G4 LAL-PHO

Data: 2010-05-25 23:05:39
Autor: Leszczur
G4 LAL-PHO
No to mamy remis i rozbudzone nadzieje w Arizonie.
Swoją droga jesli Lakers aby wygrać muszą trafiać z gry prawie 60%
rzutów i mieć 20 punktów przewagi w strefie podkoszowej, to seria może
być dłuższa niż pierwotnie mogło się wydawać.
W G3+G4 była jeszcze większa dysproporcja w FTA (74-33 dla Suns) niż w
G1 i G2 (66-48).
Myślę, że czas na ropoczęcie narzekania na sędziów - Phil.

Pozdro

L'e-szczur

P.S. Nashowi udało się niczego nie złamać.

Data: 2010-05-27 00:29:14
Autor: sooobi
G4 LAL-PHO

Swoją droga jesli Lakers aby wygrać muszą trafiać z gry prawie 60%
rzutów i mieć 20 punktów przewagi w strefie podkoszowej, to seria może
być dłuższa niż pierwotnie mogło się wydawać.

Lakers zeby wygrac musza cos poradzic na strefe Suns. Gdyby nie
Bryant, Lakers by za duzo nie ugrali.
Ten kto twierdzil ze Gasol powinien byc 1 opcja ataku Lakers jest
debilem. kropka.

W G3+G4 była jeszcze większa dysproporcja w FTA (74-33 dla Suns) niż w
G1 i G2 (66-48).
Myślę, że czas na ropoczęcie narzekania na sędziów - Phil.

Mnie dobijaja gwizdki w stylu Billupsa. Jak Pistons zdobywali mistrza
Billups byl mistrzem w przewracaniu sie przy kozlowaniu przy
przypadkowym musniecu obroncy. Na przestrzeni lat inni gracze tez
zaczeli to stosowac(P.Pierce to pierwsza lamaga ligi, przewraca sie za
kazdym razem kiedy dotknie go obronca). Suns w G4 dostali w taki
sposob b.duzo gwizdkow. Niektore faktycznie byly faulami ale kilka to
samoistne przewracania bo obronca biegnie obok, jest to zalosne i
sedziowie powinni cos z tym zrobic i jesli Phil bedzie na to narzekal
to go popieram.

Data: 2010-05-27 01:02:52
Autor: Leszczur
G4 LAL-PHO
On 27 Maj, 09:29, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]
> być dłuższa niż pierwotnie mogło się wydawać.

Lakers zeby wygrac musza cos poradzic na strefe Suns.

Nie. Żeby wygrać - muszą zacząc bronić. Ze strefą Suns radzą sobie
całkiem sprawnie. Skuteczność z gry mieli około 50%, czyli bardzo
dobrze (umówmy się, że 60% w G1 i G2 to była mala aberracja).
Wbili też niemało trójek. Już większe problemy mają w obronie -
zwłaszcza gry gra ławka Lakers.
Dragic ma mecze w których wygląda jak mini-Nash.

Ten kto twierdzil ze Gasol powinien byc 1 opcja ataku Lakers jest debilem.. kropka.

Nie jest. Gasol jest efektywniejszy niż Bryant. Czyli prędzej
znajdziesz matchup przeciwko któremu Kobe sobie nie radzi niż Gasol.

> [...]

przypadkowym musniecu obroncy. Na przestrzeni lat inni gracze tez
zaczeli to stosowac(P.Pierce to pierwsza lamaga ligi, przewraca sie za

I tak mistrzem tego zagrania był Malone. On się przewracał po każdym
rzucie - nawet z czystych pozycji :-)

[...]

I tak w G5 Boston-Orlando gorzej gwizdali :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-27 01:43:20
Autor: Leszczur
G4 LAL-PHO
On 27 Maj, 10:02, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
I tak mistrzem tego zagrania był Malone. On się przewracał po każdym
rzucie - nawet z czystych pozycji :-)

BTW tak prawdę powiedziawszy przewracanie się po każdym rzucie musi
bardzo ograniczać ryzyko skręcenia stawu skokowego czy zerwania
ścięgien.
Może nieprzypadkowo Mailman opuścił tylko 10 meczów w ciągu 18 lat gry
w Utah? Hmmm.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-27 02:22:39
Autor: sooobi
G4 LAL-PHO

> Lakers zeby wygrac musza cos poradzic na strefe Suns.

Nie. Żeby wygrać - muszą zacząc bronić.

To tez fakt.

Ze strefą Suns radzą sobie
całkiem sprawnie. Skuteczność z gry mieli około 50%, czyli bardzo
dobrze

Spoko, ale to nakreca im Kobe, bez niego rzucaja ze skutecznoscia 44%.

Wbili też niemało trójek. Już większe problemy mają w obronie -
zwłaszcza gry gra ławka Lakers.

Lawka czyli Farmar i Brown. Ale fakt powinni grac lepiej.

Dragic ma mecze w których wygląda jak mini-Nash.

Co lepsze mial takie mecze nie tylko w tej serii:)

> Ten kto twierdzil ze Gasol powinien byc 1 opcja ataku Lakers jest debilem. kropka.

Nie jest. Gasol jest efektywniejszy niż Bryant.

A Oden jest efektywniejszy niz Roy.

Czyli prędzej
znajdziesz matchup przeciwko któremu Kobe sobie nie radzi niż Gasol.

Bullshit. Wsadzcie sobie swoje statystyki w dupe. Kobe powinien byc i
bedzie pierwsza opcja ataku Lakers.

> [...]
> kazdym razem kiedy dotknie go obronca).

I tak mistrzem tego zagrania był Malone. On się przewracał po każdym

Ale oni nawet nie oddaja rzutow, przewracaja sie przy kozlowaniu:)

A to nie wiem, nie ogladalem.

Data: 2010-05-27 02:36:43
Autor: Leszczur
G4 LAL-PHO
On 27 Maj, 11:22, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Wbili też niemało trójek. Już większe problemy mają w obronie -
> zwłaszcza gry gra ławka Lakers.

Lawka czyli Farmar i Brown. Ale fakt powinni grac lepiej.

Oraz Bynum i ewentualnie Walton.

> Dragic ma mecze w których wygląda jak mini-Nash.

Co lepsze mial takie mecze nie tylko w tej serii:)

No właśnie. BTW wczoraj obejrzałem na youtube "20 minutes with Steve
Nash" - polecam tym, którzy jeszcze aktywnie grają w kosza. Mając
takiego mentora Dragic może już niebawem stać się pełnoprawnym
spadkobiercą Steve'a.

> Nie jest. Gasol jest efektywniejszy niż Bryant.

A Oden jest efektywniejszy niz Roy.

No jest. Nie rozumiem co takiego strasznego jest w przyznaniu, że
mając dobrego podkoszowca należy go jak najczęściej angażować w grę.

> Czyli prędzej znajdziesz matchup przeciwko któremu Kobe sobie nie radzi niż Gasol.

Bullshit. Wsadzcie sobie swoje statystyki w dupe. Kobe powinien byc i
bedzie pierwsza opcja ataku Lakers.

LOL. Oczywiście że będzie - nawet jeśli miałoby to oznaczać porażkę
Lakers.

> I tak mistrzem tego zagrania był Malone. On się przewracał po każdym
> rzucie - nawet z czystych pozycji :-)

Ale oni nawet nie oddaja rzutow, przewracaja sie przy kozlowaniu:)

Malone otworzył szkółkę letnią i poszerzył ofertę?

> I tak w G5 Boston-Orlando gorzej gwizdali :-)

A to nie wiem, nie ogladalem.

Perkins poleciał z dwoma dachami. Pierwszy może i zasłużenie (nikt nie
będzie bił naszego Marcina!), ale drugi był z tej samej grupy co
techniczny dla Duncana za śmianie się na ławce. IMO nie bedzie
zawieszenia.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-27 02:48:02
Autor: sooobi
G4 LAL-PHO
On 27 Maj, 11:36, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Lawka czyli Farmar i Brown. Ale fakt powinni grac lepiej.

Oraz Bynum i ewentualnie Walton.

Bynum ma wysokie ts% efg% wiec odwal sie od niego bo dosiegnie Cie
reka Trada. Bynum to jeden z najlepszych graczy w lidze.

> A Oden jest efektywniejszy niz Roy.

No jest. Nie rozumiem co takiego strasznego jest w przyznaniu, że
mając dobrego podkoszowca należy go jak najczęściej angażować w grę.

Powinno sie owszem, ale 1 opcja ataku powinien byc Bryant. Ten jest
niesamowity tak samo jak w 1 czesci sezonu.

[...]

Tez widzialem drugiego dacha, przegiecie. Nie powinni go zawieszac.
Ale lepszy byl Davis ktory sie zataczal po boisku.

Data: 2010-05-27 04:05:24
Autor: Leszczur
G4 LAL-PHO
On 27 Maj, 11:48, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Oraz Bynum i ewentualnie Walton.

Bynum ma wysokie ts% efg% wiec odwal sie od niego bo dosiegnie Cie
reka Trada. Bynum to jeden z najlepszych graczy w lidze.

W przeliczeniu na minutę gry - może i tak. Problem w tym, że w tej
serii coś mało tych minut.

> [...]

Powinno sie owszem, ale 1 opcja ataku powinien byc Bryant. Ten jest
niesamowity tak samo jak w 1 czesci sezonu.

Ale gdyby Gasol uzywał takiej samej ilości posessions byłby jeszcze
niesamowitszy :-)

> [...]

Tez widzialem drugiego dacha, przegiecie. Nie powinni go zawieszac.
Ale lepszy byl Davis ktory sie zataczal po boisku.

No dostał takiego dzwona w palnik, że przepraszam bardzo. Ale ja go
nie lubię, więc mi go nie szkoda.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-27 04:26:28
Autor: sooobi
G4 LAL-PHO
On 27 Maj, 13:05, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Bynum ma wysokie ts% efg% wiec odwal sie od niego bo dosiegnie Cie
> reka Trada. Bynum to jeden z najlepszych graczy w lidze.

W przeliczeniu na minutę gry - może i tak.

To byla ironia...

Problem w tym, że w tej
serii coś mało tych minut.

Dobrze ze w ogole biega;)

> Powinno sie owszem, ale 1 opcja ataku powinien byc Bryant. Ten jest
> niesamowity tak samo jak w 1 czesci sezonu.

Ale gdyby Gasol uzywał takiej samej ilości posessions byłby jeszcze
niesamowitszy :-)

A Oden bylby jeszcze bardziej niesamowitszy.
Ogolnie to Oden > Durant.

Wazne ze przypadkowo a nie umyslnie.

Data: 2010-05-27 04:43:43
Autor: Leszczur
G4 LAL-PHO
On 27 Maj, 13:26, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> W przeliczeniu na minutę gry - może i tak.

To byla ironia...

Wiem!

> Problem w tym, że w tej
> serii coś mało tych minut.

Dobrze ze w ogole biega;)

Dla Suns faktycznie dobrze :-)

> Ale gdyby Gasol uzywał takiej samej ilości posessions byłby jeszcze
> niesamowitszy :-)

A Oden bylby jeszcze bardziej niesamowitszy.

Pewnie.

Ogolnie to Oden > Durant.

Nawet lepiej - Oden>>>>Jordan!

> No dostał takiego dzwona w palnik, że przepraszam bardzo. Ale ja go
> nie lubię, więc mi go nie szkoda.

Wazne ze przypadkowo a nie umyslnie.

Ważne, że wygląda na przypadkowe. To z kim Dwight ćwiczy zagrywki? Z
Ewingiem? Hmmmmm....

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-27 05:12:13
Autor: sooobi
G4 LAL-PHO

> Dobrze ze w ogole biega;)

Dla Suns faktycznie dobrze :-)

Walton musi byc naprawde nie w formie, bo Jax zawsze lubil z niego
korzystac. Przy takiej obronie Suns, Walton moglby wniesc do ataku
Lakers to czego nie wnosi Brown i Farmar.

> Ogolnie to Oden > Durant.

Nawet lepiej - Oden>>>>Jordan!

No to juz wiemy ze samcem alfa w Portland powinien byc Oden i atak
powinien byc ustawiany pod niego.

> Wazne ze przypadkowo a nie umyslnie.

Ważne, że wygląda na przypadkowe. To z kim Dwight ćwiczy zagrywki? Z
Ewingiem? Hmmmmm....

Naprawde wierzysz w to ze Howard cos takiego zrobil umyslnie i
wietrzysz teorie spiskowa?

Czy moze po prostu odpisujesz cos innego zeby tylko toczyla sie dalej
dyskusja?

Data: 2010-05-27 12:38:54
Autor: Leszczur
G4 LAL-PHO
On 27 Maj, 14:12, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Dla Suns faktycznie dobrze :-)

Walton musi byc naprawde nie w formie, bo Jax zawsze lubil z niego
korzystac. Przy takiej obronie Suns, Walton moglby wniesc do ataku
Lakers to czego nie wnosi Brown i Farmar.

A wiemy czy on w ogole jest zdrowy?

> Nawet lepiej - Oden>>>>Jordan!

No to juz wiemy ze samcem alfa w Portland powinien byc Oden i atak
powinien byc ustawiany pod niego.

Tak. Imo powinienes dac za niego nie mniej niz 10M$

> Ważne, że wygląda na przypadkowe. To z kim Dwight ćwiczy zagrywki? Z
> Ewingiem? Hmmmmm....

Naprawde wierzysz w to ze Howard cos takiego zrobil umyslnie i
wietrzysz teorie spiskowa?

Gdyby chciał to zrobić to by nie trafił. Malone wybijajacy zęby
Nashowi - to było specjalnie. Tutaj - ot zwykła walka o piłkę i dupa
wyszła na tym najgorzej.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-27 22:14:34
Autor: sooobi
G4 LAL-PHO
Leszczur pisze:
[...]

Nie wiem ale ja b.cenie Waltona i chcialbym zeby gral wiecej

[...]

Kupie jego i Gasola dwoch najlepszych graczy 2 najlepszych klubow konf zachodniej:)

G4 LAL-PHO