G.Play, aplikacja do baterii?

Data: 2013-08-24 10:21:50
Autor: Tomasz
G.Play, aplikacja do baterii?
W dniu 24.08.2013 08:10, sqlwiel pisze:
Robi się nam off-topiczna podgrupa "android", ale to nie moja wina ;)

1. Czy da się jakoś wyłączyć w G.Play to idiotyczne automatyczne
tłumaczenie na polski, z którego niewiele rozumiem? Ja chcę to, co
napisał autor po angielsku!

2. Jaką aplikację (niekoniecznie widget) polecicie do monitorowania
stanu baterii wraz z historią i zapisem "co było włączone"? Używam GSam
battery monitor, ale to dziadostwo. Gubi historię po restarcie systemu i
zanadto ufa systemowemu wskaźnikowi stanu baterii, któren pokazuje głupoty.

spróbuj Current widget. nie jest to coprawda monitoring, ale jeśli
zadziała (na sgs2-nie) to pokazuje prawdziwy pobór prądu, z czego można
wyciągać daleko idące wnioski
ToMasz

Data: 2013-08-24 12:28:13
Autor: Shady Sheik
G.Play, aplikacja do baterii?
W dniu 2013-08-24 10:21, Tomasz pisze:
...z czego można wyciągać daleko idące wnioski

....oraz konsekwencje i... czasopisma. :]

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-08-24 13:09:01
Autor: sqlwiel
G.Play, aplikacja do baterii?
W dniu 2013-08-24 10:21, Tomasz pisze:

spróbuj Current widget. nie jest to coprawda monitoring, ale jeśli
zadziała (na sgs2-nie) to pokazuje prawdziwy pobór prądu, z czego można

Tnx. Na tablecie m723g (a. 4.1.1) nie działa. (Log file not found).

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-08-24 15:35:45
Autor: Marcin Szumilas
G.Play, aplikacja do baterii?
Quoted:
Tomasz (twitek4@gazeta.pl) in news:52186d1b$0$1246$65785112news.neostrada.pl

spróbuj Current widget. nie jest to coprawda monitoring, ale jeśli
zadziała (na sgs2-nie) to pokazuje prawdziwy pobór prądu, z czego można
wyciągać daleko idące wnioski

No właśnie, to od hardwaru zależy, czy ma ten czujnik natężenia czy nie. Chciałbym żeby można było to jakoś sprawdzić który telefon ma a który nie. Może grupowicze mogą sprawdzić swoje telefony, czy im CurrentWidget pokazuje natężenie w amperach. Może to od marki zależy? Samsungi pewnie nie mają. A Sony?

A do tego chciałbym mieć na Androida aplikację taką jak Nokia Energy Profiler. W stanie czuwania monitorował cały czas pobór prądu, pokazywał na wykresie, średnie itp. Nałożyłem na siebie wykresy poboru prądu i kanały UMTS i odkryłem co mi zżera baterię. Wg mnie to był najlepszy program na Symbiana. :)

Jest coś takiego na Androida? Ale po co, jak i tak nie ma czujnika...

Pozdrawiam,
Marcin Sz.

Data: 2013-08-25 04:26:14
Autor: Michal Tyrala
G.Play, aplikacja do baterii?
On Sat, 24 Aug 2013 15:35:45 +0200, Marcin Szumilas wrote:
 Quoted:
 Tomasz (twitek4@gazeta.pl) in  news:52186d1b$0$1246$65785112news.neostrada.pl

> sprbuj Current widget. nie jest to coprawda monitoring, ale jeli
> zadziaa (na sgs2-nie) to pokazuje prawdziwy pobr prdu, z czego mona
> wyciga daleko idce wnioski

 No wanie, to od hardwaru zaley, czy ma ten czujnik natenia czy nie.  Chciabym eby mona byo to jako sprawdzi ktry telefon ma a ktry  nie. Moe grupowicze mog sprawdzi swoje telefony, czy im CurrentWidget  pokazuje natenie w amperach.

Battery Monitor Widget moze byc?
https://play.google.com/store/apps/details?id=ccc71.bmw&hl=pl

 Moe to od marki zaley? Samsungi pewnie  nie maj. A Sony?

HTC Sensation (+XE), Galaxy Tab 7.7 -- maj, BMW obsluguje

Huawei U8500 -- nie ma

 Jest co takiego na Androida? Ale po co, jak i tak nie ma czujnika...

Android nie ma?

--
Micha

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-08-25 08:23:45
Autor: sqlwiel
G.Play, aplikacja do baterii?
W dniu 2013-08-25 06:26, Michal Tyrala pisze:

Battery Monitor Widget moze byc?
https://play.google.com/store/apps/details?id=ccc71.bmw&hl=pl

Nie moe. Patrz druga opinia uytkownika.

--

Dzikuj. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-08-25 08:28:55
Autor: Michal Tyrala
G.Play, aplikacja do baterii?
On Sun, 25 Aug 2013 08:23:45 +0200, sqlwiel wrote:
> Battery Monitor Widget moze byc?
> https://play.google.com/store/apps/details?id=ccc71.bmw&hl=pl

 Nie moe.

Ojoj.

Patrz druga opinia uytkownika.

Nie wierz we wszystko co pisz w internecie.

Data: 2013-08-25 17:28:45
Autor: Marcin Szumilas
G.Play, aplikacja do baterii?
Quoted:
Michal Tyrala (wiesiu@bdm.com.pl) in news:slrnl1j1r6.rad.wiesiuhydra.ck.polsl.pl

HTC Sensation (+XE), Galaxy Tab 7.7 -- maj, BMW obsluguje

Huawei U8500 -- nie ma

Dziki. Moe kto ma zainstalowany tego typu program na jakim Sony i moe sprawdzi? Napalam si na Honami... ;)

MSz

G.Play, aplikacja do baterii?