G* z mózgu, czyli o rosyjskim trollingu w Internecie

Data: 2019-08-03 06:45:42
Autor: Jacek Bialy
G* z mózgu, czyli o rosyjskim trollingu w Internecie
Data: 2019-08-03 07:16:37
Autor: Stachu Chebel
G* z mózgu, czyli o rosyjskim trollingu w Internecie
W dniu sobota, 3 sierpnia 2019 15:45:43 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
https://m.youtube.com/watch?v=oCvdQwC0X54
https://youtube.com/watch?v=oCvdQwC0X54

Zdzierżyłem na wyrywki co najwyżej 2 min. tego bełkotu....

Data: 2019-08-03 07:34:06
Autor: Jacek Bialy
G* z mózgu, czyli o rosyjskim trollingu w Internecie
 https://m.youtube.com/watch?v=oCvdQwC0X54

 https://youtube.com/watch?v=oCvdQwC0X54

   -- - Zdzierżyłem na wyrywki co najwyżej 2 min. tego bełkotu...

Mimo wszystko gratuluję, gdyż prawda potrafi być bardzo bolesna.

JB

Data: 2019-08-03 08:19:06
Autor: bytek.anonimowy
W dniu sobota, 3 sierpnia 2019 16:34:07 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Skupisz się waść na partyzantach nie widząc armii.
Paczaj najpierw na ogół, dopiero później na szczegół.

O trollach propisoskich pisali w UK, jakie badania jaki uniwersytet
przeprowadził i im wyszły tysiące trolli.

cyt. GW
W trzy tygodnie na profilach w mediach społecznościowych polskich polityków trolle napisały 10 tys. wiadomości. Naukowiec z Oksfordu stworzył raport o tym zjawisku w polskiej sieci.

Nu a tutaj mamy jakąś książkę o ruskich trollach.

Teraz nie patrz na partyzantów, tylko zerknij na ogół ryneczku medialnego
w PL. I ile ruskie mają tych mediów w PL?

Data: 2019-08-03 09:43:59
Autor: Jacek Bialy
G* z mózgu, czyli o rosyjskim trollingu w Internecie
   -- - Teraz nie patrz na partyzantów, tylko zerknij na ogół ryneczku medialnego w PL. I ile ruskie mają tych mediów w PL?

Większość prywatnych mediów w PL jest w rękach niemieckich.  Rosja nie ma takich możliwości finansowych jak np. Niemcy, dlatego Rosja stosuje metody hybrydowe zarówno w wojnie realnej (Donbas) jak i w wojnie medialnej gdzie wykorzystuje trolling, czyli rodzaj medialnej partyzantki.
Medialna partyzantka jest najtańszą formą prowadzenia wojny psychologicznej, którą to formę Rosjanie opanowali do perfekcji jeszcze w czasach sowieckich.
Dzisiaj w rejonie st. Petersburga istnieje specjalna jednostka wojskowa, która szkoli wybitnie uzdolnionych ludzi do prowadzenia działań dezinformacyjnych w Internecie. Przy czym nie chodzi tutaj o zwykłe rozpozpuszczanie fejków, lecz o taką interpretację rzeczywistych faktów, która ma wprowadzać chaos pojęciowy w ludzkich umysłach, który powielając się samoistnie może wpływać na nastroje danego społeczeństwa, na jego demokratyczne wybory i tak dalej.
Tak więc dzisiejsi dywersanci noosfery nie potrzebują ani bomb, ani nawet kluczy do rozkręcania torów kolejowych. Oni posiadają mentalne klucze, za pomocą których potrafią rozkręcać ludzkie mózgi. Rosyjski budżet wojskowy nie kosztuje to więcej, niż opłacanie jednej lub dwóch setek inteligentnych ludzi.

JB

Data: 2019-08-03 10:03:39
Autor: bytek.anonimowy
G* z mózgu, czyli o rosyjskim trollingu w Internecie
użytkownik Jacek Bialy napisał:

Większość prywatnych mediów w PL jest w rękach niemieckich.
Rosja nie ma takich możliwości finansowych jak np. Niemcy

Czyli widzisz to samo co i ja.
Pieniążki raczej ma, tylko w PL ruska buda była wycinana.

dlatego Rosja stosuje metody hybrydowe zarówno w wojnie realnej (Donbas)

I mają argument być może jak zwykle 7mln ruskich w donbasie.

jak i w wojnie medialnej gdzie wykorzystuje trolling, czyli rodzaj medialnej partyzantki.

Pewnie masz rację, czy to jest największym zmartwieniem PL na medialnym
ryneczku? Wątpię. Czy to jest w 10 największych problemów ryneczku medialnego
w PL? Być może.

Teraz bądź łaskaw ustosunkować się do wycofania Łobamy z aktywnej polityki
z europki.

Rok 2011.
https://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/reset-obamy-rosja-zyskuje-a-kto-traci,172307.html

Data: 2019-08-03 20:55:18
Autor: u2
W dniu 03.08.2019 o 19:03, bytek.anonimowy@gmail.com pisze:
[...]

ale co to ciebie to martwi ? ty pewnikiem z abwery i dlatego ciebie to martwi:)

--
I love love

Data: 2019-08-03 17:23:17
Autor: u2
W dniu 03.08.2019 o 17:19, bytek.anonimowy@gmail.com pisze:
Skupisz się waść na partyzantach nie widząc armii.
Paczaj najpierw na ogół, dopiero później na szczegół.

dr Targalski wskazuje, że współpraca niemiecko - rosyjska kwitnie, ba, Niemcy nawet zaczęli współpracować z Chinami, kiedyś Niemcy więcej produkowali niż Chiny, całkiem niedawno, widać Niemcy uprawiają politykę na klęczkach:)

a strach jest niezwykle silnym narzędziem zarządzania, to stosuje Rosja, czy Chiny:)

--
I love love

Data: 2019-08-04 01:10:21
Autor: Pisiorowy Escobar
G* z mózgu, czyli o rosyjskim trollingu w Internecie
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

dr Targalski wskazuje,

buihahaha
o kurwa :DDD
to jest dr na miarę u2 :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-08-03 08:13:49
Autor: bytek.anonimowy
G* z mózgu, czyli o rosyjskim trollingu w Internecie
Data: 2019-08-03 17:16:32
Autor: u2
W dniu 03.08.2019 o 17:13, bytek.anonimowy@gmail.com pisze:
użytkownik Jacek Bialy napisał:
https://m.youtube.com/watch?v=oCvdQwC0X54
https://youtube.com/watch?v=oCvdQwC0X54

Bełkot.

ano, ruskie trolle tak mają dr Targalski trafnie to podsumowuje:)

--
I love love

Data: 2019-08-03 08:22:54
Autor: bytek.anonimowy
W dniu sobota, 3 sierpnia 2019 17:16:34 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> ano, ruskie trolle tak mają dr Targalski trafnie to podsumowuje:)

Akurat Ty z Pajdziem jesteście najaktywniejsi, ile trzeba mieć
zaparcia aby na jednej grupie jebnąć miesięcznie ponad 500 wklejek.

Pajdziu z Pieprzykoskim jak policzyłem dawali dziennie po 20 wklejek i to na jednej grupie pl.soc.polityka.

Znaczy co? Każdy kto wiary nie daje w prawdę objawioną w jedno z dwóch cudownych źródełek do wyboru tvkurski/tefaueny
jest ruskim trollem?

Data: 2019-08-03 17:26:32
Autor: u2
G* z mózgu, czyli o rosyjskim trollingu w Internecie
W dniu 03.08.2019 o 17:22, bytek.anonimowy@gmail.com pisze:
Akurat Ty z aj-dziem jesteście najaktywniejsi

aj waj wymiękł, teraz grunt to szpunt:))))))))

--
I love love

Data: 2019-08-03 09:57:47
Autor: Bruno Brunowski
G* z mózgu, czyli o rosyjskim trollingu w Internecie
Jak chcesz obejrzeć dobry film na ten temat to polecam "Intrygi super broń Kremla"
https://www.planeteplus.pl/dokument-intrygi-superbron-kremla_48756

--
Bruno

Data: 2019-08-03 10:06:11
Autor: bytek.anonimowy
W dniu sobota, 3 sierpnia 2019 18:57:48 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
Jak chcesz obejrzeć dobry film na ten temat to polecam "Intrygi super broń Kremla"
https://www.planeteplus.pl/dokument-intrygi-superbron-kremla_48756

łał.
Celem wyznaczonej przez Władimira Putina misji jest zakłócenie przebiegu najważniejszych wydarzeń na świecie oraz obracanie sytuacji na korzyść Rosji.

Ale przeca zatrzymanie globalizacji przez usa też jest działaniem
na korzyść usa. Globalizacja dobra o ile przynosi korzyści, zła jak
przynosi korzyści innym. Pierdolony Kalizm pierwszego stopnia.

Data: 2019-08-03 12:53:23
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- --

Słusznie towarzyszu Gamoń..  Hamerykany powinni rozdać wszystko ubogim, a sami zamknąć się w jakimś rezerwacie. Albo w ogóle wynieść się gdzieś na Marsa zostawiając resztę do podziału Niemcom i Chińczykom.

Data: 2019-08-03 10:12:57
Autor: Jacek Bialy
G* z mózgu, czyli o rosyjskim trollingu w Internecie
Data: 2019-08-03 10:16:49
Autor: bytek.anonimowy
G* z mózgu, czyli o rosyjskim trollingu w Internecie
Data: 2019-08-03 20:34:17
Autor: A. Filip
G* z mózgu, czyli o rosyjskim trollingu w Internecie [Innego trollingu NIE MA! ;-)]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
Jak chcesz obejrzeć dobry film na ten temat to polecam "Intrygi super broń Kremla"
https://www.planeteplus.pl/dokument-intrygi-superbron-kremla_48756

<ironia> W końcu się nauczyli na tym jak CIA/USA robiła wodę z mózgu
podziemnym solidaruchom?  Ależ długo im to zajęło. </ironia>

A jak ty nazwiesz to jak ruch protestu w Iranie "koordynował się" na
amerykańskim facebooku i twitterze?  Każdy orze jak może.

A ty wyglądasz jak skamlący siusiumajtek skarżący się publicznie że
potrafi wygrać tylko walkowerem.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-08-03 13:00:10
Autor: Jacek Bialy
[...]

Oddaj mi młodość komuchu, a dopiero potem pajacuj!

JB

Data: 2019-08-03 22:08:46
Autor: u2
W dniu 03.08.2019 o 22:00, Jacek Bialy pisze:
[...]

UB

bez przesady Filip może być młody, a ty w sumie również młody szczyl jesteś:)
--
I love love

Data: 2019-08-03 13:53:39
Autor: Jacek Bialy
G* z mózgu, czyli o rosyjskim trollingu w Internecie [Innego trollingu NIE MA! ;-)]
   -- - bez przesady Filip może być młody, a ty w sumie również młody szczyl jesteś:)

Gdy byłem młody, dostaliśmy w Katowicach klub. Chcieliśmy tam urządzić akademię rocka, bo wtedy właśnie na fali tego karnawału zalała całą Polskę fala rocka.
Zamknęli się tam na jeb twoju mać i siedzieli do 13 grudnia. To samo robią dzisiaj - blokują Sejm, nie pozwalają innym rządzić, bo zalewa ich krew, gdy ktoś zrobi coś lepiej od nich.    Sami nie potrafią, innym nie pozwolą - co zrobić takim sk*rwysynom? Może jeszcze harować na nich w fabryce za 20$ miesięcznie do usranej śmierci?
A tu po latach przychodzi jakiś naćpany błazen i mędrkuje na temat USA/CIA. Wypie*dalaj idioto do Korei Północnej - tam nikt z CIA wody z mózgu ci nie zrobi!

JB

Data: 2019-08-03 23:02:02
Autor: u2
W dniu 03.08.2019 o 22:53, Jacek Bialy pisze:
[...]

oj tam Jackie, zagramaniczne służby szalejom w Bolanda nie od dzisiaj, ale pamiętaj widzenia o. Killimuszki, Bolanda czeka 'bright future', będzie dobrze:)

btw rób swoje:)
--
I love love

Data: 2019-08-03 14:28:07
Autor: Jacek Bialy
[...]
-- -- -- -- -- -

Bóg zapłać dobra kobieto - w następnym wcieleniu się przekonam..

JB

btw rób swoje:)

Data: 2019-08-03 23:30:34
Autor: u2
W dniu 03.08.2019 o 23:28, Jacek Bialy pisze:
Bóg zapłać dobra kobieto - w następnym wcieleniu się przekonam..

UB

o ile zdołasz się odrodzić:)
--
I love love

Data: 2019-08-03 22:24:29
Autor: A. Filip
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:
[...]

<ćwierć-demagogia> Oddaj mi te emerytury co komuna Solidarności w
porozumieniach Sierpniowych dała a Polska kapitalistyczna olała sikiem
prostym.  Komuchów było na takie emerytury stać, kapitalistów *NIE*.
</ćwierć-demagogia>

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-08-03 14:12:52
Autor: Jacek Bialy
[...]

Dostaliście wolność?  To żeście sobie wybrali rządy, na jakie was było stać. A żeście sobie wybierali ubeków i złodziei za prezydentów i premierów, to was przez lata okradali - to zbójeckie prawo i z pretensjami do siebie, bo wybory były uczciwe.

JB

Data: 2019-08-03 14:22:56
Autor: Jacek Bialy
G* z mózgu, czyli o rosyjskim trollingu w Internecie [Innego trollingu NIE MA! ;-)]
   -- - kapitalistów *NIE*.

Których to *kapitalistów* pajacu jeden?  Wałęsę czy Kwaśniewskiego?  A może powiesz, że nie ty ich wybierałeś na prezydentów RP?

JB

G* z mózgu, czyli o rosyjskim trollingu w Internecie