Głowacki: Gdy wygra PiS, to równie śmiesznego miejsca nie będzie na świecie

Data: 2013-04-06 17:33:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Głowacki: Gdy wygra PiS, to równie śmiesznego miejsca nie będzie na świecie
http://tiny.pl/h8wk1

=====================

Prawdziwe jaja!

ubawiony

Data: 2013-04-06 17:39:32
Autor: u2
[...]

Robisz na psp za klauna bidzik....-;)

Data: 2013-04-06 18:01:42
Autor: Marek Czaplicki
G³owacki: Gdy wygra PiS, to równie ¶miesznego miejsca nie bêdzie na ¶wiecie
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 6 kwietnia 2013 17:33:

http://tiny.pl/h8wk1

Prawdziwe jaja!

ubawiony

No nie wiem. Najsmutniejszym pañstwem nie jest wcale to, w którym wszyscy s± ponurzy, ale to w którym ¶miech jest przymusowy. :)

Głowacki: Gdy wygra PiS, to równie śmiesznego miejsca nie będzie na świecie