G2 pewnie nikt nie ogląda, ale mimo to...

Data: 2010-06-07 02:18:20
Autor: Tomasz Radko
G2 pewnie nikt nie ogląda, ale mimo to...
1. Wzięli się za gwizdanie zasłon. Jak na razie trzy straty z tym
związane. Jeżeli nie zmienią polityki, Boston będzie miał problem.

2. Allen jak na razie trzyma Celtów w grze. Nie wiedziałem, że on też ma
"God mode".

3. Lakers powinni grać post up kogokolwiek kryje Allen, Bryanta,
Artesta, bez znaczenia.

4. Ilu jest w NBA wysokich lepszych od Gasola? Howard - i kto jeszcze?

Data: 2010-06-07 00:28:07
Autor: sooobi
G2 pewnie nikt nie ogląda, ale mimo to...
4. Ilu jest w NBA wysokich lepszych od Gasola? Howard - i kto jeszcze?

Spojrz sobie w wp48 i bedziesz mial odpowiedz.

Data: 2010-06-07 02:19:31
Autor: Piotr Blaszynski
G2 pewnie nikt nie ogl?da, ale mimo to...
Tomasz Radko <trad@interia.pl> wrote:
2. Allen jak na razie trzyma Celt?w w grze. Nie wiedzia?em, ?e on te? ma
"God mode".

Szkoda, ze tylko 1sthalfGod.

4. Ilu jest w NBA wysokich lepszych od Gasola? Howard - i kto jeszcze?

Statystycznie? W konkretnej akcji?

--
    ,-- ._______   -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
   '.  o}      )~                Piotr B?aszy?ski

Data: 2010-06-07 05:45:49
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-06-07 04:19, Piotr Blaszynski pisze:
Tomasz Radko <trad@interia.pl> wrote:
2. Allen jak na razie trzyma Celt?w w grze. Nie wiedzia?em, ?e on te? ma
"God mode".

Szkoda, ze tylko 1sthalfGod.

Szkoda, ale że wystarczyło szkoda.

4. Ilu jest w NBA wysokich lepszych od Gasola? Howard - i kto jeszcze?

Statystycznie? W konkretnej akcji?

Po całości. Robimy draft na jeden sezon tylko (bo w 2012 i tak koniec
świata). Nie ma salary cap. W jakiej kolejności szliby wysocy? Pierwszy
Howard, ale na drugim miejscu biorę Gasola.

pzdr

TRad

Data: 2010-06-07 15:18:18
Autor: wiLQ
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Po całości. Robimy draft na jeden sezon tylko (bo w 2012 i tak koniec
świata). Nie ma salary cap. W jakiej kolejności szliby wysocy? Pierwszy
Howard, ale na drugim miejscu biorę Gasola.

Bo dobrales warunki, ktore sa wybitnie sprzyjajace dla takiej odpowiedzi
;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-07 15:25:35
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-06-07 15:18, wiLQ pisze:
[...]

Bo o to pytałem. Kto _w_ _tej_ chwili (znaczy: nie w offseason, bo
Mbenga czy Garnett to słaba konkurencja, tylko w tym sezonie) jest
najlepszym wysokim w NBA. Nie kto ma największy potencjał czy daje
najlepszy uzysk z dolara - tylko kto jest najlepszy. Stoudemire w
drugiej piątce NBA, podczas gdy Gasol jest w trzeciej - wygląda na
kiepski żart.

pzdr

TRad

Data: 2010-06-07 16:51:14
Autor: lorak
Tomasz Radko pisze:
[...]

http://www.wagesofwins.com/Top152010.html

czyli Dwight, Camby i Duncan są lepsi. Boozer i Lee na tym samym poziomie. Odom czy Murphy (!) niewiele gorsi. wygląda zatem na to, że ten Gasol wcale nie taki świetny jak się wydaje patrząc na jego grę :>

Data: 2010-06-08 00:44:50
Autor: sooobi
On 7 Cze, 16:51, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
Tomasz Radko pisze:

> [...]

poziomie. Odom czy Murphy (!) niewiele gorsi. wygląda zatem na to, że
ten Gasol wcale nie taki świetny jak się wydaje patrząc na jego grę :>

Warto tez dodac ze nieduzo gorszy jest Chris Andersen, ktory bije na
glowe Amare i Nowika:)
na co komu ogladac koszykowke?

Data: 2010-06-08 23:57:27
Autor: Piotr Blaszynski
G2 pewnie nikt nie ogl?da, ale mimo to...
Tomasz Radko <trad@interia.pl> wrote:

Szkoda, ale ?e wystarczy?o szkoda.

Komu szkoda, temu szkoda.

Po ca?o?ci. Robimy draft na jeden sezon tylko (bo w 2012 i tak koniec
?wiata). Nie ma salary cap. W jakiej kolejno?ci szliby wysocy? Pierwszy
Howard, ale na drugim miejscu bior? Gasola.

Jak tak, to ja drugiego biore jeszcze Duncana. I oczywiscie zawsze jest pytanie do jakiej druzyny, do SAS Gasol wstawiony w miejsce Duncana to zly pomysl.

--
    ,-- ._______   -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
   '.  o}      )~                Piotr B?aszy?ski

Data: 2010-06-07 02:54:58
Autor: Tomasz Radko
W dniu 2010-06-07 02:18, Tomasz Radko pisze:
[...]

Artest jest beznadziejny. Niech sobie będzie świetny w obronie, ale w
ataku oddaje to wszystko z nawiązką.

Data: 2010-06-07 05:44:10
Autor: Leszczur
On 7 Cze, 02:18, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
3. Lakers powinni grać post up kogokolwiek kryje Allen, Bryanta,
Artesta, bez znaczenia.

I nie jest to żadna nowina. Allen nigdy nie był szczególnie skutecznym
obrońcą w post-up.

4. Ilu jest w NBA wysokich lepszych od Gasola? Howard - i kto jeszcze?

Howard na pewno. Możliwe, że Nowik.
Pamiętajmy, że gra Gasola osiągnęła zupełnie inny poziom w chwili
transferu do Kalifornii.
W erze pre-Lakers nigdy nie miał WS wyższego niż 0.185. W Lakers nie
miał nigdy mniej niż 0.220
Możliwe, że Bosh, Nowitzki czy Lee byliby równie efektywni będąc na
jego miejscu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-07 13:33:25
Autor: wiLQ
G2 pewnie nikt nie ogląda, ale mimo to...
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

4. Ilu jest w NBA wysokich lepszych od Gasola? Howard - i kto jeszcze?

A propos: http://sports.yahoo.com/nba/news?slug=tsn-dwighthowardwillwork

Wreszcie!

--
pzdr
wiLQ

G2 pewnie nikt nie ogląda, ale mimo to...