G1WH

Data: 2016-12-31 16:21:11
Autor: Chris
G1WH
W dniu 31.12.2016 o 12:00, Budzik pisze:
Na szczescie widze, ze zniknał oszust, ktory sprzedawał g1wht jako g1wh

A jak ma się G1WC w stosunku do G1WH ?
Ten sam procek, ta sama matryca, różnica to kondensator zamiast akumulatora.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2016-12-31 17:00:43
Autor: Budzik
G1WH
Użytkownik Chris xxx@xxx.xxx ...

Na szczescie widze, ze zniknał oszust, ktory sprzedawał g1wht jako g1wh

A jak ma się G1WC w stosunku do G1WH ?
Ten sam procek, ta sama matryca, różnica to kondensator zamiast akumulatora.

Z tego co czytam to własnie aku vs kondensator.
Niby pisza ze aku gorszy bo z biegiem czasu jego pojemnosc spada etc.
Z drugiej jedna co za róznica skoro kondensator trzyma raptem kilka sekund...

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

Data: 2016-12-31 18:06:34
Autor: Sebastian Biały
G1WH
On 2016-12-31 18:00, Budzik wrote:
[...]

Akku ma pewną zaletę, pozwalał by kamerze bez zasilania właczyć się kiedy następuje sygnał z akcelerometru. Kiedyś widzialem to w praktyce, na Youtubie: kamerka obudziła się poniżej 0.5sek i zarejestrowała jak ktoś uciekał z parkingu, a wczesniej przywalił w samochód z ta kamerą.

Inna sprawa że G1WH to taki szit że posądzenie jej o takie ficzery jest komiczne :D

Data: 2016-12-31 17:20:32
Autor: Budzik
G1WH
Użytkownik Sebastian Biały heby@poczta.onet.pl ...

[...]

Zdaje się, ze G1WH-T juz ma tę opcję.

--
Pozdrawia... Budzik
Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

Data: 2016-12-31 18:22:13
Autor: Chris
G1WH
W dniu 31.12.2016 o 18:20, Budzik pisze:
[...]

Ma na 100% ale jakość nagrania odbiega od przyzwoitości, zwłaszcza w nocy.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2017-01-01 16:59:56
Autor: jerzu.xyz
G1WH
On Sat, 31 Dec 2016 18:22:13 +0100, Chris <xxx@xxx.xxx> wrote:

Ma na 100% ale jakość nagrania odbiega od przyzwoitości, zwłaszcza w nocy.

 W nocy to zdecydowana większość kamer odbiega od przyzwoitości ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2017-01-01 18:55:25
Autor: Tomasz Pyra
G1WH
Dnia Sat, 31 Dec 2016 18:06:34 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

On 2016-12-31 18:00, Budzik wrote:
[...]

Tylko w mojej kamerce po jakiś 2 latach akumulator trzyma pół sekundy, albo
i krócej.
W sumie nie jest to jakiś wielki problem, ale ostatnie nagranie zawsze jest
"uszkodzone" (tzn. programy do naprawiania ich bez problemu sobie z tym
radzą).

Data: 2017-01-01 21:16:44
Autor: ToMasz
G1WH

[...]
Też tak miałem, ale to nie problem. wywaliłem oryginalny akumulatorek, a w jego miejce wstawiłem jakiś ze starego telefonu komórkowego. też był "padnięty", ale te kilka minut na przeglądanie menu wytrzymuje

ToMasz

Data: 2017-01-01 23:30:46
Autor: Tomasz Pyra
G1WH
Dnia Sun, 01 Jan 2017 21:16:44 +0100, ToMasz napisał(a):

[...]

O widzisz... w sumie dobry pomysł żeby to rozebrać i zobaczyć co tam
słychać.
W sumie to mam nawet drugą G1WH (która się notorycznie zawiesza), to może
nawet przełożę oryginalny.

Data: 2016-12-31 18:21:10
Autor: Chris
G1WH
W dniu 31.12.2016 o 18:00, Budzik pisze:
[...]

Zastanawiam się bo w niedalekiej przyszłości zamierzam kupić kamerkę a w samochodzie i tak jej nie mam zamiaru zostawiać ze względu na polskie społeczeństwo i lepkie ręce co poniektórych. Do tego z powodu zanikającej dostępności G1WH zastanawiam się czy nowy model G1WC będzie tak samo dobry jak stary.

--
www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

Data: 2017-01-01 16:58:45
Autor: jerzu.xyz
G1WH
On Sat, 31 Dec 2016 17:00:43 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Z drugiej jedna co za róznica skoro kondensator trzyma raptem kilka sekund...

I te kilka sekund wystarczy, żeby zamknąć nagranie. A jak bateria
padnie, jak u mnie, to często ostatnie nagranie nie daje się
odtworzyć.

Data: 2017-01-01 17:00:51
Autor: Budzik
G1WH
Użytkownik  jerzu.xyz@irc.pl ...

[...]

W jakim czasie padła?
Na allegro widziałem za circa 20zł baterie zapasowe o dwukrotnie wiekszej pojemnosci.

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

Data: 2017-01-01 22:03:04
Autor: jerzu.xyz
G1WH
On Sun, 1 Jan 2017 17:00:51 +0000 (UTC), Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

W jakim czasie padła?

Jakieś 2 lata?
Na allegro widziałem za circa 20zł baterie zapasowe o dwukrotnie wiekszej pojemnosci.

Też widziałem. Ale jakoś mnie to nie przeszkadza zbytnio :)

Data: 2017-01-01 23:00:36
Autor: Yogi\(n\)
G1WH

Użytkownik <jerzu.xyz@irc.pl> napisał w wiadomości news:do9i6clbkrokm6pbe6t2ko7bpu7i0gtco74ax.com...
[...]

Ja mam od listopada 2014 wersję z akumulatorem, kupiłem za 219 PLN. Jak dotąd żadnych problemów a obraz sporo lepszy niż w poprzednich dwóch kamerkach (jeżdżę z kamerką od 2009). Różnicę widać zwłaszcza na zdjęciach nocnych, to znaczy na wcześniejszych widać było, że coś jedzie przede mną, teraz mogę odczytać tablicę.

Na marginesie: Jak dotąd, przydała się raz, ale nie mnie, tylko facetowi przede mną, w którego przywalił nastoletni motocyklista wyjeżdżający na zadupiu z leśnej dróżki na crossie, bez papierów, ubezpieczenia, kasku itp. Miał za to klapki i koszulę niczym Cejrowski i oczywiście próbował zwiać. Obeszło się bez poważnych obrażeń, choć samochód dziadka, w którego walnął, ucierpiał dość dotkliwie.

--
Yogi(n)

Data: 2017-01-01 14:25:23
Autor: Uncle Pete
G1WH
On 2016-12-31 16:21, Chris wrote:
[...]

Po kilku dniach  nieużywania resetuje się zegar. Pisałem niedawno o tym.

Mój egzemplarz po ok. roku eksploatacji po dłuższej przerwie także nie zawsze się włącza. Trzeba go odłączyć od zasilania i ponownie włączyć. Może to defekt konkretnego egzemplarza.

Data: 2017-01-01 16:00:50
Autor: Budzik
G1WH
Użytkownik Uncle Pete 433koz@gmail.com ...

[...]

A piszesz o  ktorym? C czy H?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

Data: 2017-01-01 17:36:19
Autor: Uncle Pete
G1WH
[...]

C - z kondensatorem.

Data: 2017-01-01 18:52:17
Autor: Irokez
G1WH
W dniu 2017-01-01 o 17:36, Uncle Pete pisze:
[...]

Odłączyć od zasilania? a niby jak? Nie masz podpięte pod zapalniczkę, gdzie ginie napięcie po wyjęciu kluczyka? To nagrywa w kółko nawet jak stoi auto w garażu?

--
Irokez

Data: 2017-01-01 22:23:58
Autor: Uncle Pete
G1WH
Odłączyć od zasilania? a niby jak? Nie masz podpięte pod zapalniczkę,
gdzie ginie napięcie po wyjęciu kluczyka? To nagrywa w kółko nawet jak
stoi auto w garażu?

Nie, przy pierwszym podłączeniu do zasilania po dłuższej przerwie nie włącza się. Mam podpiętą pod radio (było łatwiej niż do stacyjki), w zapalniczce mam cały czas napięcie, więc nie mogę z niej korzystać.

Data: 2017-01-03 18:37:34
Autor: Mateusz Bogusz
G1WH
Mam podpiętą pod radio (było łatwiej niż do stacyjki), w zapalniczce mam
cały czas napięcie, więc nie mogę z niej korzystać.

W skrzynce bezpieczników było łatwiej podpiąć do jednego niż drugiego?

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2017-01-03 21:49:24
Autor: Maciek
G1WH
W skrzynce bezpieczników było łatwiej podpiąć do jednego niż drugiego?

Sam bym tak wpiął. Zwłaszcza, że są konektory zamiast szybkozłączek nie nacinające izolacji oraz żył kabli, można też ominąć lutowanie izolowanie czy też u mniej ambitnych "druciarstwo":
http://tnij.org/satrl7g

Kilka sekund roboty, obwód do kamery od razu na bezpieczniku.
Z tego co pamiętam chińczyk podawał prąd bezpieczników złączki max 10A więc w drugi obwód dla radia po stacyjce najprościej :)

Data: 2017-01-04 16:02:02
Autor: Uncle Pete
G1WH
On 2017-01-03 18:37, Mateusz Bogusz wrote:
Mam podpiętą pod radio (było łatwiej niż do stacyjki), w zapalniczce mam
cały czas napięcie, więc nie mogę z niej korzystać.

W skrzynce bezpieczników było łatwiej podpiąć do jednego niż drugiego?

No jakoś nie bardzo, bliżej mi było do radia, a o wynalazku, przywołanym przez Maćka niżej, nie wiedziałem.

Data: 2017-01-06 07:49:41
Autor: Mateusz Bogusz
G1WH
No jakoś nie bardzo, bliżej mi było do radia, a o wynalazku, przywołanym
przez Maćka niżej, nie wiedziałem.

Ja nie mam haka, to wpiąłem się pod niego bo ma ładne zasilanie wraz ze stacyjką.

Ale w zależności od braków w wyposażeniu, dobre też będzie np. grzanie foteli.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2017-01-06 11:34:43
Autor: Uncle Pete
G1WH
Ale w zależności od braków w wyposażeniu, dobre też będzie np. grzanie
foteli.

Szczerze mówiąc nigdy nie rozumiałem po co jest to grzanie. Jeździłem w samochodach z grzanymi fotelami w kraju, gdzie zimy są zdecydowanie surowsze niż w Polsce, i siedzenie na ciepłym raczej mi przeszkadzało, więc szybko grzanie wyłączałem. Własną dupą nagrzewam fotel wystarczająco szybko. No chyba że faktycznie włączać go tylko na kilka minut na początku.

Data: 2017-01-06 13:05:42
Autor: szerszen
G1WH
On Fri, 6 Jan 2017 11:34:43 +0100
Uncle Pete <433koz@gmail.com> wrote:

No chyba że faktycznie włączać go tylko na kilka minut na początku.

Dokładnie tak, można wsiąść do zimnego auta bez kurtki, jeśli jedziesz w jakąś dłuższą trasę i nie marznąć do momentu nagrzania auta. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2017-01-01 20:59:14
Autor: radekp@konto.pl
G1WH
Sun, 1 Jan 2017 14:25:23 +0100, w <o4b003$msj$1@node2.news.atman.pl>, Uncle
Pete <433koz@gmail.com> napisał(-a):

Po kilku dniach  nieużywania resetuje się zegar. Pisałem niedawno o tym.

A to nie potrafi się zsynchronizować z GPS?

Data: 2017-01-01 21:12:17
Autor: tck
G1WH

Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:7sni6ct9lvgh6bdhfa87e1svg45gt0r42f4ax.com...
[...]

jak by miał gps to może by się i zsynchronizował;)

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl

Data: 2017-01-01 21:24:53
Autor: radekp@konto.pl
G1WH
Sun, 1 Jan 2017 21:12:17 +0100, w <o4bnqu$umg$1@node1.news.atman.pl>, "tck"
<tck@top.Wytnij.net.pl> napisał(-a):

> [...]

A to nie potrafi się zsynchronizować z GPS?

jak by miał gps to może by się i zsynchronizował;)

To pro ;)

Data: 2017-01-03 14:40:56
Autor: wchpikus
G1WH

Ogolnie tez caly czas w aucie i po stacyjce sie sama zalacza..

Data: 2017-01-03 18:35:29
Autor: Mateusz Bogusz
G1WH
Ja mam z aku i czasami sie wlacza ale nie nagrywa, czasami pisze
"zaladuj karte", taki model..:)

Też tak miałem, ale po trzecim razie dociskam kartę do środka mocniej i więcej problem nie występuje - oczywiście karta daje się wyjąć :-)

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

G1WH