GA-8I848P-L a ECC

Data: 2011-03-18 13:04:08
Autor: Doxent
GA-8I848P-L a ECC

Użytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisał w wiadomości news:ilvgt3$2ft$1inews.gazeta.pl...
Witam

Czy płyta GA-8I848P-L obsługuje pamięć serwerową typu ECC? W specyfikacji
tego nie napisali. Część specyfikacji (innych płyt) zawiera jednoznaczny
wpis "non ECC". Wówczas sprawa jest jasna. Proszę o pomoc.

chyba te pamięci mają zupełnie inne gniazdo więc raczej takowej nie włożysz do standardowej płyty.

Data: 2011-03-19 13:11:35
Autor: Remek
GA-8I848P-L a ECC
Użytkownik "Doxent" napisał:

> Czy płyta GA-8I848P-L obsługuje pamięć serwerową typu ECC?

chyba te pamięci mają zupełnie inne gniazdo więc raczej takowej nie
włożysz
do standardowej płyty.

Pewnie ktoś na wyrost napisał, że serwerowa. Pamięć, o którą pytam pasuje do
mojej płyty. W opisie jest ECC. Serwerowe pamięci do "prawdziwyxh" serwerów
penie są całkiem inne. Mam starszą ECC jeszcze typu SDRAM i płytę, która ją
obsługuje (K7S5A). Stąd wiem, że taka opcja jest możliwa.

Remek

GA-8I848P-L a ECC