G??osowanie

Data: 2011-02-12 22:59:40
Autor: he®sk
G??osowanie
Kto jest za wyjebaniem z grupy idioty warzywnego?

Data: 2011-02-12 23:57:05
Autor: Świstaki rzucają cień
G??osowanie
"he®sk" napisał:
Kto jest za wyjebaniem z grupy idioty warzywnego?

Zacznij od siebie, katolu.

Data: 2011-02-13 01:23:12
Autor: ali
G?osowanie
¦wistaki rzucaj± cieñ <poclauj@mnie.w.rzyc.com> napisa³(a):
"he®sk" napisał:
> Kto jest za wyjebaniem z grupy idioty warzywnego?

Zacznij od siebie, katolu.

he he ale smród Ka³eckiego  zostanie

Data: 2011-02-13 11:00:28
Autor: ] he®sk [
G?osowanie
On Sat, 12 Feb 2011 23:57:05 +0100, Świstaki rzucają cień
<poclauj@mnie.w.rzyc.com> wrote:

"he®sk" napisał:
> Kto jest za wyjebaniem z grupy idioty warzywnego?

Zacznij od siebie, katolu.

 77-254-20-112.adsl.inetia.pl - znow zmieniles kanalio ksywke!?
 razorku - masz zakaz udzielania sie na grupach dyskusyjnych,
 chcesz pojsc do pierdla? no to ci to ulatwie!

Data: 2011-02-13 09:12:51
Autor: jadrys
G??osowanie
W dniu 2011-02-12 22:59, "he®sk" pisze:
Kto jest za wyjebaniem z grupy idioty warzywnego?

Jestem przeciw. Jeżeli dopuszczasz taką formę glosowania.

Data: 2011-02-13 11:00:29
Autor: ] he®sk [
G?osowanie
On Sun, 13 Feb 2011 09:12:51 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

W dniu 2011-02-12 22:59, "he®sk" pisze:
> Kto jest za wyjebaniem z grupy idioty warzywnego?

Jestem przeciw. Jeżeli dopuszczasz taką formę glosowania.

 nie widzisz, ze to ta GNIDA znow podszywa sie pod moj alias?
 takie smiecie jak on nie wystapia nigdy z otwarta przylbica.
 to tchorze, zakompleksione male ludki z malym siusiakiem.

Data: 2011-02-13 11:59:10
Autor: jadrys
G??osowanie
W dniu 2011-02-13 11:00, "] he®sk [" pisze:
[...]

Nie, bardzo rzadko czytam nagłówki  wiadomoÅ›ci.

Data: 2011-02-13 13:41:28
Autor: Przemys³aw Warzywny
G?osowanie
U¿ytkownik ""] heRsk ["" <bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:l98fl61oua70q3j2rcfv11u25526ocess44ax.com...
> [...]

takie smiecie jak on nie wystapia nigdy z otwarta przylbica.
to tchorze, zakompleksione male ludki z malym siusiakiem.

Stali bywalcy wiedz±, ¿e to nie ty.

Przemek

--

"Rozumiem ¿al PiS, ¿e czuje siê bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubo¿one przed wyborami z powodu zakazu, bo przecie¿ w najtê¿szych g³owach PiSowskiego PR z pewno¶ci± ju¿ powsta³y spoty wyborcze ze szcz±tkami samolotu w Smoleñsku."

Magdalena ¦roda

Data: 2011-02-13 09:58:10
Autor: Przemys³aw Warzywny
G??osowanie
U¿ytkownik ""heRsk"" <pist.big.Cbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ij6vsc$613$1usenet.news.interia.pl...
Kto jest za wyjebaniem z grupy idioty warzywnego?

Warzywnego mo¿esz w najlepszym wypadku poca³owaæ w dupê, pod warunkiem, ¿e wcze¶niej wyparzysz sobie gêbê.

Przemek

Data: 2011-02-13 11:00:28
Autor: ] he®sk [
G?osowanie
On Sat, 12 Feb 2011 22:59:40 +0100, "he®sk"
<pist.big.©brednie@interia.pl> wrote:

Kto jest za wyjebaniem z grupy idioty warzywnego?

 Podszywancu  apn-77-112-138-102.dynamic.gprs.plus.pl  Live Mail 15.4.3502.922

 wez sie odpieprz, dobrze!

Data: 2011-02-13 11:00:28
Autor: ] he®sk [
Gnida z apn-77-112-138-102.dynamic.gprs.plus.pl znow sie podszywa!
On Sat, 12 Feb 2011 22:59:40 +0100, "he®sk"
<pist.big.©brednie@interia.pl> wrote:

Kto jest za wyjebaniem z grupy idioty warzywnego?

 Wal sie impotencie!

Data: 2011-02-13 15:28:30
Autor: Rudy 102
Użytkownik ""] he®sk ["" <bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:148fl6l8oklu181cq2hgbp97l5hqj1co1b4ax.com...
On Sat, 12 Feb 2011 22:59:40 +0100, "he®sk"
<pist.big.©brednie@interia.pl> wrote:

Kto jest za wyjebaniem z grupy idioty warzywnego?

Wal sie impotencie!

On nie jest impotentem! Jemu tylko nie staje! ;-)

JanKos

G??osowanie