G1-wylacznie synchronizacji

Data: 2009-10-17 22:52:13
Autor: G1
G1-wylacznie synchronizacji
Czy w G1 mozna jakos (i jak) wylaczyc synchonizacje aby nie laczyl sie caly czas
i sciagal "cos tam"?

Data: 2009-10-17 21:46:37
Autor: Jakub Danecki
G1 wrote:
Czy w G1 mozna jakos (i jak) wylaczyc synchonizacje aby nie laczyl sie
caly czas i sciagal "cos tam"?

1. Wyłączyć opcję "żeby się synchronizował" - w ustawieniach.
2. Wyłączyć aplikacje, które coś sobie "sychronizują"\
3. Odciąć całkiem dostęp do sieci, np. aplikacją Nandroid.

Jakub

Data: 2009-10-17 22:54:23
Autor: Jakub Danecki
Jakub Danecki wrote:
3. Odciąć całkiem dostęp do sieci, np. aplikacją Nandroid.

Oczywiście chodziło mi o APNdroid.

Jakub

Data: 2009-10-18 01:17:24
Autor: G1
Jakub Danecki wrote:
>       3. Odciąć całkiem dostęp do sieci, np. aplikacją Nandroid.

        Oczywiście chodziło mi o APNdroid.

Dzięki. W jednym z testów znalazłem informację:"Nawet wyłączenie funkcji
synchronizacji nie powoduje przerwania transferu."
Dlatego też zadałem pytanie tutaj. W przyszłym tygodniu chciałbym kupić ten
telefon (z Ery, używany będzie w Plusie). I teraz w końcu zgłupiałem i nie wiem
czy można wyłączyć synchronizację w 100% czy cały czas coś tam będzie G1 ciągnął???

Data: 2009-10-18 04:48:07
Autor: Marcin
G1 pisze:
Jakub Danecki wrote:
[...]

APNdroid wyłączy ci dostęp do net przez sieć komórkową (pozostawi wifi) i nie będzie się wtedy synchronizował

Data: 2009-10-18 09:04:34
Autor: G1
G1 pisze:
> [...]
> APNdroid wyłączy ci dostęp do net przez sieć komórkową (pozostawi wifi) i nie będzie się wtedy synchronizował

Ale połączenie głosowe będę mógł normalnie wykonywać, czy tak? (przepraszam, ale
chce mieć 100% pewność zanim wydam jutro 900PLN.

Data: 2009-10-18 10:45:15
Autor: Marcin
G1 pisze:
G1 pisze:
Jakub Danecki wrote:
[...]

połączenia telefoniczne, sms y i inne tak , będziesz mógł wykonywać normalnie

Data: 2009-10-21 10:56:28
Autor: Jan Strybyszewski
Marcin pisze:
G1 pisze:
Jakub Danecki wrote:
[...]

APNdroid dziala tak ze ustawia fikcyjny APN... mozna to zrobic recznie oczywiscie.

Data: 2009-10-21 10:55:41
Autor: Jan Strybyszewski
G1 pisze:
Czy w G1 mozna jakos (i jak) wylaczyc synchonizacje aby nie laczyl sie caly czas
i sciagal "cos tam"?

Tak w opcjach, mozesz tez odciac caly "internet"  programikiem APNdroid

G1-wylacznie synchronizacji