G.Play, aplikacja do baterii?

Data: 2013-08-24 08:10:06
Autor: sqlwiel
G.Play, aplikacja do baterii?
Robi si臋 nam off-topiczna podgrupa "android", ale to nie moja wina ;)

1. Czy da si臋 jako艣 wy艂膮czy膰 w G.Play to idiotyczne automatyczne t艂umaczenie na polski, z kt贸rego niewiele rozumiem? Ja chc臋 to, co napisa艂 autor po angielsku!

2. Jak膮 aplikacj臋 (niekoniecznie widget) polecicie do monitorowania stanu baterii wraz z histori膮 i zapisem "co by艂o w艂膮czone"? U偶ywam GSam battery monitor, ale to dziadostwo. Gubi histori臋 po restarcie systemu i zanadto ufa systemowemu wska藕nikowi stanu baterii, kt贸ren pokazuje g艂upoty.

--

Dzi臋kuj臋. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-08-24 09:03:21
Autor: John Ko艂alsky
G.Play, aplikacja do baterii?

U偶ytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com>

Robi si臋 nam off-topiczna podgrupa "android", ale to nie moja wina ;)

Bo ten podzia艂 na grupy nie ma sensu. Nawet je艣li w膮tek rozpoczyna si臋 w temacie to mo偶e pasowa膰 do jeszcze innego a w toku dyskusji mo偶e w og贸le oryginalny temat zanikn膮膰.

Data: 2013-08-24 10:21:50
Autor: Tomasz
G.Play, aplikacja do baterii?
W dniu 24.08.2013 08:10, sqlwiel pisze:
[...]

spr贸buj Current widget. nie jest to coprawda monitoring, ale je艣li
zadzia艂a (na sgs2-nie) to pokazuje prawdziwy pob贸r pr膮du, z czego mo偶na
wyci膮ga膰 daleko id膮ce wnioski
ToMasz

Data: 2013-08-24 12:28:13
Autor: Shady Sheik
G.Play, aplikacja do baterii?
W dniu 2013-08-24 10:21, Tomasz pisze:
...z czego mo偶na wyci膮ga膰 daleko id膮ce wnioski

....oraz konsekwencje i... czasopisma. :]

--
鈺(鈱愨枲_鈻)鈺 锔 鈹烩攣鈹
丧蓯丧$ 谉菨 丧蕿谋菨丧$

Data: 2013-08-24 13:09:01
Autor: sqlwiel
G.Play, aplikacja do baterii?
W dniu 2013-08-24 10:21, Tomasz pisze:

spr贸buj Current widget. nie jest to coprawda monitoring, ale je艣li
zadzia艂a (na sgs2-nie) to pokazuje prawdziwy pob贸r pr膮du, z czego mo偶na

Tnx. Na tablecie m723g (a. 4.1.1) nie dzia艂a. (Log file not found).

--

Dzi臋kuj臋. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-08-24 15:35:45
Autor: Marcin Szumilas
G.Play, aplikacja do baterii?
Quoted:
Tomasz (twitek4@gazeta.pl) in news:52186d1b$0$1246$65785112news.neostrada.pl

spr贸buj Current widget. nie jest to coprawda monitoring, ale je艣li
zadzia艂a (na sgs2-nie) to pokazuje prawdziwy pob贸r pr膮du, z czego mo偶na
wyci膮ga膰 daleko id膮ce wnioski

No w艂a艣nie, to od hardwaru zale偶y, czy ma ten czujnik nat臋偶enia czy nie. Chcia艂bym 偶eby mo偶na by艂o to jako艣 sprawdzi膰 kt贸ry telefon ma a kt贸ry nie. Mo偶e grupowicze mog膮 sprawdzi膰 swoje telefony, czy im CurrentWidget pokazuje nat臋偶enie w amperach. Mo偶e to od marki zale偶y? Samsungi pewnie nie maj膮. A Sony?

A do tego chcia艂bym mie膰 na Androida aplikacj臋 tak膮 jak Nokia Energy Profiler. W stanie czuwania monitorowa艂 ca艂y czas pob贸r pr膮du, pokazywa艂 na wykresie, 艣rednie itp. Na艂o偶y艂em na siebie wykresy poboru pr膮du i kana艂y UMTS i odkry艂em co mi z偶era bateri臋. Wg mnie to by艂 najlepszy program na Symbiana. :)

Jest co艣 takiego na Androida? Ale po co, jak i tak nie ma czujnika...

Pozdrawiam,
Marcin Sz.

Data: 2013-08-25 04:26:14
Autor: Michal Tyrala
G.Play, aplikacja do baterii?
On Sat, 24 Aug 2013 15:35:45 +0200, Marcin Szumilas wrote:
 Quoted:
 Tomasz (twitek4@gazeta.pl) in  news:52186d1b$0$1246$65785112news.neostrada.pl

> spr骲uj Current widget. nie jest to coprawda monitoring, ale je秎i
> zadzia砤 (na sgs2-nie) to pokazuje prawdziwy pob髍 pr眃u, z czego mo縩a
> wyci眊a daleko id眂e wnioski

 No w砤秐ie, to od hardwaru zale縴, czy ma ten czujnik nat昕enia czy nie.  Chcia砨ym 縠by mo縩a by硂 to jako sprawdzi kt髍y telefon ma a kt髍y  nie. Mo縠 grupowicze mog sprawdzi swoje telefony, czy im CurrentWidget  pokazuje nat昕enie w amperach.

Battery Monitor Widget moze byc?
https://play.google.com/store/apps/details?id=ccc71.bmw&hl=pl

 Mo縠 to od marki zale縴? Samsungi pewnie  nie maj. A Sony?

HTC Sensation (+XE), Galaxy Tab 7.7 -- maj, BMW obsluguje

Huawei U8500 -- nie ma

 Jest co takiego na Androida? Ale po co, jak i tak nie ma czujnika...

Android nie ma?

--
Micha

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-08-25 08:23:45
Autor: sqlwiel
G.Play, aplikacja do baterii?
W dniu 2013-08-25 06:26, Michal Tyrala pisze:

Battery Monitor Widget moze byc?
https://play.google.com/store/apps/details?id=ccc71.bmw&hl=pl

Nie mo縠. Patrz druga opinia u縴tkownika.

--

Dzi阫uj. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-08-25 08:28:55
Autor: Michal Tyrala
G.Play, aplikacja do baterii?
On Sun, 25 Aug 2013 08:23:45 +0200, sqlwiel wrote:
> Battery Monitor Widget moze byc?
> https://play.google.com/store/apps/details?id=ccc71.bmw&hl=pl

 Nie mo縠.

Ojoj.

Patrz druga opinia u縴tkownika.

Nie wierz we wszystko co pisz w internecie.

Data: 2013-08-25 17:28:45
Autor: Marcin Szumilas
G.Play, aplikacja do baterii?
Quoted:
Michal Tyrala (wiesiu@bdm.com.pl) in news:slrnl1j1r6.rad.wiesiuhydra.ck.polsl.pl

HTC Sensation (+XE), Galaxy Tab 7.7 -- maj, BMW obsluguje

Huawei U8500 -- nie ma

Dzi阫i. Mo縠 kto ma zainstalowany tego typu program na jakim Sony i mo縠 sprawdzi? Napalam si na Honami... ;)

MSz

Data: 2013-08-24 13:24:02
Autor: m4rkiz
G.Play, aplikacja do baterii?
"sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> wrote in message news:52184e3f$0$1220$65785112news.neostrada.pl...
[...]

drugi post

http://android.stackexchange.com/questions/26809/is-there-a-way-to-turn-off-translation-in-google-play

[...]

battery stats plus

Data: 2013-08-25 10:14:02
Autor: Marek
G.Play, aplikacja do baterii?
On Sat, 24 Aug 2013 08:10:06 +0200, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> wrote:
1. Czy da si臋 jako艣 wy艂膮czy膰 w G.Play to idiotyczne automatyczne t艂umaczenie na polski, z kt贸rego niewiele rozumiem? Ja chc臋 to, co napisa艂 autor po angielsku!

Prze艂膮cz j臋zyk w ustawieniach telefonu na angielski. To Cii przestawi locale.

--
Marek

G.Play, aplikacja do baterii?