 5000 zotych na 1 kontrakt FW20.

weź przeczytaj poprzednie posty, bo dajesz argument do którego się tu nie odnosiłem

Data: 2010-10-23 18:30:04
Autor: Loser
Fw20 - NIE w ramach ike
Ciao

I jeszcze, a moze prawie podstawowe

Na IKE obowiazuje scisly limit wplacanej kwoty rocznie

W przypadku zlego obstawienia pochodnych istanieje koniecznosc doplacania do depo, jesli nie ma srodkow na rachunku to trzeba szybko ekstra

A na IKE tego absolutnie NIE WOLNO

Oczywiscie mozna sobie wyobrazic sytuacje np ze depo na IKE byloby 5 razy wieksze, niz na normalnych rachunkach, ale

a/ komu to sie by oplacalo

b/ w naprawde ekstremalnych sytuacjach mogloby ciagle byc za malo

Chyba teraz wszystko jasne??

Data: 2010-10-23 21:48:48
Autor: ela
Fw20 - NIE w ramach ike
[...]

Odpowiadam pod tym mailem, ale odnosze sie do wiekszosci listow.
Wydawalo mi sie, ze zadalem proste pytanie. W jakim biurze mozna otworzyc rachunek inwestycyjny IKE w ramach ktorego mozna inwestowac na pochodnych. Odpowiedzi w zasadzie nie otrzymalem zadnej. Sporo bylo jednak roznych teori o ryzyku gry na kontraktach czy tez dziwnych stwierdzen o IKE, ktore wskazuja, ze nie wszyscy wiedza na czym polega IKE. Najbardziej ubawil mnie jednak mail z brakiem mozliwosci doplaty do depozytu:))))) Swiadczy to tylko i wylacznie o braku pojecia piszacego o inwestowaniu na kontraktach. Na kontraktach inwestuje od 10 lat i skoro jeszcze to robie, to znaczy, ze wiem co robie i o co pytam.
Spytam wiec jeszcze raz. Czy ktos zna biuro maklerskie w ktorym w ramach IKE mozna inwestowac w pochodne.

Pozdrawiam
Robert

Data: 2010-10-23 22:44:32
Autor: Loser
Fw20 - NIE w ramach ike
Ciao

Skoro jestes odporny na przedstawione fakty...

Zycze dalszego szczescia "w grze"

Pozdrowko

Loser

Data: 2010-10-24 17:39:08
Autor: ju
Fw20 - NIE w ramach ike

Spytam wiec jeszcze raz. Czy ktos zna biuro maklerskie w ktorym w ramach IKE
mozna inwestowac w pochodne.

Pozdrawiam
Robert

Loser ma rację.Nie ma takiego biura.
Ja mam inne pytanie. Czy na IKE pobierają podatek od dywidendy??

Data: 2010-10-24 18:25:34
Autor: Loser
Fw20 - NIE w ramach ike
Ciao

Znow z samej definicji -NIE jest podbierany zadny podatek od dywi

Co czasem wykorzystuje np.przy spolkach mocno dywidendowych - wole je brac na IKE, niz normalnie

Pozdrowko

Loser

Data: 2010-10-24 22:00:09
Autor: Marcin
Fw20 w ramach ike
Witam

W dniu 2010-10-21 21:00, ela pisze:
Nie moglem doszukalem sie informacji w archiwum, wiec pytam znawców
tematu. Czy istnieje biuro maklerskie, ktore oferuje rachunek IKE w
ramach rachunku praw pochodnych?

Takiego nie znajdziesz. Prawo nie pozwala... Moze kiedys pozwola.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-10-24 22:40:07
Autor: ela
Fw20 w ramach ike

Takiego nie znajdziesz. Prawo nie pozwala... Moze kiedys pozwola.

Pozdrawiam,
Marcin

Szkoda. Dzieki za info.

Pozdrawiam