Głosy już dawno policzono!!!

Data: 2014-11-19 17:10:28
Autor: Lord Donald
Głosy już dawno policzono!!!
Głosy już dawno policzono, tylko wynik by nie zadowalający dla PO, za mała przygotowali fałszywych głosów, potrzebują po prostu kolejnego tygodnia aby dorobić więcej fałszywych głosów aby wyjść w tych wyborach z twarzą, a nie dziwne by było jak by się zdarzył tak zwany platformerski cud i wygrali by wybory we wszystkich okręgach.

Data: 2014-11-19 17:34:05
Autor: MarkWoydak
Głosy już dawno policzono!!!

Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:m4ifdh$u6i$1speranza.aioe.org...
[...]

No własnie! Dlaczego PiS wciąż milczy?! Przecież wyraźnie widać działania kremlowskich służb!

MW

Data: 2014-11-19 12:56:25
Autor: Marek
Głosy już dawno policzono!!!
W dniu środa, 19 listopada 2014 17:37:51 UTC+1 użytkownik MarkWoydak napisał:
> [...]

No własnie! Dlaczego PiS wciąż milczy?! Przecież wyraźnie widać działania kremlowskich służb!

PIS milczal taktycznie, ale teraz dziala ofensywnie.
Trzeba udowodnic, ze PSL "zarobil" nieuczciwie...
Moim zdaniem PSL powinien isc na smietnik.

Data: 2014-11-19 21:58:38
Autor: u2
Głosy już dawno policzono!!!
W dniu 2014-11-19 o 21:56, Marek pisze:
Moim zdaniem PSL powinien isc na smietnik.

to agentura, ale co inni maja do zaoferowania rolnikom ?

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-11-19 13:03:05
Autor: Marek
Głosy już dawno policzono!!!
W dniu środa, 19 listopada 2014 21:58:50 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2014-11-19 o 21:56, Marek pisze:
> Moim zdaniem PSL powinien isc na smietnik.

to agentura, ale co inni maja do zaoferowania rolnikom ?

Nic, tylko to, ze sa pasozytami spoleczenstwa.
Ktos to musi powiedziec.

Data: 2014-11-19 22:18:42
Autor: u2
Głosy już dawno policzono!!!
W dniu 2014-11-19 o 22:03, Marek pisze:
to agentura, ale co inni maja do zaoferowania rolnikom ?

Nic, tylko to, ze sa pasozytami spoleczenstwa.
Ktos to musi powiedziec.

mylisz sie, pewnie jestes mlody, wyksztalcony i z duzego miasta:)

Data: 2014-11-19 13:32:18
Autor: Marek
Głosy już dawno policzono!!!
W dniu środa, 19 listopada 2014 22:19:07 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> Nic, tylko to, ze sa pasozytami spoleczenstwa.
> Ktos to musi powiedziec.

mylisz sie, pewnie jestes mlody, wyksztalcony i z duzego miasta:)

jestem stary, z wioski , po 6sciu oddzialach.

Data: 2014-11-19 22:35:36
Autor: u2
Głosy już dawno policzono!!!
W dniu 2014-11-19 o 22:32, Marek pisze:
jestem stary, z wioski , po 6sciu oddzialach.

tylko mieszkasz na wsi, nie jestes rolnikiem:)

Data: 2014-11-19 13:37:45
Autor: Marek
Głosy już dawno policzono!!!
W dniu środa, 19 listopada 2014 22:35:37 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 2014-11-19 o 22:32, Marek pisze:
> jestem stary, z wioski , po 6sciu oddzialach.

tylko mieszkasz na wsi, nie jestes rolnikiem:)

--

Ale pije z rolnikami...

Data: 2014-11-19 23:00:02
Autor: Budzik
Głosy już dawno policzono!!!
Użytkownik Marek mwisniewski2008@gmail.com ...

Ale pije z rolnikami...

Kazdy dealer samochodów w wiekszym miescie powie ci, ze obecnie rolicy to sa teraz najlepsi klienci.
Wiec pic tez maja za co :)

Data: 2014-11-20 04:52:48
Autor: stevep
Głosy już dawno policzono!!!
W dniu .11.2014 o 22:37 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]
W dniu 2014-11-19 o 22:32, Marek pisze:
> jestem stary, z wioski , po 6sciu oddzialach.

tylko mieszkasz na wsi, nie jestes rolnikiem:)

Denaturat.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-11-20 04:52:19
Autor: stevep
Głosy już dawno policzono!!!
W dniu .11.2014 o 22:32 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> Nic, tylko to, ze sa pasozytami spoleczenstwa.
> Ktos to musi powiedziec.

mylisz sie, pewnie jestes mlody, wyksztalcony i z duzego miasta:)

jestem stary, z wioski , po 6sciu oddzialach.

Serio, ja raczej dałbym ci gomułkowskie cztery klasy.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-11-19 23:00:04
Autor: Budzik
Głosy już dawno policzono!!!
Użytkownik Marek mwisniewski2008@gmail.com ...

Moim zdaniem PSL powinien isc na smietnik.

Moim tez, ale czy akurat z powodu wyborów?

Data: 2014-11-20 04:51:18
Autor: stevep
Głosy już dawno policzono!!!
W dniu .11.2014 o 21:56 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

PIS milczal taktycznie, ale teraz dziala ofensywnie.
Trzeba udowodnic, ze PSL "zarobil" nieuczciwie...
Moim zdaniem PSL powinien isc na smietnik.

Nie PSL tylko PiS ze swoim leśnym dziadkiem na czele.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-11-19 18:59:59
Autor: Budzik
Głosy już dawno policzono!!!
[...]

ROTFL
Od razu lec do prokuratury, skoro masz takie wiadomości.

Data: 2014-11-19 13:00:40
Autor: Marek
Głosy już dawno policzono!!!
W dniu środa, 19 listopada 2014 20:00:01 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

ROTFL
Od razu lec do prokuratury, skoro masz takie wiadomości.

Ja nie mam danych, ale ... inni je maja...

Data: 2014-11-19 22:20:09
Autor: u2
Głosy już dawno policzono!!!
W dniu 2014-11-19 o 22:00, Marek pisze:
Od razu lec do prokuratury, skoro masz takie wiadomości.
Ja nie mam danych, ale ... inni je maja...

PKW oglosila sukces PSL-u, a szef komisji z Kielc: "ale my nie wysłaliśmy protokołów" :

http://niezalezna.pl/61568-pkw-oglosila-sukces-psl-u-szef-komisji-z-kielc-ale-my-nie-wyslalismy-protokolow

Data: 2014-11-19 23:00:03
Autor: Budzik
Głosy już dawno policzono!!!
> [...]

ROTFL
Od razu lec do prokuratury, skoro masz takie wiadomości.

Ja nie mam danych, ale ... inni je maja...

Ale masz, jak widac, pewne wiadomosci.
Masz je z jakiegos zapewne wiarygodnego zródła. To tez jest pozyteczna informacja dla prokuratury.
Moim zdaniem nie zgłaszając, stajesz się pomocnikiem oszustów.
Do roboty, a nie tylko narzekac!

Data: 2014-11-20 04:53:23
Autor: stevep
Głosy już dawno policzono!!!
W dniu .11.2014 o 22:00 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

ROTFL
Od razu lec do prokuratury, skoro masz takie wiadomości.

Ja nie mam danych, ale ... inni je maja...

Ale nie pokażą idioto.
--
stevep
-- -- -

[...]