G630 na LGA1155

Data: 2015-10-22 22:20:22
Autor: Jawi
G630 na LGA1155
Mam na płycie CPU jak w temacie na podstawce 1155.
Ale ceny sa jakieÅ› kosmiczne na cpu na tej podstawce.
Jest jakaś różnica w wydajności, ze te nowsze np na 1156 są o wiele tańsze?
Już chyba lepiej z procesorem to płytę wymienić. może wyjść taniej niz sam CPU na L1155.

Data: 2015-10-22 22:56:22
Autor: Robert Winkler
G630 na LGA1155
W dniu 22.10.2015 o 22:20, Jawi pisze:
[...]

Dlaczego uważasz że 1156 to nowsza konstrukcja?
Przecież w 2012 roku Intel zrezygnował z LGA 1156
zastępując tą podstawkę właśnie modelem LGA 1155

http://www.techspot.com/news/46589-intel-to-discontinue-lga-1366-and-lga-1156-processors-in-2012.html

--
Robert

Data: 2015-10-22 23:25:55
Autor: Jawi
G630 na LGA1155
W dniu 2015-10-22 o 22:56, Robert Winkler pisze:
[...]

No mój błąd, myślałem że jak większa cyferka to nowsza :)
TrochÄ™ za szybko wyciÄ…gnÄ…Å‚em wnioski.

Data: 2015-10-22 23:44:19
Autor: Jawi
G630 na LGA1155
W dniu 2015-10-22 o 23:25, Jawi pisze:
i wyszło mi że chyba jak zmieniać CPU na 1155 to chyba na i5 2500

G630 na LGA1155