Głębokie kałuże - Wielki problem

Data: 2010-08-07 18:49:55
Autor: Bydlę
Głębokie kałuże - Wielki problem
On 2010-08-07 11:04:38 +0200, "syntax error" <where@no.one.has.gone.before.com> said:

Słuchajcie,

Powiem szczerze miałem ostatnio taki nieznośny przypadek, że wjechałem przy 60 KM/h

Sześćdziesiąt koni mechanicznych na godzinę?
Jak?
;>

w zeszłym roku zginął tu kierowca, który rozpędzony wpadł na taflę wody i rozbił auto na przystanku lub latarni... Pytanie: co robić w takiej sytuacji?

Nie jeździć jak ten idiota.
Nie jeździć tamtędy.
Nie jeździć w deszczu.

Pytanie nr 2. Wczorajsza wichura i oberwanie chmury zalało Warszawę, pojawiło się wiele tuneli, które było mocno podtopione. Co zrobić

Poczekać, objechać.

 i jak przejechać przez głęboką na 30

Ostrożnie jednostajnym ruchem.

-50 cm kałużę?

Nie próbować.

 Trzeba do tego podejść z jakąś techniką czy jak?

Z rozumem.
Jeśli _wiesz_na_100%_ co jest pod wodą i gdzie, oraz _potrafisz_ - jedź.
Jeśli nie, nie.

--
Bydlę

Głębokie kałuże - Wielki problem