G.W. pisze o Plichtach: oboje mlodzi i sprawiaja SYMPATYCZNE

Data: 2012-08-10 14:58:50
Autor: Observatore
G.W. pisze o Plichtach: oboje mlodzi i sprawiaja SYMPATYCZNE

...WRAZENIE :)))...Chyba sie rozplacze.... hlip, hlip, hlip...
Metoda juz przetestowana na frajerach ktorzy polkneli haczyk z Cielebak.
Ide o zaklad, ze i tym razem ten manewr uda z ludnoscia zamieszkujaca
terytorium zwane Polska:))

http://monsieurb.nowyekran.pl/post/70809,agora-amber-gold

* Najpierw dziennikarz Gazety Wyborczej dostał propozycję pracy od Amber Gold.
Potem były już dziennikarz Wyborczej dostał propozycję wywiadu od Gazety
Wyborczej. A teraz Gazeta Wyborcza robi wywiad z "młodym sympatycznym" szefem
Amber Gold.

*Oboje mają po 28 lat i robią bardzo sympatyczne wrażenie. Chodzili do jednej
klasy w liceum ekonomicznym. Zdaniem zaprzyjaźnionego księdza Plichtowie są ze
sobą tak blisko, że nawet szpilki nie da się między nich wcisnąć.*

Więcej...
http://wyborcza.pl/1,75248,12285385,Kim_pan_jest__panie_Plichta__Sylwetka_szefa_Amber.html?as=1&startsz=x#ixzz239R7wh4H

Data: 2012-08-10 17:00:54
Autor: Przemysław M.
Dnia Fri, 10 Aug 2012 14:58:50 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Podpierasz się Nowym Ekranem?! Tym siedliskiem czerwonych mend?

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2012-08-10 15:30:47
Autor: Observatore
Przemysław M. <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisał(a):
> [...]

> terytorium zwane Polska:))

Podpierasz się Nowym Ekranem?! Tym siedliskiem czerwonych mend?

jest tam tez paru co pisza merytorycznie....sa widocznie blizej *zrodel* -
przyzwoitki:)) --

Data: 2012-08-10 17:26:26
Autor: u2
W dniu 2012-08-10 16:58,  Observatore pisze:
[...]

No, no, nawet ksiedza autorytet wykorzystali :-)

Data: 2012-08-10 15:38:19
Autor: Obserwatore
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
No, no, nawet ksiedza autorytet wykorzystali :-)

to pewnie ksiadz wirtualny:))

Data: 2012-08-10 17:43:19
Autor: u2
W dniu 2012-08-10 17:38,  Obserwatore pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
No, no, nawet ksiedza autorytet wykorzystali :-)

to pewnie ksiadz wirtualny:))

Bez podania personaliow to rzeczywiscie wirtualny ksiundz :-)

Data: 2012-08-10 18:08:32
Autor: u2
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
No, no, nawet ksiedza autorytet wykorzystali :-)

to pewnie ksiadz wirtualny:))

Bez podania personaliow to rzeczywiscie wirtualny ksiundz :-)

O, podali w Panoramie, ze byl sponsorem jakiegos kosciola na wybrzezu.
Dal ponad milion. Ciekawe skad ten milion byl ? :-)

Duchowny wypowiadal sie w superlatywach o panstwu P., ale z kwasna mina.

Data: 2012-08-10 18:11:54
Autor: pluton
G.W. pisze o Plichtach: oboje mlodzi i sprawiaja SYMPATYCZNE
..WRAZENIE :)))...Chyba sie rozplacze.... hlip, hlip, hlip...

Obsrywator dal dupy. Na ile cie nacieli ?

Nullification

G.W. pisze o Plichtach: oboje mlodzi i sprawiaja SYMPATYCZNE