G1 Google Phone - jakieś doświadczenia?

Data: 2009-03-12 11:28:20
Autor: Jakub Danecki
G1 Google Phone - jakieś doświadczenia?
Kucing wrote:
Na oko ten telefonik wygląda przyjaźnie: niezłe klawiatura i
wyświetlacz.  Ale w szczegółach... Brak GPRS to po pierwsze.

Nie bardzo rozumiem co oznacza brak GPRS? Transmisja danych pakietowych
w sieci GSM 2G jest i działa.

Słaby aparat fotograficzny,

Jak wszystkie HTC. Ale w odróżnieniu od wynaalzków serii Touch i iPhone
przynajmniej ma guzik osobny do aparatu :) Na otarcie łez. Gorzej, że nie
ma "latarki" (bo lampą tego nazwać nie można).

brak możliwości nagrywania video.

Na razie. Może dodadzą?

"Dziwny" system operacyjny

Ja bym raczej powiedział - alternatywny. Zady i walety zawsze się z tym
wiążą. Ale największą zaletą jest jego względna otwartość - potencjalna
ilość softu jest o wiele większa niż w przypadku iPhone i WM - poczekajmy
do softu 2.0 i jeszcze z roczek. No i inna zaleta - troszkę podobnie jak
w iPhone - aktualizacje romu będą się ukazywały latami, a nie przez
rok-dwa, jak w przypadku HTC z WM (z aktualizowania iPhone 2G też w końcu
Apple zrezygnuje...)

niewiele wiadomo jak jest z kompatybilnością programów.

Normalnie - działa wszystko, co jest napisane pod Androida :) I tylko
niego (nie ma chyba nadal ciągle nawet zwykłych Midletów, ale taką operę
Mini zrobili niezależnie).

Czy ktoś ma doświadczenia w temacie?

Niewielkie, bo Era G1 mam od 3 dni, ale wiem, że na razie na główny
telefon go nie wezmę (HTC TouchPro zostaje), ale zabawa przednia.
Niestety chwilowo tylko zabawa. Jest to dość iPhonowe rozwiązanie, ale
dzieki temu bardzo stabilne. No ale na razie też dość ograniczone w
związku z tym, choć szybko się rozwija.

Jakub

Data: 2009-03-18 00:44:18
Autor: Szpinak
On 12 Mar, 12:28, "Jakub Danecki" <jak_wytni...@danecki.net> wrote:
Kucing wrote:
> [...]

przynajmniej ma guzik osobny do aparatu :) Na otarcie łez. Gorzej, że nie
ma "latarki" (bo lampą tego nazwać nie można).

latarki nie ma ale można w MARKECIE ściągnąć za free programik
SnapPhoto który rozbudowuje możliwości aparatu.

> brak możliwości nagrywania video.

        Na razie. Może dodadzą?

też jest program umożliwiający nagrywanie video i dźwięku.

G1 Google Phone - jakieś doświadczenia?