G.Play, aplikacja do baterii?

Data: 2013-08-24 13:24:02
Autor: m4rkiz
G.Play, aplikacja do baterii?
"sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> wrote in message news:52184e3f$0$1220$65785112news.neostrada.pl...
Robi siÄ™ nam off-topiczna podgrupa "android", ale to nie moja wina ;)
1. Czy da się jakoś wyłączyć w G.Play to idiotyczne automatyczne tłumaczenie na polski, z którego niewiele rozumiem? Ja chcę to, co napisał autor po angielsku!

drugi post

http://android.stackexchange.com/questions/26809/is-there-a-way-to-turn-off-translation-in-google-play

2. Jaką aplikację (niekoniecznie widget) polecicie do monitorowania stanu baterii wraz z historią i zapisem "co było włączone"? Używam GSam battery monitor, ale to dziadostwo. Gubi historię po restarcie systemu i zanadto ufa systemowemu wskaźnikowi stanu baterii, któren pokazuje głupoty.

battery stats plus

G.Play, aplikacja do baterii?