G1 era hot spot Gmail

Data: 2009-05-07 13:59:52
Autor: OGONek~
G1 era hot spot Gmail
Witam. Moze mi ktos wyjasnic dlaczego gmail przez era hotspot nie dziala w G1? Po przełączeniu na UMTS dziala. Oczywiscie reszta rzeczy dziala z hotspota :)

Taka ciekawostka :)

--
OGONek~

Data: 2009-05-07 14:22:15
Autor: Jakub Danecki
G1 era hot spot Gmail
OGONek~ wrote:
Witam. Moze mi ktos wyjasnic dlaczego gmail przez era hotspot nie
dziala w G1? Po przełączeniu na UMTS dziala. Oczywiscie reszta rzeczy
dziala z hotspota :)

Oczywiście zakładam, że się zalogowałeś na swoje konto blueconnect i
aktywowałeś dostep do internetu (w browserze oczywiście)?

Jakub

Data: 2009-05-08 08:07:45
Autor: OGONek~
G1 era hot spot Gmail
Użytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisał w wiadomości news:gtuqqn$878$1inews.gazeta.pl...
OGONek~ wrote:
[...]

Oczywiscie - dlatego zanim doszedlem ze po przelaczeniu na UMTS gmail dziala to minelo 2h meczenia się :-)

Jeszcze raz powtórze - internet dzialal przez wifi. Bylem zalogowany do hotspot-a ery haslem przez Web :-)

--
OGONek~

Data: 2009-05-08 08:29:17
Autor: Jakub Danecki
G1 era hot spot Gmail
OGONek~ wrote:
> Oczywiście zakładam, że się zalogowałeś na swoje konto blueconnect i
> aktywowałeś dostep do internetu (w browserze oczywiście)?
Oczywiscie[...]
Jeszcze raz powtórze - internet dzialal przez wifi. Bylem zalogowany do
hotspot-a ery haslem przez Web :-)

I pozostaje ostatnie pytanie: mówisz o gmail.com czy kliencie gmail
wbudowanym w G1 (zakłądam, ze rom oficjalny z Ery).
Jak się dokładnie dowiem, to sam przetestuję.

Jakub

Data: 2009-05-08 10:51:56
Autor: OGONek~
G1 era hot spot Gmail

Użytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisał w wiadomości news:gu0qgt$4or$1inews.gazeta.pl...

I pozostaje ostatnie pytanie: mówisz o gmail.com czy kliencie gmail
wbudowanym w G1 (zakłądam, ze rom oficjalny z Ery).
Jak się dokładnie dowiem, to sam przetestuję.

Kliencie wbudowanym. Nie odbieral maili ktore wyslalem. Sprawdzilem kompem n gmail.com i lezaly. Klient nic nie widzial. Dziwnie jakos.
Jestem nowym uzytkownikiem tego telefonu ;-) Wiec sie naszukalem w ustawieniach i w koncu sie przelaczylem na 3G i wszystko poszlo. Sprawa miala miejsce w sklepie ERY.

--
OGONek~

ps. Czy mozna mailem wyslac na to jakis plik (np. aplikacje) bo jak probuje zapisac zalacznik to mam - parse error.

G1 era hot spot Gmail