G1WH Novatek

Data: 2014-08-22 22:02:57
Autor: PiteR
G1WH Novatek
W jaki sposób płacili¶cie za ten rejestrator? (bo PayPal chyba tam nie bangla) i po jakim czasie dotarł?

--
    Piter

Data: 2014-08-23 09:33:57
Autor: Mirek Ptak
G1WH Novatek
Dnia 2014-08-22 22:02, *PiteR* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
W jaki sposób płacili¶cie za ten rejestrator? (bo PayPal chyba tam nie
bangla) i po jakim czasie dotarł?

Bangla, ale na dx.com (dealextreme)
Na aliexpress jeszcze nie kupowałem (tam paypal nie bangla) ale się przymierzam :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2014-08-23 10:11:07
Autor: WOJO
G1WH Novatek
Na aliexpress jeszcze nie kupowałem (tam paypal nie bangla) ale się przymierzam :)
Hmm. To ciekawe, co piszesz, bo tak ze dwa lata wstecz płaciłem przez Paypala wła¶nie na Aliexpress.
Dawno tam nie zagl±dałem - co¶ się pozmieniało?
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-08-23 10:50:14
Autor: Kapibara
G1WH Novatek
Dnia Sat, 23 Aug 2014 10:11:07 +0200, WOJO napisał(a):

[...]

Zmieniło, już dawno. Nie ma PayPala, płatno¶ć tylko kart±.

Data: 2014-08-23 10:57:32
Autor: PiteR
G1WH Novatek
na  ** p.m.s **  Kapibara pisze tak:

Zmieniło, już dawno. Nie ma PayPala, płatno¶ć tylko kart±.

No wła¶nie. Może wyrobić sobie jaki¶ MasterCard z małym limitem ~ 500zł

--
    Piter

Data: 2014-08-23 11:00:13
Autor: Mirek Ptak
G1WH Novatek
Dnia 2014-08-23 10:57, *PiteR* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
na  ** p.m.s **  Kapibara pisze tak:

Zmieniło, już dawno. Nie ma PayPala, płatno¶ć tylko kart±.

No wła¶nie. Może wyrobić sobie jaki¶ MasterCard z małym limitem ~ 500zł

Jak do tej pory nie słyszałem o przekręcie kartowym na aliexpress, ale przezorny zawsze ubezpieczony i dlatego wła¶nie jeszcze tam nic nie kupiłem :)

Data: 2014-08-23 14:49:06
Autor: Kapibara
G1WH Novatek
Dnia Sat, 23 Aug 2014 10:57:32 +0200, PiteR napisał(a):

na  ** p.m.s **  Kapibara pisze tak:

Zmieniło, już dawno. Nie ma PayPala, płatno¶ć tylko kart±.

No wła¶nie. Może wyrobić sobie jaki¶ MasterCard z małym limitem ~ 500zł

Ja osobi¶cie nie mam żadnych fobii przed płaceniem kart± w internecie,
nawet kart± RORowsk±, ale wyrobiłem sobie kartę walutow±, żeby nie płacić
za przewalutowanie.

Data: 2014-08-23 10:01:58
Autor: Tomasz
G1WH Novatek
W dniu 22.08.2014 22:02, PiteR pisze:
W jaki sposób płacili¶cie za ten rejestrator? (bo PayPal chyba tam nie
bangla) i po jakim czasie dotarł?

49 usd na ebayu. jeden chinczyk pisał ze tanie się nieda. jak się nieda jak się da - pomy¶lałem i kupiłem na licytacji now± za 36 usd. jakież było moje zdziwienie jak zobaczyłem nagrany film co prawda w rozdzielczo¶ci hd, ale jako¶ci vhs.
Teraz mam g1w (bezh) w jakie¶ nowej wersji i obraz jest dobry. porównywalny z tym co kręci dobra komórka. inaczej mówi±c w ci±gu dnia, jad±c po zabudowanym terenie, na stopklatce jestem w stanie odczytać numer rejestracyjny auta jad±cego z naprzeciwka.
ToMasz

Data: 2014-08-23 10:54:24
Autor: Kapibara
G1WH Novatek
Dnia Sat, 23 Aug 2014 10:01:58 +0200, Tomasz napisał(a):

[...]

Czyli się nie da. Bo pewnie kupiłe¶ podróbkę.

Może to ¶miesznie zabrzmi, ale wystarczy wej¶ć na aliexpress i tam pełno
jest np podrobionych telefonów _chińskich_ marek. ;)

Data: 2014-08-23 21:38:15
Autor: Gotfryd Smolik news
G1WH Novatek
On Sat, 23 Aug 2014, Kapibara wrote:

Może to ¶miesznie zabrzmi, ale wystarczy wej¶ć na aliexpress i tam pełno
jest np podrobionych telefonów _chińskich_ marek. ;)

  Dla popularnych akumulatorków (R3/R6) to zjawisko pojawiało się już
10 lat temu. MaxCell "3700" miał realnie >1500mAh i jak± tak± żywotno¶ć,
cena dla realnej pojemno¶ci była OK, po jakim¶ czasie pojawiły się
MaXxCell, MexCell itp :>
  Podrabiane bywa wszystko :]

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-08-25 10:32:33
Autor: ToMasz
G1WH Novatek
W dniu 23.08.2014 10:54, Kapibara pisze:
[...]

tak i nie. o podł±czeniu do kompa dmesg powiedział mi że to novatek 92xxx a nie 96xxx(mniejsza o cyferki) ze strony noveteka dowiedziałem się ze 92 obsługuje maksymalnie 720punktów. Na szczę¶cie chińczycy to ucziwi sprzedawcy więc po 4 emailach oddał 50% kasy. kamerę sprzedałem na 0lxsie z niewielkim zyskiem. TERAZ mam prawidziw± g1w i jedyne czego można się przyczepić to marny akumulator.

ToMasz

Data: 2014-08-25 11:00:03
Autor: BartekK
G1WH Novatek
W dniu 2014-08-23 10:01, Tomasz pisze:
Teraz mam g1w (bezh) w jakieĹ› nowej wersji i obraz jest dobry.
porównywalny z tym co kręci dobra komórka. inaczej mówiąc w ciągu dnia,
jadąc po zabudowanym terenie, na stopklatce jestem w stanie odczytać
numer rejestracyjny auta jadÄ…cego z naprzeciwka.
W słoneczny dzień - to i cegła ładnie nagra;) Pytanie, co widać z nagrania w nocy, gdy jest tylko oświetlenie świateł auta, latarni i rażące światła z naprzeciwka? (btw - nagranie w tych warunkach - 90% sukcesu to czysta szyba, z obu stron!)

Data: 2014-08-25 11:54:26
Autor: ToMasz
G1WH Novatek
W dniu 25.08.2014 11:00, BartekK pisze:
[...]
nie. ostatnio jest tendencja aby zapisywać w full hd, nawet gdy rejestrator ma 320x240 punktów. JAk już wspominałem novatek92xxx nie dawał rady.

Pytanie, co widać z
nagrania w nocy, gdy jest tylko oświetlenie świateł auta, latarni i
rażące światła z naprzeciwka? (btw - nagranie w tych warunkach - 90%
sukcesu to czysta szyba, z obu stron!)

niewiele. ale nagrywam od dobrych paru lat, różnymi kamerami i g1w widzi najwięcej. w zasadzie zwlekałem z zakupem kamery tylko przez to, że nikt nie kwapił się aby nocą kamerę przełączyć na WB aby podnieść widoczność po ciemku jak to czynią kamery CCTV pal. jednak cena g1w pi razy oko 150zł wraz z jakością jej obrazu przekonały mnie do zakupu. Dzięki informacjom z tej właśnie grupy.
Wracając do tematu. stara kamera widziała tylko punkty swietlne którymi były reflektory zbiżających się pojazdów. światła odblaskowe rowerów były świetlikami widocznymi przez pół sekundy. Czyli kamery widziały znacznie mniej niż moje nie młode już oczy.
G1w widzi kształty wszystkiego co jest w zasięgu reflektorów, czyli masz jakiś jasny obszar na ekranie i jeśli w nim się coś pojawi - ze 100% pewnością wiesz czy to był dzik czy rowerzysta :)
Wiem że to brzmi mało zachęcająco, ale poprzednie kamery conajmniej 2 razy droższe od tej, a nic wartościowego noca nie pokazywały
ToMasz

Data: 2014-09-04 22:33:53
Autor: jerzu
G1WH Novatek
On Fri, 22 Aug 2014 22:02:57 +0200, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:

W jaki sposób płacili¶cie za ten rejestrator? (bo PayPal chyba tam nie bangla) i po jakim czasie dotarł?

Gdzie "tam"? Ja płaciłem na aliexpress kart± prepaid.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

G1WH Novatek