G1WH i SanDisk microSDHC UHS-I 32GB

Data: 2015-09-29 08:27:24
Autor: spider
G1WH i SanDisk microSDHC UHS-I 32GB
W dniu 2015-09-28 o 20:28, PlaMa pisze:
Macie jakieś informacje na temat problemów z tandemem G1WH (DA380) i
SANDISK UHS-I 32GB? Gdzieś czytałem na necie że chińczyk lubi palić te
karty (???)

Ja w swojej wypróbowałem 32GB GoodRam UHS-I, oraz Samsung 64GB UHS-I. Obydwie nadal żyją. Kamerka kupiona na banggood.com
--
spider

Data: 2015-09-29 12:50:57
Autor: Chris
W dniu 2015-09-29 o 08:27, spider pisze:
[...]

To jeszcze powiedz czy to oryginał czy podróbka:

http://www.banggood.com/Full-HD1080P-G1WH-LCD-Car-DVR-Recorder-G-sensor-Novatek-NT96650-p-916394.html

Bo cena jest bardzo dobra.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-09-29 17:25:14
Autor: spider
W dniu 2015-09-29 o 12:50, Chris pisze:

> To jeszcze powiedz czy to oryginał czy podróbka:
>
> http://www.banggood.com/Full-HD1080P-G1WH-LCD-Car-DVR-Recorder-G-sensor-Novatek-NT96650-p-916394.html >
>
> Bo cena jest bardzo dobra.

Oryginał, Novatek 96650, w środku czarny laminat, na zdjęciu jest inny uchwyt, ja dostałem taki z kulą 360°, przesyłka szła ponad miesiąc.

Data: 2015-09-29 17:31:43
Autor: spider
G1WH i SanDisk microSDHC UHS-I 32GB

Oryginał, Novatek 96650, w środku czarny laminat, na zdjęciu jest inny
uchwyt, ja dostałem taki z kulą 360°, przesyłka szła ponad miesiąc.

Uchwyt dokładnie taki:
http://vat19.pl/1951-thickbox_default/uchwyt-kulkowy-do-rejestratora-g1wh.jpg
Dodam jeszcze, że wrzuciłem na nią soft od DOD LS388W i śmiga.

Data: 2015-09-29 19:26:01
Autor: ToMasz
W dniu 29.09.2015 o 17:31, spider pisze:

[...]

co daje ten soft?
ToMasz

Data: 2015-09-30 11:35:56
Autor: spider
W dniu 2015-09-29 o 19:26, ToMasz pisze:

Dodam jeszcze, że wrzuciłem na nią soft od DOD LS388W i śmiga.

co daje ten soft?
ToMasz

Lepszą jakość video:
http://zakupyzchin.pl/aktualizacja-firmware-g1wh-ls388w/